Eihän se väärin ole...? Ehkä vähän onkin, tai paljonkin. Onko ruoho vihreämpää aidan takana jne.
Haahuilen täällä miettien miestä lähellä
21
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
No, ei se oikeastaan ole, tiettyyn rajaan asti
- Anonyymi00002
Vesirajaan? ;)
- Anonyymi00003
Uskotko telepatiaan?
- Anonyymi00014
Kyllä uskom, oki aamulla herätessä tämä tunne, että minun on tultava tänne ja paskottava kaikki naista esittävän avaukset😘
- Anonyymi00004
Minä ainakin pitäisin ne luukut kiinni
- Anonyymi00005
AI-kurikaan ei oo niin kova kuri kuin telepatia-kuri, se laittaa kovatkin kundit totteleen
- Anonyymi00006
Juuri niin ei ne teidän tarkkailijatkaan tyhmiä ole
- Anonyymi00015
No sepä ne ei esim laula liikkujaan suomikakoselle tai muutenkaan tee selväksi seuraavansa larppaajia paitsi tarkoituksella
- Anonyymi00007
Kivat trikoot. Löysin yhdet josta näen läpi. Uuuuuuuu mama!
- Anonyymi00008
Siis ne oli sun?
- Anonyymi00010
Olen ikivihreä
jäikö lääkkeet ottamatta
- Anonyymi00011
Aina
- Anonyymi00012
Mietin minäkin sinua.
- Anonyymi00013
minulla on kaikkia... suunnitelmia naapurin naisten kanssa...
jännä paikka kun hauskan näköinen joku mökkijuttu jossa kai aina kessäisin asuu sauna kai on ja, niiin kesäisin tuolla kai joku asuu aina.- Anonyymi00016
Kerroppa mister mustasusi, eli aloittajaäijä lisää tästä kesämökistä urpoille
- Anonyymi00017
Sometimes the grass looks so much greener on the other side of the fence, but it may as well be bc of excess moss.
- Anonyymi00018
täällä vihertyää aika paljon ja kauniistikin, kesällä voi olla saksikäsi-Eetyvareillekin kesä hommia saksia, ja ajattelesin että niin no yttöjen miestäkin hauskaa saksia juttuja..
- Anonyymi00019
On väärin. Kun on jo ihmiseen sitoutunut, niin ei pidä leikkiä tulella.
- Anonyymi00020
Haen onnellista avioliittoa olis varmaankin se oikeaus vastaus tähän..
- Anonyymi00021
Onko ruoho vihreämpää = On epämukavaa/pelkään olla yksin enkä tiedä tarpeeksi rakkaudesta tai itsestäni jotta tietäisin mikä minua oikeasti vaivaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001