Kaikenlaista sitä ihminen luulee, kun päässä viiraa kunnolla. Jälkihäpeä on valtava.
Voi vinetto!
20
429
Vastaukset
- Anonyymi00001
biituilla biitaa päässä... muyya jos ampiainen pistää niin imakka pistos tuntuuu
- Anonyymi00002
No kerro meillekin!
- Anonyymi00003
Kerron joskus, kaiken.
- Anonyymi00004
Kenen teiden puolesta sää täällä kinuat jatkuvaa uutta tietoa, peter pan ikuinen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerron joskus, kaiken.
Täällä vai missä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täällä vai missä?
Palstaäijä jatkanee stooria loputtomiin
- Anonyymi00006
Olen useille pain in the ass -kuulemma
- Anonyymi00008
Vau, oho no älä liiku sitten liikaa ulkosalla, etteivät veä kökättimeen
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vau, oho no älä liiku sitten liikaa ulkosalla, etteivät veä kökättimeen
Tää siis pätee vain jos eräs voimaantumis kokemusta palstalta kehräävä poju, joka ylikäyttää sanaa kuulemma, muuten ohi
- Anonyymi00010
Isä meni ruotsiin, äiti lensi taivaaseen, pappikin sai kahvia juodakseen, veli oli kännissä, näin se itkeneen
- Anonyymi00012
Liittyykö ikäväntunteeseen, kun se tänne kirjoitit?
- Anonyymi00013
Liittyy naapureiden välisiin...
- Anonyymi00014
Joko kerrot?
- Anonyymi00015
brunetto,k Bruno espanjan ebolasta tyulee pi tyautikkin Bruno
- Anonyymi00016
Sä oot just niin hullu ja enemmänkin
- Anonyymi00020
Olin hullu, mutta en ole enää. Mennyt aikamuoto.
- Anonyymi00017
Kysymys ei ole siitä kuinka hullu olet valmis olemaan vaan kuinka hullu sinun annetaan olla
- Anonyymi00018
Ja siitä nyt ei kyllä ole kaikilla varmaa tietoa
- Anonyymi00019
Kuka on hullu?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kuka on hullu?
Eräs Tee ilmeisesti, valitettavasti. Ei suostu juttelemaan edes jos ei saa jotain seksisuhdelupausta ensin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172424Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671609Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091539Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61492Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.451366Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell871330Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681326Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311107En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521076