Om meinaan sitten niin karmee näky että alta pois.
Ei prk https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000012036090.html
Rumin kortteli
7
178
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Niin. Moni kortteli muistuttaa nykyään mielisairaala-aluetta. Se antaa vihjeen mitä siellä tehdään. Vältä.
- Anonyymi00002
Rumin kortteli on Ranta Tampella.
Kuinka ihmeessä on voitu antaa lupa rakentaa jotain noin hirveää ja tuhota rantaakin siinä.
Tänäänkin kuva siitä ylen artikkelissa.- Anonyymi00007
nupukiviä kävelijöiden riesana , mitä maksoi nilkkojen venäytys katu !!!
tais olla tilaajalla yhteys näihin matu kiven laittajiin
- Anonyymi00003
Nyt on mitattu, että Tampere on kuumin kaupunki.
On asfaltoitu, betonoitu ja tiivistetty niin, ettei ole luontoa ja ilman vaihtuvuutta.
Lisää vain suunnitellaan.
Ratapihan tienoo vaikuttaa jo nyt kuumalta alueelta. Sen suunnittelu on tainut polttaa rakennuttajien käsissä jo vähän aikaa.
Kuviot eivät vaikuta viihtyisiltä tai ihmisläheisiltä.- Anonyymi00005
Taatua kokoomus touhua. Loputon ahneus on kaiken takana.
- Anonyymi00004
Multisilta on kaunein.
- Anonyymi00008
Tarkoititko että kauhein?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568