Kun näkee toisen katseesta että hän ei enää tunne mitään sinua kohtaan.
Miltä tuntuu kun menettää elämänsä rakkauden
32
476
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä, minulla tuo on vielä edessä.
- Anonyymi00013
Onnea odotukseen 😆
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onnea odotukseen 😆
En erityisemmin odota sitä.
- Anonyymi00002
Tuntuu pahalta. Naiselta
- Anonyymi00003
Olisi kamalaa. Mutta en muista että meillä olisi ollut koskaan mitään enkä tiedä että hänellä olisi koskaan ollut tunteita, joten osaan kyllä odottaa sitä.
- Anonyymi00004
tuntuu hirveältä mutta toisaalta minä halusin tätä. koin että hän alusta asti leikki kanssani. en koskaan kuulunut hänen porukoihin jne. se oli tavallaan että ammuttiin sukkahousuille heti alussa. en luota miehiin missään määrin. itkin molemmat raskaudet läpeensä olin niin yksinäinen ja pohjaton suru. kaikki on nyt siinä mielessä paremmin
- Anonyymi00011
Sinulla sentäs kaksi lasta❤️❤️
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinulla sentäs kaksi lasta❤️❤️
onneksi on. en olisi hengissä enää ilman heitä.
- Anonyymi00005
Tyhjältä. Melkein menettää syy elää!!
- Anonyymi00006
Kokenut tuon. Pahalta tuntuu. Yhdessä yössä kaikki muuttui erään viikonlopun jälkeen kun hän tapasi toisen kylpyläreissulla. Ei auttanut ruuanlaitot ei yhteiset suunnitelmat, kaikki tuntui siinä hetkessä siltä että jotain oli muuttunut. Hän käänsi sen minun viaksi.
- Anonyymi00009
Olisi edes ollut rehellinen, mutta luulen että ymmärtää vielä joku päivä toimineensa väärin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisi edes ollut rehellinen, mutta luulen että ymmärtää vielä joku päivä toimineensa väärin.
Otan osaa, olet kokenut pahimman mahdollisen kohtalon. 🥺
- Anonyymi00007
En ole kokenut, mutta varmaan pahalta :(
- Anonyymi00008
Kaikkeen tottuu.
- Anonyymi00015
Ei totu!
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei totu!
Tottuu!
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tottuu!
Väärinkohteluun ei pidä tottua.
- Anonyymi00010
Jos toinen ei välitä, arvostelee ja tulee konflikteja, voi elämän rakkaus pelästyä ja karata.
- Anonyymi00014
Minun katseesta näki viimeksi kun kohdattiin se, mutta se ei ole koko totuus, kaipaan sua silti usein ja muistelen meidän kohtaamisia. Sinä et halunnut mua sanoit ei, niin minun oli opeteltava kuolettamasn tunteeni. Mutta saisit mut uudelleen rakastamaan, jos vain yrität ja kerrot mitä tunnet..
- Anonyymi00016
Tämä oli varmaan naiselta miehelle...
Itse koen samaa. Olin niin surullinen, kun kaikki päättyi.
- Anonyymi00018
En nyt ehkä pelkästä katseesta osaa noin paljon tulkita tunteita.
- Anonyymi00020
En luota pelkkään katseeseen. Haluan että hän mies sanoo sen, että hänellä on tunteita mua kohtaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
En luota pelkkään katseeseen. Haluan että hän mies sanoo sen, että hänellä on tunteita mua kohtaan.
Sano itse! Kipiti kipi! Minä en ole kuten muut.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sano itse! Kipiti kipi! Minä en ole kuten muut.
Milloin te lapsentasolle jääneet ukkelit ymmärrätte ettei nää koske teitä. Kukaan nainen ei halua jotain vaikeaa diivamiestä jolle ego on tärkeänmpää kuin aidot tunteet.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sitähän sanotaan et silmät kertoo totuuden kyllä. Mut en itsekään siihen nyt pelkästään luottaisi. Ehkä jos ihan pitkään silmiin tuijottelee silloin ehkä.
- Anonyymi00021
häviääkö suomi jääkekkosessa sveiysille 0-7
Surullista.
Mulla ei tietenkää oo tälläsiä, kun en koskaa rakastunu.
Eli ei oo suruja omasta takaa. Mutta miks sä haluat surettaa?- Anonyymi00022
Silloin kun hän oli mennyt toisen kanssa kihloihin+ kaikki muu, tiesin että se siitä ja tulee pian se lopullinen piste tunteissani. Tunteet alkoivat kuihtumaan pala palalta ja nyt kaikki on lopullisesti ohitse, onneksi.
- Anonyymi00026
Tuntui kyllä pahalta, kun halaili toista ja tuijotti. Nyt hän on sitten lopullisesti menetetty, mutta ei koskaan ollutkaan minun.
- Anonyymi00027
Eihän se silloin ole elämän rakkaus jos sen menettää...
Sydänsurut on elämää. - Anonyymi00029
En tiedä en ole itse moista koskaan kokenut
- Anonyymi00032
On varmasti se pahin mahdollinen tunne. Tunteet ei vastavuoroisia siis toine tuntee rakkautta ja toinen väistää. Pahaksi osuu jos toine rumasti jättää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial161741Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3071361Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 132998
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898