Onko kaivattusi luonne kuinka miellyttävä?
Onko kaivattusi luonne
23
448
Vastaukset
- Anonyymi00001
On kyllä, mutta hän ei sinua huoli!
- Anonyymi00005
Ei hänen tarvitsekaan minua huolia. Toivottavasti huolii sinut.
- Anonyymi00002
Aivan ihana!
- Anonyymi00003
Mitä se sinulle kuuluu?
Mitä sillä tiedolla teet?- Anonyymi00004
En mitään 😂
Kunhan kysyin, kun oli tuo ulkonäkö kysymyskin.
- Anonyymi00006
En tunne niin hyvin että osaisin sanoa. Ehkä vähän leuhka, mut johtuu siitä kun yritin lähestyä eikä reagoinut mitenkään. Toki johtuu minusta kun en ollut tarpeeksi miellyttävä ulkoisesti.
- Anonyymi00007
Ei kannata heti miettiä vikaa itsessä. Jo se jos tapaa sattumalta, se on paljon epävarmempaa kun tapaamista osaa odottaa. Melkein voi sanoa, mitä kauemmin suurehkossa ihmisjoukossa viettää aikaansa, sen huonommaksi menee keskittymiskyky ja ymmärryskykyä erottaa ihmisiä, varsinkin jos he eivät ole kovin tutun näköisiä entuudestaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei kannata heti miettiä vikaa itsessä. Jo se jos tapaa sattumalta, se on paljon epävarmempaa kun tapaamista osaa odottaa. Melkein voi sanoa, mitä kauemmin suurehkossa ihmisjoukossa viettää aikaansa, sen huonommaksi menee keskittymiskyky ja ymmärryskykyä erottaa ihmisiä, varsinkin jos he eivät ole kovin tutun näköisiä entuudestaan.
Ei ole tuollaisesta kyse
- Anonyymi00009
On ihanalta vaikuttava, eräs R.
- Anonyymi00010
Ensin kyllä ajattelin, että se mies on täysi törppö, mutta kuinkas sitten kävikään..
- Anonyymi00011
Mikä sen törpön ensivaikutelman loi? Jos saa kysyä.
- Anonyymi00013
Usein ihmiset kuuntelevat muitten ihmisten mielipiteitä. Mitä kiinnostavampi ihminen, sitä enemmän riittää kateellisten ja mustasukkaisten ”totuuksia”. Minä olen siis mies.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Usein ihmiset kuuntelevat muitten ihmisten mielipiteitä. Mitä kiinnostavampi ihminen, sitä enemmän riittää kateellisten ja mustasukkaisten ”totuuksia”. Minä olen siis mies.
Kuuntelitko sinä? sivusta
- Anonyymi00015
Huonot ja törpöt jutut ihan naamatusten. 😁
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Näin se on ja siksi en kyselekään mielipiteitä tai kerro edes.
- Anonyymi00019
Ei ollut minulta tuo
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuuntelitko sinä? sivusta
En ikinä! Olen hyvin itsenäinen ajatuksiltani ja toiminnaltani.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ollut minulta tuo
Se olikin minulta joka piti törppönä. Ketjut mennee iha sekasin.
- Anonyymi00012
On 🫠
- Anonyymi00016
en ymmärrä häntä miksi hän on niin hirveä
- Anonyymi00018
Olevinaan siis hirvi?
Kaikenmoista
- Anonyymi00021
Hän on hyvin miellyttävä
- Anonyymi00023UUSI
Suorasanaisia olemme molemmat. Jotkut tykkää, jotkut ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.921214Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613