jos tavataan joskus ja tungen sun suuhun pumpulipuikkoo. Tarvitsen vaan DNA- näytteen, kun ajattelin kloonauttaa sinusta versio 2.0 :n, kun alkuperäinen ei minua halunnut. Voi olla tietysti ettei se kloonikaan halua.
Pitkävartinen pumpulipuikko löytyy valmiiksi, kun ei tarvinnutkaan tehdä sitä koti-klamydia testiä joskus.
Älä säikähdä mies
8
190
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä kerran yritin tehdä klamydia testiä ja työnsin pitkän pumpulipuikon vesku jokisen pöllönsilmään.
- Anonyymi00002UUSI
Mulla on peräpuikkoja aina mukana kun ei tiedä koska tarvii
- Anonyymi00003UUSI
Älä sinäkään säikähdä kun läväytän sulta posken punaiseksi moisesta sekoilusta. Valitse, ylä- vai alapää?
- Anonyymi00004UUSI
Mulla on aika voimakas taistele-refleksi, niin todennäköisesti sopivassa mielentilassa hakkaisin sut tohjoksi jos löisit. Päässä ns. pimenee tarvittaessa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulla on aika voimakas taistele-refleksi, niin todennäköisesti sopivassa mielentilassa hakkaisin sut tohjoksi jos löisit. Päässä ns. pimenee tarvittaessa.
Ei sun pään tarvi säteillä yhtään, se ei asiaan vaikuta, mutta tuolle tielle jos lähdet niin siitä ollaan sitten yhtä mieltä: silloin sulla pimenee.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei sun pään tarvi säteillä yhtään, se ei asiaan vaikuta, mutta tuolle tielle jos lähdet niin siitä ollaan sitten yhtä mieltä: silloin sulla pimenee.
Puolustan itseäni aina.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Puolustan itseäni aina.
Ai, sinä "puolustat" itseäsi vielä silloinkin kun itse ensin loukkaat toisen koskemattomuutta tunkemalla tikkujasi toisen kurkkuun?
Mites on, lyötkö sinä myös aina ensin takaisin? - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai, sinä "puolustat" itseäsi vielä silloinkin kun itse ensin loukkaat toisen koskemattomuutta tunkemalla tikkujasi toisen kurkkuun?
Mites on, lyötkö sinä myös aina ensin takaisin?Kaivattuni ymmärtää huumoria, pösilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.921214Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613