Punkaharjulle ovat Hoyer ja Zilliacus perustamassa korkean tason foorumia ja tekemässä hotellista eliittipaikkaa. Mistä he meinaavat saada sinne ökyporukkaa kesäkauden ulkopuolella? Tätä eliittivouhotustahan Saimi kokeili vastoittin ja konkkahan siitä tuli. Paikka saadaan kannattavaksi kun se tehdään taviksille.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Eivät saa mistään. Tuo on toivoton yritys joka tapauksessa. Ei Savonlinna vedä enään matkailijoita. Raja on kiinni ja venäläiset poissa.
- Anonyymi00002
Se nyt varmasti on omistajan oikeus linjata omistmansa paikka sellaiselle kohderyhmälle kuin itse katsoo kannattavaksi. Ei tuolla kokoluokkaa paikkaa kannattava pyöritä millään 80€/yö huonehinnalla ja 10€ lounailla.
Kapasiteetti jo kertoo omat vaatimuksensa.
Löytyykö tuonne sitten asiakkaita on oma asiansa. - Anonyymi00003
Siinä kilometrin säteellä on meille taviksulle monta paikkaa ja totta on ettei ihan tavishinnoilla hotellia saa kannattavaksi eli ehkä pakko kokeilla eliitin tuloa.
Tosin näkyy Rauhalinnakin jo mainostavan rahvaalle oopperapakettia, mutta vuorokausi pakettihinta 1700€- Anonyymi00004
Suuruudenhulluutta!! Ei sienien ystävät maksa tuollaisia summia Saimille, joka ei taviksia edes tervehdi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suuruudenhulluutta!! Ei sienien ystävät maksa tuollaisia summia Saimille, joka ei taviksia edes tervehdi.
Punkaharjun ja Rauhalinnan arvoa ja kaunista luontoa ihailee ja kaipaa paikalliset ja näillä seuduilla asuneet. Muualta tulleille paikat eivät meinaa juuri mitään, ja varmasti tylsistyvät metsän keskellä. Nykyään pitää ola menoa ja meininkiä, ei kukaan viihdy ilman tapahtumia, varsinkin, kun hinnat ovat huipussaan - valitettavasti.
- Anonyymi00006
Hoyer ei ole koskaan onnistunut missään asiassa, miksi hänen kanssa kimppaan menevät eivät sitä tajua.
- Anonyymi00007
Osaa selittää ja kehua itseään, niin että kuulija menee pökerryksiin, sieniä tietysti unohtamatta.
- Anonyymi00008
Toivoton yritys. Toivottavasti rahkeet kestää. Liian vähän majoituspaikkoja ja ei täällä matkailu enään nouse. Näitä järvimaisemia Suomessa riittää kasvukeskusten lähelläkin, vaikkapa Tampereella.
- Anonyymi00009
Eliitti taitaa olla vähemmistönä maassamme, mitäs jos panostaisi oikei tosissaan meihin tavallisiin palkansaajiin? Hyvä ruokapaikka vaikka päivätansseineen ja kohtuu hinnat! :)
- Anonyymi00010
Jos Thomas Zilliacuksen oma varallisuus on miljardi luokkaa niin herra voi pitää Hotelli Punkaharjua vaikka yksityisenä kesänvietto paikkana sukulaisilleen ja ystävilleen. Tällä hetkellä Thomppa asuu Keski-Euroopassa sillä puolella Alppeja minnekä aurinko parhaiten sattuu paistamaan vuodesta!!!
- Anonyymi00011
Sangen positiivisia ihmisiä kommentoimassa.
- Anonyymi00012
Tai ehkä realistisia. Onhan tuo jo nähty.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tai ehkä realistisia. Onhan tuo jo nähty.
Kyllä Saimi minullekin kerran hymyili, vaikka olen melko tavis.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä Saimi minullekin kerran hymyili, vaikka olen melko tavis.
Jospa hän huomasi partaSIENESI?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jospa hän huomasi partaSIENESI?
Ei huomannut, koska minulla ei ole partaa eikä sieniä.
- Anonyymi00016
Elitismi on eräänlainen mielenhäiriö.
Elitismiin kuuluu kulissit, suuret puheet. Ja asiat jotka ei kestä päivänvaloa.- Anonyymi00017
Elitismi on tila jolloinka on tarpeeksi omaisuutta ja ei tarvitse välittää persaukisista pummeista ja heidän valituksistaan,,,
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Elitismi on tila jolloinka on tarpeeksi omaisuutta ja ei tarvitse välittää persaukisista pummeista ja heidän valituksistaan,,,
.....ollaan olevinaan enemmän, kuin mitä oikeasti ollaan. Varmasti aika raskasta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
.....ollaan olevinaan enemmän, kuin mitä oikeasti ollaan. Varmasti aika raskasta.
Eipä tarvitse olla kerjuulla kelassa ja jonottamassa ruokajonossa leivän kyrsää,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511