Polkupyörällä ja kävelemällä pääsee.
Kansanterveys kohenisi.
Ei muuta kuin polttoaine vero korkeaksi, ja ajoneuvovero!
Ajan tätä poltiikassani
Ei ihminen auto tarvitse
20
117
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Keskimääräinen työmatka on kuitenkin lähes 40km? Aika kova kunto saa olla, että jaksaa joka päivä töissä käydä - vai pitääkö leiriytyä työnantajan pihaan?
- Anonyymi00003UUSI
Yhteiskunnan elätit taas asialla
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä se kunto sitä kasvaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä se kunto sitä kasvaa.
Mikä sitä kasvaa tukka vai 😅🤣
- Anonyymi00002UUSI
Se maksaa kellä on massia ei tuumaa mitään
- Anonyymi00004UUSI
"Ajan tätä poltiikassani"
-Et muuten aja: Et kertonut nimeäsi. - Anonyymi00005UUSI
Työnnä se politiikka talven kahenkympin pakkaseen, niin näet, että auto on mukava peli.
- Anonyymi00006UUSI
Menkääs nyt tyhjäntoimittajat muualle satuilemaan
- Anonyymi00007UUSI
Minä juuri eilen mietin samaa että autot tulisi kieltää kokonaan Suomessa, kaikki tuet muuttaa kärryteiksi, kulkuneuvoja olisi ainoastaan kävellen, polkupyörä, talvella potkukelkka, hevonen ja lisäksi soutuvene vesireiteille.
Koskaan ei kärrypolkuja hiekoiteta eikä kylvetä suolaa eikä teitä lanata koskaan. Tiet kavennetaan niin että hevonen kärryineeen mahtuu kulkemaan, vastaantulijat väistää ..kuka voi.- Anonyymi00012UUSI
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00009UUSI
Joku härnää ja toiset ottaa tosissaan, heh.
- Anonyymi00010UUSI
Vapaa- aika verolle.
viher- vasuri- demari globalisteille tulee mätkyverot
koska vain laiskottelevat kortistossa tai Yliopistolla
vuodesta toiseen - Anonyymi00014UUSI
Mutta kaikki ihmiset, vauvasta vaariin ja mummoon tarvitsevat potkusähkölaudan!
T. Bertil Perversson.- Anonyymi00015UUSI
Sinä tarvitset litran tuttipullon.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinä tarvitset litran tuttipullon.
Tuttikeisari on taas radalla
- Anonyymi00017UUSI
Nykyään ihmiset ovat laiskoja paskoja läsäperseitä. Autolla pitää mennä joka paikkaan. Itse juoksen ja kävelen joka paikkaa. Usean kymmenen kilometrit ajan sitten polkupyörällä. Näin olen tehnyt jo kymmeniä vuosia. Ei ole lääkärissä tarvinnut ikinä rampata sairauksien takia.
- Anonyymi00018UUSI
Kun olet aikanaan saanut kuolintodistuksen lääkäriltä, juokset varmaan Novasta krematorioon?
- Anonyymi00019UUSI
Läsäperse vauhdissa
- Anonyymi00020UUSI
Hönö kilahti
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hönö kilahti
Toinen läsäpersehönö ilmestyi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.921214Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613