Venäjä jo kehittänyt laitteen millä trooni käännetään takasi lähtömaahan ta naapureihin!
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
No jos on kehittäneet niin missä faktat?? Ku ei oo vielä tehonnut ukrainan drooneihin. No rusnya kerropas nyt tänne päin siitä lisää ja faktat esiin
- Anonyymi00002
Noin sanoo apukoulunkin reputtanut Venäjäkiinavajakki, joka ei osaa kirjoittaa edes suomea...
- Anonyymi00004
Kehittänyt, ainakin länsimedian mukaan, kun ei uskalleta sanoa, että Ukraina räiskii niitä mihin sattuu, koska seurauksista ei tarvitse välittää, kun kukaan EU:ssa ei uskalla kertoa totuutta.
- Anonyymi00005
Voi Helsingin seutu varautua trooniiskuun. Lähteneet Ukrainasta!?
- Anonyymi00006
Voi sanoo: troonit tuli ja meni?
- Anonyymi00007
Kilpistetään troonit rajalta muualle? Onpa Zelenskillä selittämistä miksi niitä ropisee muualle? Mites kamu evakonpoika?
- Anonyymi00008
Troonit jo vanhentuneita! Ukrainaressu yrittää korja puutteita!
- Anonyymi00009
Troonit pitää olla suihkumoottorilla! Nostaa taas hinnan pilviin!
Niiden öljynjalostamoiden jatkuva poksahtelu Venäjällä johtuu vain ja ainoastaan työläisten huolimattomasta tupakoinnista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521197- 16835
- 68742
- 63735
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69698Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9550Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510- 4482
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36425
- 34414
- 35409