katkera sinulle. Linnutkin pesivät nyt, mutta sinä et rakenna pesää kanssani. Et ollut heti alusta suora. Minulta on mennyt aikaa hukkaan sen takia. Olen menettänyt joitakin asioita pysyvästi. Et ole kovin hyvä lukemaan ihmisiä kun et ymmärrä mitä käytöksesi muille aiheuttaa.
Rakkaani, olen
10
212
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole varmaan koskaan loukkaantunut niin paljon sanoista, kun exmies katsoi parvekkeelta linnunpesää, jossa kävi lintu, mutta ei ollut munia ja ukko piikitteli, että "Tuohon on niinkuin meillä, tyhjää pesää haudotaan."
Miettikää, mitä suustanne päästelette! - Anonyymi00002UUSI
Minkälainen käytös?
- Anonyymi00003UUSI
erositko pekan kanssa exäni takia voivoi
- Anonyymi00005UUSI
Ohi. Ei ole kenestäkään Pekasta kysymys.
- Anonyymi00006UUSI
Pesää? Linnunpönttöäkö?
- Anonyymi00007UUSI
Minä kertoisin naisella, että haluan olla hänen oma miehensä aina, mutta en minä saa itseäni luulemaan, että hän välittäisi kuulla minulta nuo sanat.
- Anonyymi00009UUSI
Vilunkipelillä kun aloittaa, niin tietäähän sen.
- Anonyymi00010UUSI
Kkyl mula muna sule naine ole hywa
- Anonyymi00011UUSI
Varmaan saa minusta ne huonoimmat luonteenpiirteet esiin jos minua lähestyy ihan muuna henkilönä kuin itsenään. Luonnollisesti minusta tulee hyvin epäleväinen ja vaikka olen pohjimmiltaan positiivinen, niin jos minusta kaivaa sen epäluulon esiin, niin se on vain reaktio mahdolliselle epärehellisyydelle tai jopa huijaukselle, jollaista ei minun luonteella sulateta ja hyväksytä.
- Anonyymi00012UUSI
niin joku tuthiern asioifrn ajayyerlerminen mihin iyri pydsy baikuttamaan... boi biedä yöunetkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893872
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1981509- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051030Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47939
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86909Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en131908- 98899