Islamilaiset hitit on Laurille mieluisempia.
Vastaukset 57
- Anonyymi00002
Vihervassari Lauri.
- Anonyymi00055
Miksi aina sotketaan vasemmistolaiset näihin ikäviin juttuihin kun vasemmistolla EI OLE mitään tekemistä niiden kanssa? Ai niin, tietenkin aivokuolleet persut niitä sotkee toisiinsa!!
- Anonyymi00003
Entä kun lapsi tulee täysikäiseksi ja haluaa laulaa Suvi virttä.
- Anonyymi00008
Tyhmä kysymys.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tyhmä kysymys.
Mikä siinä on tyhmää, kysymyksen esittäjä esitti täysin aiheellisen kysymyksen. Aikuistuttuaan entinen lapsi saa itse päättää uskontonsa tai uskonnottomuutensa kuin myös suhtautumisensa uskontoihin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mikä siinä on tyhmää, kysymyksen esittäjä esitti täysin aiheellisen kysymyksen. Aikuistuttuaan entinen lapsi saa itse päättää uskontonsa tai uskonnottomuutensa kuin myös suhtautumisensa uskontoihin.
Lauri aivopesee lapsensa muslimiksi ja Suvivirsi on kielletty ainiaaksi.
- Anonyymi00004
Koulussa saa kiusata, kiroilla, räkiä, potkia, lyödä ym .ym.! Mut auta armias jos sun lapsi "joutuu" kuuntelemaan suvivirttä niin korvausta vaaditaan! Kuinka ihmiset voi olla noin pimeitä? Suvivirrestä se kesäloma alkaa 😊🌞
- Anonyymi00005
Olen sanaton tuon typeryyden edessä.
- Anonyymi00006
Laurilla lääkkeet ottamatta?
- Anonyymi00007
Olisi jo aika vaihtaa uuteen suvivirteen. Tartteeko elää menneessä ainoastaan?
- Anonyymi00046
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olisi jo aika vaihtaa uuteen suvivirteen. Tartteeko elää menneessä ainoastaan?
Mikä on uusi Suvivirsi?
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mikä on uusi Suvivirsi?
Da Melli Souroud
- Anonyymi00009
Ovela ukko. Tekee tiliä yhteiskunnan tekopyhyydellä. Olen ateisti eikä joku laulu haittaa minua yhtään.
- Anonyymi00010
Suvivirttä kauniimpaa laulua saa hakea. Tämän äijän kaltaiset mulk..pilaavat kaiken.
- Anonyymi00015
Se on kyllä jotain ihan kamalaa, kun mulkut pilaavtjo virrenveisuutkin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on kyllä jotain ihan kamalaa, kun mulkut pilaavtjo virrenveisuutkin.
Tuo ei ole mikään virsi. Lauri on vain hiirimies joka ei kestä kauniita lauluja.
- Anonyymi00038
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuo ei ole mikään virsi. Lauri on vain hiirimies joka ei kestä kauniita lauluja.
Lauri fanittaa Koukkua.
- Anonyymi00011
Yhteiskunta on sairas jos tälläiset ammattiloukkaantujat pyörittävät sitä oikuillaan ja vaatimuksillaan. Luuleeko tämä Lauri että koko maailma pyörii hänen vasemmistolaisen woketusnapansa ympärillä.
- Anonyymi00012
Painukoot tämä Lauri toukkansa kans johonki muslimimaahan harjoittamaan rituaalejansa! Suomi on suomi ja täällä saa kaikua suvivirsi koulujen päättäjäisissä niinkuin ennenkin! Pysykööt poissa tämmöisistä tilaisuuksista ja vetäkööt vaikka kaljaa senkin aikaa! Raukka sanon minä!
- Anonyymi00013
Kuinka tämä äijä kehtaa?
- Anonyymi00047
Ei ole äijä vaan hyvin herkkä neitimäinen pelle.
- Anonyymi00014
Hän on ateisti. Oikeus mielipiteeseen. 50 % ihmisistä eronnut kirkosta.
- Anonyymi00016
Minäkin olen eronnut kirkosta, en silti ole ateissti.
minusta Suvivirsi on erittäin kaunis. kuuntelen sen mielelläni. - Anonyymi00056
Minä kuulun kirkkoon ja pidän kesän alkamisen merkkinä suvivirtta.
En ole vaatimassa kouluista eikä muistakaan tilaisuuksista pois lauluja, joissa ei puhuta uskosta lainkaan.
- Anonyymi00017
Lauri voisi itse olla suvaitsevainen niitä tuhansia kohtaan jotka rakastavat suvivirttä. Kyseinen Lauri voisi myös tutustua perustuslakiin.
- Anonyymi00019
Mikäköhän tässä tapauksessa on ollut korvausten velvoittamisen peruste, kun mielipahaa ei ole ollut tapana korvata?
- Anonyymi00021
Mitäs jos lapsi menee aikuisena kirkossa naimisiin? Siinä onkin Laurille pähkinä purtavaksi.
- Anonyymi00035
Lauri hakee Espoon kaupungilta korvaukset🤣🤣
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Lauri hakee Espoon kaupungilta korvaukset🤣🤣
😄😄😄😂
- Anonyymi00022
Suomi on nolo maa. Häpeän.
- Anonyymi00024
Katsokaa Laurin kuvaa. Ei varsinainen alfauros....alahuuli väpättää varmaan joka asiassa.
- Anonyymi00025
Kiva että edes raha paransi iskän kokemaa mielipahaa...veronmaksajien taskusta tietenkin.
- Anonyymi00026
Onko Lauri julkkis vai mistä älämölö?
- Anonyymi00039
Pääsi typeryydellään julkkikseksi.
- Anonyymi00027
Kuka on luvannut maksaa tälle pelleille?
- Anonyymi00028
Haastan kohta Espoon kaupungin oikeuteen. Syy voi näemmä olla esim mielen pahoittaminen. Hinta sille on 50 000eur.
- Anonyymi00029
Oikeasti kuķaan muu kuin Persut ja Räsänen eivät ole kiihtyneet asiasta. Mikä siinä on niin vaikea ilmoittaa etukäteen ja taata mahdollisuus poistua? Muslimien rukoushuoneita on joka paikassa.
- Anonyymi00057
En ole persu enkä Räsänen, mutta Laurin typeryys ja julkisuushakuisuus ihmetyttää, jopa ärsyttää. Olen jursiti, enkä tämän Laurin perusteluja hyväksyisi edes tuomarin roolissa.... Se ihmetyttää, kuinka Espoon kokoisessa kaupungissa pelästytään kaikkenlaisia vaatimuksia.
Vai onko tilanne se, että Espooseen on kertynyt tällaisia tyyppejä enemmänkin+?
- Anonyymi00030
Laulu ei ole virsi. Siksi ei tarvitse ilmoittaa. Meidän kulttuuriperintöä.
- Anonyymi00053
Suvivirren (virsi 571) säveltäjää ei tunneta, joten sen tarkaksi alkuperäksi on virsikirjassa merkitty "Ruotsissa 1697". Melodiaa pidetään perinteisenä ruotsalaisena kansansävelmänä. Voit lukea virren historiasta tarkemmin esimerkiksi Wikipedia Suvivirsi -artikkelista.Taustatietoa Suvivirrestä:Alkuperä: Sävelmä julkaistiin ensimmäisen kerran vuoden 1697 ruotsalaisessa koraalikirjassa.Sanat: Alkuperäisen ruotsinkielisen tekstin ("En Sommarwisa") on pitkään uskottu olevan Visbyn superintendentin Israel Kolmodinin kirjoittama (1600-luvun lopulla), mutta hymnologit ovat myöhemmin kyseenalaistaneet tiedon.Suomennos: Suomeksi virren on 1690-luvun lopulla kääntänyt Turun katedraalikoulun rehtori Erik Cajanus.
- Anonyymi00031
Osassa laulua on uskonnollisia piirteitä. Luepa tarkasti.
- Anonyymi00036
Onko se rikos?
- Anonyymi00032
Perustuslain kannalta kristillistä kulttuuria. Ja sallittua. Vaikka Lauria harmittaisi kuinka.
- Anonyymi00033
Miten näin suuri mielipaha voidaan hyvittää rahalla?
- Anonyymi00034
Perustuslakia tulkittu niin että ok.
- Anonyymi00041
Toivottavasti karma hoitaa Laurin.
- Anonyymi00042
Ajattelisi lastaan....julkisuus tosi kivaa hänelle.
- Anonyymi00048
Häpäisi lapsensa mulqvistin asenteellaan.
- Anonyymi00045
Lauri on herkkä poika.
- Anonyymi00054
Kuka Lauri?
- Anonyymi00050
Manboobs Lauri
- Anonyymi00051
Kuuntelin kun Rydman lauloi suorassa lähetyksessä Laurin edessä suvivirren ja tippa tuli silmään, kuten näytti Rydmannillekin tulevan. Siinä virressä tai kevätlaulu se on lauletaan luonnon heräämisestä ja auringon voimasta eli luonnonuskonnosta että aurinko on se voima. Ja niin onkin, ilman aurinkoa ja valoa ei olisi myöskään elämää.
- Anonyymi00052
Totta, miksi tuo Varpunen jouluaamuna ärsyttää Topeliuksen tekemä, eikä ole mikään virsi.
- Anonyymi00058
Hyvä Rydman👍. Olipa mahtava veto tämän lapsellisen piipertäjän edessä laulettu Suvivirsi👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏. Tuhannen ruusua ansaitsisi!
Ja tämä julkkisjuristi ansaitsisi myös tuhannen ruusua mitä mieltä on tästä äijästä! Onneksi suurin osa normaalisti käyttäytyvistä suomen kansalaisista hyväksyy Suvivirren! Viekää nyt joku jotka asutte lähellä Rydmannia ja Uotia edes 1 ruusu kiitokseksi heidän mielipiteistään 🌹. Onhan nyt Suvivirren esitysten aika👍.
Minä kiittäisin ja kumartaisin jos he ruusun saisivat 💕! - Anonyymi00059
Lauri on Laura,ÄMMÄ!Päältäpäin jo niin vastemielinen kitisijän näköinenkin!
- Anonyymi00061
Onkohan Laurin poju nyt saanut traumoja kun Suvivursi on kaikunut kauniina joka puolella? Toivottavasti isi on ottanut syykkyynsä ja tyynnytellyt itkevää pikku, pikku mussukkaansa? Ja toivottavasti yhteiskunta hoitaa molempien traumoja ilmaiseksi ja antaa vielä edes 100 000 euroa kärsimysrahaa noin kammottavasta kohtelusta ja kiusaamisesta!!!
Ei voi muuta sanoa, kuin on meitä moneen junaan ja melko moni jää vielä asemallekkin!! - Anonyymi00062
Lauri sai oman hetkensä julkisuudessa ja se tähtihetki ei päättynyt hyvin. Nykyään julkisuuskiimassa jotkut haluavat vaikka leimautua ääliöksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483