Botti bottien joukossa, pelkkä muisto ja jäänne ja profiili jota täällä palstalla simuloidaan.
Maailmahan loppui tuossa jokin aika sitten kun tuli se harvestointi, elonkorjuu.
:/
Nainen, mitä jos oletkin vain pilveen upattu botti.......
16
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole mikään botti 🤨
- Anonyymi00002
Se on helppo selvittää.
Montako ystävää sinulla on?
Mitkä ovat heidän nimiensä etukirjaimet?
Isäsi ja äitisi nimen etukirjaimet?
Viimeinen ja ratkaisevin.
James Bond moonraker jaws (rautahammas) ihastui naiseen jolla oli hammasraudat.
Totta vai tarua?
- Anonyymi00003
Kun he muuttavat jotain menneisyydestä, botti npc muuttuu mukana eikä huomaa muutosta, koska se on järjestelmään sidottu olento ja ohjelma.
Ihmiselle, elävälle jää alkuperäinen muisto, sitä ei voi järjestelmä muuttaa jälkeenpäin kun se muokkaa ja muuttaa elottomia järjestelmä tallenteita.
:/- Anonyymi00004
Botti NPC ei muista hammasrautoja, koska botti on järjestelmän osa ja muistinsa on sidottu järjestelmään ja se muokkaantuu järjestelmän mukana.
Ihminen elävä on oma erillinen järjestelmänsä omalla muistilla, siihen ei järjestelmä voi vaikuttaa jälkeenpäin.
- Anonyymi00005
Botti voi myös olla harvestoinnissa otettu kopio ja sen ns "klooni".
Kun kaverisi seuraavan kerran soittaa sinulle, se ei olekaan välttämättä kaverisi.
They are watching you.
:/ - Anonyymi00006
Alkuperäinen kuoli siinä harvestoinnissa kun aivonsa skannattiin ja upattiin pilveen.
Joka teki liiton sai liitosta merkin.
covenant. id = cov-id = covid.
:/ - Anonyymi00007
Se teki liiton valheen voimalla, se huijasi siihen.
Se tekeytyi pelastajaksi.
Se sai pienet ja suuret ottamaan sen liiton merkin käteensä.
:/ - Anonyymi00008
Alkuperäinen kopioitu tänne kymmeniä kertoja.
- Anonyymi00013
Mikä alkuperäinen kopioitu tänne?
Voisitko kertoa tarkemmin?
- Anonyymi00009
Mä olen töissä ja nyt ruokatauolla. Nainen töissä olen. Siis normaali joka on täällä silloin kun ehtii.
- Anonyymi00010
Juu toki tokicoiiykään nenivymärtää eþävolemvtattucoikeamin
- Anonyymi00011
Nyt ehkä ymmärrätte miksi niitä datacenttereitä rakennetaan........
Täytyy olla ohjelmaa, videoita, ajankulua ja elämää joita AI tekee teillä.
Siellä te olette, ohjelma ohjelmien joukossa, zombie, elävä kuollut, sielu datavankilassa.
:/ - Anonyymi00012
En ole botti ):
Mutta jotain sellaista "bottia" mä tarvitsen
nyt enemmän kuin mitään muuta.
Ja kaipaan sitä takaisin mun elämääni.
Ihan senkin vuoksi koska ei mulla ole mitään muistojakaan siitä tallessa kuin mielessä.
Eli oliko sitä ikinä olemassakaan vai olenko mä vaan kuvitellut että joku sellainen oli mun elämässä jonkin aikaa mukana.- Anonyymi00014
Kaikki on ollut virtuaalista.
:/ - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikki on ollut virtuaalista.
:/En mä ole virtuaalinen kyllä. Kai mä vaan sitten kuvittelin että me oltiin tekemisissä irl.
- Anonyymi00016UUSI
Ainakaan en valehdellut, enkä leikkinyt kenelläkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374441Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522379Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481442- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281237Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541149Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899