Eli kerralla kuntoon?
On todella turhauttavaa ja kallista rampata sairauksiensa kanssa monia kertoja lääkärillä.
Ei autoakaan laiteta ajokuntoon erissä. Tällä viikolla iskunvaimennus, kuukauden päästä pakoputken vaihto, ja taas kuukauden päästä ajovalojensuuntaus ja ensi viikolla ruostevauriot vaan kerralla ne laitetaan kuntoon.
Ei ole ihme että lääkärille ei tahdo päästä. Aina syytetään että ei ole resursseja, väitän että kyse ei ole siitä vaan huonosta johtamisesta ja asioiden suunnittelusta.
Miksei ihmistä huolleta kuin peltilehmää
10
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sotataloudessa suomi vaikeroi ja kurjistuu. Raha siirtyy sotaakäyviin maihin ja maahantulijoihin jotka pakenee omaa maastaan.
Maanjohto senkun lisää tuottamattomia työpaikkoja millä ei ole kovin suurta yhteiskunnallista merkitystä.- Anonyymi00002
Ai ai voi voi kättä jalkaa
- Anonyymi00003
Sinä oletkin toivoton tapaus edes konitohtori ei voi auttaa
- Anonyymi00004
Näin se on. Itellä ollut natrium ja kalium arvot toistakymmentä vuotta päin honkia. Natriumit liian matalat ja kalium taas liian korkea. Joka kerta olen asiasta maininnut kun hoitajan tai lääkärin näen, ei mitään vaikutusta, kaikuu kuuroille korville.
Kai ne oottaa että saan sydänkohtauksen ja sitten vasta siunaillaankin ihan porukalla että miksei olla mitään tehty. Hyvä jämsä- Anonyymi00005
Eipähän ne tuommosta tyhjäntoimittaja nillittäjää kuuntele natrium ja kalium arvoille voi katsos itse tehdä jotain..
Sanooko ruokavalio MITÄÄN??!!
- Anonyymi00006
Syö kohtuudella ja riittävästi proteiinia, kattava vitamiini setti päälle, liiku monipuolisesti aerobista ja lihasvoimaa.
- Anonyymi00009UUSI
Ja pure munkkia että napa ruskaa
- Anonyymi00007
Tämä oli vain yksi esimerkki, ilmeisesti vedettiin heti linjat suoriksi.
- Anonyymi00008UUSI
Sellaisenkin ihmeen näin tänään kun kävin omakannassa että kahdenviikon päähän kirjattu hoitajan käynti näkyi jo siellä! On kuulemma potilasta muistutettu että käyttämättä jäänyt aika on maksullinen, eipä ole koskaan jäänyt käyttämättä. Ja kyseistä hoitajaa en ole siis lainkaan tavannut. Kuinka olisinkaan kun aika on vasta puolessa välissä kuuta. Aivan outoa!
- Anonyymi00010UUSI
Outo se on kommentoijakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343239Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719