Löytyykö siis Oulusta Lumon parveke lasien huoltofirmaa? Lumonin oma huoltofirma Balkonser on tolkuttoman kallis, monopooli hinnat.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kieltämättä outoa luulis ettei parvek lasien huolto ole mittään rakettitiedettä, miks kukaan eri perusta kaikkien parvekelasi merkkien huoltoon alkavaa firmaa
- Anonyymi00002
Itekki asun Lumon asunnossa. Minkälaista huoltoa sitte tarvit? Eikö se kuulu Alltimelle, jos jokin ongelma!?
- Anonyymi00003
Taidatkin tarkoittaa lasifirmaa, ei vuokrafirmaa👍
- Anonyymi00004
Lumon on parvekelasivalmistaja. Lumo on se vuokra-asuntofirma.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lumon on parvekelasivalmistaja. Lumo on se vuokra-asuntofirma.
Niin.. Senhän jo kirjoitin ennen vastaustasi.
- Anonyymi00006
Täällä on toinen joka tarttisi Lumonin parvekelasien huoltokäyntiä. Joku huoltofirma voisi laajentaa toimintaansa parvekelasien huoltoon, varmasti löytyisi asiakkaita. Parvekelaseja kun on suurinpiirtein jokaisessa kerrostalossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559