Olen 29v mies joka on jo pitkään haaveillut aisankannattajaksi pääsystä. Haluaisin seurustella jonkun minua nuoremman kaunottaren kanssa jolla on valtavat halut ja himo isoja kulleja kohtaan.
Olen itse melko hoikka vaikkakin käyn salilla aktiivisesti. Kaluni ei ole suurimmasta päästä.
Olisi kiihottavaa että nainen olisi myös urheilullinen eikä pelkäisi esitellä vartaloaan avoimesti. Erityisesti isoiksi treenatut peput kiihottavat. Haluaisin päästä katselemaan kun hän rakastelee yhden tai useamman isomunaisen miehen kanssa. Nainen saisi päättää saanko runkata vai saanko vain kärvistellä munani erektiossa. Siveysvyökin voisi olla käytössä. Bi-jutuista en ole kiinnostunut ollenkaan. Liukkaille pääsy olisi unelma kuitenkin. Olisi upeaa nuolla naisen pillu ja perse valmiiksi rakastajille. Myös mahdollisten naisen ja minun aktien aikana nainen voisi jatkuvasti lähinnä kehua kuinka paljon parempia hänen rakastajansa ovat.
Rakastajat voisivat mielellään olla minua vanhempia mutta tärkeintä on että he antaisivat naiselleni isoja kullejaan ja mielellään valtavasti spermaa.
Miten pääsisin toteuttamaan tämän fantasian?
Haaveissa aisankannatus
9
592
Vastaukset
- Anonyymi00001
Etsimällä se nainen ihan ensiksi
- Anonyymi00008
Ap taitaapi olla vähän ööööö
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ap taitaapi olla vähän ööööö
No mikäs sinä olet.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
No mikäs sinä olet.
Sää mää ja bää on papukaija buaahaa
- Anonyymi00002
Lisään vielä että jos nainen haluaa voin myös kuvata akteja. Olisi myös kiihottavaa jos miehet saisivat paljaalla mutta nainen ei kertoisi mitään että käyttää pillereitä. Saisivat vieraat luullaa ettänussivat naisen raskaaksi jolloin seksi olisi entistä eläimellisempää.
Ap- Anonyymi00012
No mene ei sulta kukaan kysynytkään mitään. Hyvin joudat
- Anonyymi00007
Hienoa että on valmiiksi käsi kirjoitettu, eipä jää epäselväksi.
- Anonyymi00017
Etsi sellainen tiukkaperse nuori neiti, niin minä tulen tuuppaamaan isolla kyrvällä ja lasken spermat sisään. 54v
- Anonyymi00018
Juuri tuollainen olisikin haaveena. Tykkäätkö hieman alistaa verbaalisesti aisuria?
Ap
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623