Ei se ole minun syy, jos olen tälläinen. Ei kaikki saanut ulkonäköä, ja lahjoja, olla sitä mitä olen, ja siitä syytätte minua. Sen takia haluatte repiä minut kappaleiksi ja tuhota.
Katkeria olette.
21
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anna asian olla.
- Anonyymi00012
Kerrotko mullekkin mistä aiheesta tää palstaäijä ny täällä provoilee? t naiselta
- Anonyymi00002
Omahyväisyys dunkkaa
- Anonyymi00005
Ihavvaa pikkuisen.
- Anonyymi00013
Eikö normaalijärkinen lukis yksärinkertainen just toisinpäin palstaäijän tunkkaisen ja banaalin provon? T naiselta ittensä kanssa aiheesta keskustelijalle, ittelles taas vastasit
- Anonyymi00003
Minkälainen sitten olet, avaa hiukan.
- Anonyymi00014
Onko sulla kaikki ihan kunnossa kun kyselet yötä päivää typeriä ja tungettelevia provoilevalta palstaäijältä? Ei
- Anonyymi00004
Anonyymi kompleksi iski nyt selvästi. Se joka leikkii lähteen sen leikin kestäkööt.
- Anonyymi00015
Siis sinä pieni jodjaajapoika netistä kuvittelet, että palstaäijän avaus pyörii sinun pään aukomisten tai "evoottisten" limerikkien ympärillä? Älä imartele ittees ees apureidesi kera
- Anonyymi00006
En tiedä mistä puhut, mutta 🫂
- Anonyymi00007
Vanha konkari sanoo sulle, ota toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Älä omi kaikkea itseesi, suodata vähän.
- Anonyymi00016
Ja sinunkin pienessä pääpössä tämä palstasedän erittäin tökerö performaatio pyörii jonkun naisen huonon itsetunnon ympärillä joko täällä palstamaailmassa tai nk yleisesti? T naiselta
- Anonyymi00008
No laitappa kuvasi tänne ni arvostellaan se ja osoittaaksesi lahjasi pitäisi löytyä näyttöjä siitä mitä olet ITSE tehnyt vai oletko se perinteinen muiden teoilla henkseleitä paukutteleva kusipää
- Anonyymi00010
Aloittaja on se kusinen trolli. Lukee luvattomasti jotain aineistoa ja pätee sillä täällä toisena esiintyen.
- Anonyymi00017
No kerrooppa sinä apäijä itse mitä edustat tässä inhorealismissas tms, lukekaa ja oppikaa
- Anonyymi00019
Näitå muiden jutuilla ja tekemisillä ratsastavia paljon, oma luovuus ei riitä.
- Anonyymi00009
Itse sain aivokasvaimen
- Anonyymi00011
Olisitpa saanut myös tunneälyä, empatiakykyä ja rohkeutta olla aito ja haavoittuva. Ilman näitä ominaisuuksia olet vain tyhjä itsekeskeinen muista irrallinen loinen.
- Anonyymi00018
Minusta J ja M sovitte erittäin hyvin yhteen ja siihen päälle vielä se H nainen sekä ajoittain A mies! Onnea valitsemallenne silli eikun siis silkki tielle! Minua että koskaan saa kuvioihinne! Olette kaikki minun mielestäni semmoisia ihmisiä ketä en haluaisi edes tuntea!
- Anonyymi00020
Oletko nyt varma että on kyse sinun erinomaisuudestasi?
- Anonyymi00021
ERÄS juttukin niiin aina on noissa liikenneonnettomuuksissakin jotain muuta taustalla.... meillä jokupyöräilyrwtki uimarannalle jonnekin niiin ewi ole taustalla mitäään kummallista, siis on suunnitelmana joku kesäinenpäi ä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773