Joko taas päätä Punkaharjun mäntyyn?

Anonyymi-ap

Punkaharjulle ovat Hoyer ja Zilliacus perustamassa korkean tason foorumia ja tekemässä hotellista eliittipaikkaa. Mistä he meinaavat saada sinne ökyporukkaa kesäkauden ulkopuolella? Tätä eliittivouhotustahan Saimi kokeili vastoittin ja konkkahan siitä tuli. Paikka saadaan kannattavaksi kun se tehdään taviksille.

19

393

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eivät saa mistään. Tuo on toivoton yritys joka tapauksessa. Ei Savonlinna vedä enään matkailijoita. Raja on kiinni ja venäläiset poissa.

• Anonyymi00002

Se nyt varmasti on omistajan oikeus linjata omistmansa paikka sellaiselle kohderyhmälle kuin itse katsoo kannattavaksi. Ei tuolla kokoluokkaa paikkaa kannattava pyöritä millään 80€/yö huonehinnalla ja 10€ lounailla.
      Kapasiteetti jo kertoo omat vaatimuksensa.

Löytyykö tuonne sitten asiakkaita on oma asiansa.

• Anonyymi00003

Siinä kilometrin säteellä on meille taviksulle monta paikkaa ja totta on ettei ihan tavishinnoilla hotellia saa kannattavaksi eli ehkä pakko kokeilla eliitin tuloa.
      Tosin näkyy Rauhalinnakin jo mainostavan rahvaalle oopperapakettia, mutta vuorokausi pakettihinta 1700€

• Anonyymi00004

Suuruudenhulluutta!! Ei sienien ystävät maksa tuollaisia summia Saimille, joka ei taviksia edes tervehdi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Suuruudenhulluutta!! Ei sienien ystävät maksa tuollaisia summia Saimille, joka ei taviksia edes tervehdi.

Punkaharjun ja Rauhalinnan arvoa ja kaunista luontoa ihailee ja kaipaa paikalliset ja näillä seuduilla asuneet. Muualta tulleille paikat eivät meinaa juuri mitään, ja varmasti tylsistyvät metsän keskellä. Nykyään pitää ola menoa ja meininkiä, ei kukaan viihdy ilman tapahtumia, varsinkin, kun hinnat ovat huipussaan - valitettavasti.

• Anonyymi00006

Hoyer ei ole koskaan onnistunut missään asiassa, miksi hänen kanssa kimppaan menevät eivät sitä tajua.

• Anonyymi00007

Osaa selittää ja kehua itseään, niin että kuulija menee pökerryksiin, sieniä tietysti unohtamatta.

• Anonyymi00008

Toivoton yritys. Toivottavasti rahkeet kestää. Liian vähän majoituspaikkoja ja ei täällä matkailu enään nouse. Näitä järvimaisemia Suomessa riittää kasvukeskusten lähelläkin, vaikkapa Tampereella.

• Anonyymi00009

Eliitti taitaa olla vähemmistönä maassamme, mitäs jos panostaisi oikei tosissaan meihin tavallisiin palkansaajiin? Hyvä ruokapaikka vaikka päivätansseineen ja kohtuu hinnat! :)

• Anonyymi00010

Jos Thomas Zilliacuksen oma varallisuus on miljardi luokkaa niin herra voi pitää Hotelli Punkaharjua vaikka yksityisenä kesänvietto paikkana sukulaisilleen ja ystävilleen. Tällä hetkellä Thomppa asuu Keski-Euroopassa sillä puolella Alppeja minnekä aurinko parhaiten sattuu paistamaan vuodesta!!!

• Anonyymi00011

Sangen positiivisia ihmisiä kommentoimassa.

• Anonyymi00012

Tai ehkä realistisia. Onhan tuo jo nähty.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tai ehkä realistisia. Onhan tuo jo nähty.

Kyllä Saimi minullekin kerran hymyili, vaikka olen melko tavis.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä Saimi minullekin kerran hymyili, vaikka olen melko tavis.

Jospa hän huomasi partaSIENESI?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jospa hän huomasi partaSIENESI?

Ei huomannut, koska minulla ei ole partaa eikä sieniä.

• Anonyymi00016

Elitismi on eräänlainen mielenhäiriö.

Elitismiin kuuluu kulissit, suuret puheet. Ja asiat jotka ei kestä päivänvaloa.

• Anonyymi00017

Elitismi on tila jolloinka on tarpeeksi omaisuutta ja ei tarvitse välittää persaukisista pummeista ja heidän valituksistaan,,,

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Elitismi on tila jolloinka on tarpeeksi omaisuutta ja ei tarvitse välittää persaukisista pummeista ja heidän valituksistaan,,,

.....ollaan olevinaan enemmän, kuin mitä oikeasti ollaan. Varmasti aika raskasta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

.....ollaan olevinaan enemmän, kuin mitä oikeasti ollaan. Varmasti aika raskasta.

Eipä tarvitse olla kerjuulla kelassa ja jonottamassa ruokajonossa leivän kyrsää,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      750
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      576
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      63
      548
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      45
      533
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      526
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      517
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      512
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      24
      511
    Aihe