Meitä on, ja enemmän kuin käsitätte

Anonyymi-ap

Siis meitä miesvihamieslisiä naisia. Sen olette aiheuttaneet ihan itse arvon herrat.

12

188

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei, kyllä sinä ihan itse aiheutat, jos ensinnäkin pistät kaikki miehet samaan nippuun, etkä löydä heistä vihankohteistasi mitään hyvää. Etenkin, jos perustat palstan antiin yleisen miesvihamielisyytesi.

• Anonyymi00002
      UUSI

Olen kohdannut elämässäni laajasti erilaisia kivoja, ystävällisiä ja mukavia miehiä monestakin sosiaaliluokasta ja miehestä saa varmemmin luotettavan hyvän ystävän kuin naisesta

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei multa. Halveksin netin suojissa huseeraavia pösilöitä, jotka on irl täysin lapatossuja. Vttu täällä muutkaan tunkeudu teidän kotipiiriin huohottamaan, se olis liian helppo syöttö lapaan teille..

Ei sillä, tekisitte edes likaisen työn itse, mutta ei. Täysin selkärangattomia naisia laittomasti stalkkaavia uunoja.

T. Vaikka vttu goblini ninja 🧟‍♀️

• Anonyymi00006
        UUSI

Lisäksi he eivät todellakaan tajua kuten heikoilla jäillä liikkuvat. Heidät olisi todella helppo nitistää, mutta ihmiset antavat anteeksi jopa tuollaisille.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ihminen on oppivainen. Jos on vihamielinen, helpointa on kiertää.

• Anonyymi00005
        UUSI

Miten kierrät naapureita?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miten kierrät naapureita?

Tärkeintä etteivät ainakaan lähesty, ainakaan samaa sukupuolta olevat.

• Anonyymi00008
      UUSI

En minä edelleenkään miehiä vihaa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Eiköhän se ole just toisinpäin. Että ei-vihamielisiä naisia on paljon enemmän, kuin mitä voisi luulla. Äänekkäimmät vaan saa ja haluaa eniten huomiota.

• Anonyymi00010
      UUSI

Miksi vihata ketään? Viha lisää vihaa, rakkaus lisää rakkautta.

T: Nainen

• Anonyymi00011
      UUSI

Minä en jaksa tämmöisiä. Toivoisin vaan olevani yhden naisen oma Mussunen kaikessa rauhassa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Minä en pidä suurimmasta osasta miehiä. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, että olisin heitä kohtaan vihamielinen. Ihan turhaa uhrata energiaansa johonkin tuollaiseen, kun voi vain antaa muiden elää elämäänsä ja keskittyä tekemään siitä omasta elämästään paremman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      123
      1845
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1579
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1365
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1312
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      127
      1146
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      48
      1035
    7. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      987
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      858
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      783
    Aihe