Mikä minussa on niin pelottava. Toki viihdyn yksinkin täällä syrjäseudulla.
Olen jättänyt sinut rauhaan enkä vuoteen näkyillyt
24
294
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mistä päättelet, että joku sinussa pelottaa?
Naiselta- Anonyymi00006
Et halunnut nähdä ja se kaverisi? sanoi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et halunnut nähdä ja se kaverisi? sanoi.
Eikö kannata kysyä suoraan oikealta ihmiseltä. Aina ei tiedä onko edes kavereilla puhtaat jauhot pussissa. sivusta
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö kannata kysyä suoraan oikealta ihmiseltä. Aina ei tiedä onko edes kavereilla puhtaat jauhot pussissa. sivusta
En ole kysynyt, hän vain näin vastasi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ole kysynyt, hän vain näin vastasi.
Miten joku voi vastata, jollei häneltä kysytä? En ymmärrä kuka näin voisi väittää, että pelkäisin häntä.
Naiselta - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten joku voi vastata, jollei häneltä kysytä? En ymmärrä kuka näin voisi väittää, että pelkäisin häntä.
NaiseltaJa jos väittäisi, mies- vai naispuolinen ystävä?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
NaiseltaMustasukkaisuus voi saada ihmiset tekemään ikäviä asioita. Luulen, että miehet eivät välttämättä näe sellaista naisten välistä kateutta. sivusta
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mustasukkaisuus voi saada ihmiset tekemään ikäviä asioita. Luulen, että miehet eivät välttämättä näe sellaista naisten välistä kateutta. sivusta
Tiedän, naiset on käärmeitä toisilleen. Toki olisit voinut aktiivisempi olla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mustasukkaisuus voi saada ihmiset tekemään ikäviä asioita. Luulen, että miehet eivät välttämättä näe sellaista naisten välistä kateutta. sivusta
Eli että joku nainen, minun ystäväni olisi sanonut hänelle, että pelkään häntä? Ja tämä nainen olisi mustasukkainen kenestä? Hänestä? En tiennyt että hänellä ja yhdellä mahdollisella yhteisellä ystävällä on ollut keskenään jotain peliä. Ok, mielenkiintoista. Luulin että ovat vain kavereita/tuttuja.
Naiselta - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin ovat, ei toki kaikki. No omassa tilanteessa yritin varoittaa, en ole vastuussa jos toinen päättää uskoa siitä huolimatta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli että joku nainen, minun ystäväni olisi sanonut hänelle, että pelkään häntä? Ja tämä nainen olisi mustasukkainen kenestä? Hänestä? En tiennyt että hänellä ja yhdellä mahdollisella yhteisellä ystävällä on ollut keskenään jotain peliä. Ok, mielenkiintoista. Luulin että ovat vain kavereita/tuttuja.
NaiseltaSitä valitettavasti sattuu, jotkut ihmiset ovat julmia, koska toisten ilo on ilmeisesti heiltä pois.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sitä valitettavasti sattuu, jotkut ihmiset ovat julmia, koska toisten ilo on ilmeisesti heiltä pois.
Olen sanonut tälle ystävälle, että olen vähän huolissani hänestä. Sen voi tietysti kääntää mielessä myös peloksi jos haluaa. En määritellyt tai sanonut syytä tarkemmin. Hyvin harvoin puhumme hänestä.
Naiselta - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen sanonut tälle ystävälle, että olen vähän huolissani hänestä. Sen voi tietysti kääntää mielessä myös peloksi jos haluaa. En määritellyt tai sanonut syytä tarkemmin. Hyvin harvoin puhumme hänestä.
NaiseltaSyksyllä viimeksi.
Naiselta - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
NaiseltaTodennäköisesti kyse on jostain tuollaisesta, vähän kuin rikkinäinen puhelin, kaikki mieltää asian omalla tavalla. Toivottavasti selviää ja saatte juteltua.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Todennäköisesti kyse on jostain tuollaisesta, vähän kuin rikkinäinen puhelin, kaikki mieltää asian omalla tavalla. Toivottavasti selviää ja saatte juteltua.
Kenen kanssa? Ei ole mitään juteltavaa, jos ei ole mitään sellaista edes sanottu.
Naiselta - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
NaiseltaMenisit pesulle.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kenen kanssa? Ei ole mitään juteltavaa, jos ei ole mitään sellaista edes sanottu.
NaiseltaEn tiedä tilannettasi. Se on hyvä jos ei ole.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Menisit pesulle.
Oletko vierailija hajuketjusta? Sori, skippaan ne aina, nähtyäni otsikon.
Naiselta - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Menisit pesulle.
Nämä hajuihmiset ovat todennäköisesti sellaisia, että he tunkevat toisten elämään, jopa pakolla lähellekin vaikka heitä ei todellakaan ole sinne kutsuttu.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Menisit pesulle.
Kuinka kaukaa olet näitä hygienia-asioita aistinut esim suhteessa naista esittävän ontuvaan monologiin itsensä kanssa va muuhun? Esim autolla ohi huristamalla ei niin paljoa ehdi
- Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
No jo on kökkö traama taas tramaturgioituna juustoille,AP palstaäijä. Olisin voinut toki olla itse aktiivisempi hohhoo.
- Anonyymi00005
Ole rauhassa asia ei liity sinuun.
- Anonyymi00007
no ei sitten sinuunkaan ja se hyvä
- Anonyymi00024
Yks kommentti vielä tänne. Eiköhän se kohdatessa kasvokkain ilmene, pelkääkö joku ihminen tai ei. Ei kannata anonyymeihin viesteihin tai kavereiden lentäviin lauseisiin alkaa liikaa luottamaan. Mutta en kyllä hetkeäkään epäile, että hän olisi muuttanut siksi, että minä häntä pelkään. Hassu ajatus. Eiköhän ne syyt olleet muualla. Minä en niistä juurikaan tiedä. Voin vain arvailla.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875