Silloinko on kehujen paikka niin nyt Barkow ja Lundel ovat pelanneet hyvin ovat omalla tasollaan ja panevat roppaa likoon ja taistelevat niin kuin pitääkin ja pisteitä tulee parempi myöhään kun ei ollenkaan taistelu tahto on koko joukkueella hyvä.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Parempi voitti !
- Anonyymi00002
Aivan naurettavaa ku ei nhl tähdet pysty sveitsiä voittamaan.🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
Toi peli ei merkannut mitään että tosipelit alakaa torstaina. Suami saa vastaan Tsekin. Tulee olemaan tiukka peli mut voi olla että Suomi voittaa parilla maalilla.
- Anonyymi00004
Mä laitoin 20 egee tulokselle 3-4 Suomi-Tsekki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459