Miten joku voi rakastaa minunlaista kusipäätä, niin voimakkaasti, vaikkei edes tunne... tulen niin rikkomaan sun sydämesi, mutta itken ja huudan kun teen sen, kivusta, olet kauneinta ja herkintä mitä olen koskaan kohdannut, rakastun sinuun.
Myönnän, rakkautesi kosketti minua syvästi.
48
612
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ootko homoseksuaali?
- Anonyymi00002
Miksi et voi olla hänen kanssa yhdessä?
- Anonyymi00003
Miksi valitset olla k*sipää, etkä halua olla parempi ihminen?
- Anonyymi00004
Noh? Miksi noin jos rakastut?
- Anonyymi00005
Kenelle naiselle...kirjain?
- Anonyymi00006
K naiselle
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
K naiselle
Sukunimi
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
K naiselle
Huh 😰😂
K naiselle sanoisin sellaisen neuvon, että jos mies sanoo olevansa k*sipää ja rikkovansa sydämesi, hän tarkoittaa sitä... valitettavasti. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huh 😰😂
K naiselle sanoisin sellaisen neuvon, että jos mies sanoo olevansa k*sipää ja rikkovansa sydämesi, hän tarkoittaa sitä... valitettavasti.Onko k nainen täällä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huh 😰😂
K naiselle sanoisin sellaisen neuvon, että jos mies sanoo olevansa k*sipää ja rikkovansa sydämesi, hän tarkoittaa sitä... valitettavasti.Lisäys:
Tästä oli joku "tutkimus", että miehet ovat tuossa asiassa raadollisen rehellisiä.
Omasta mielestäni, tuon sanominen saa sen kuulostamaan siltä kuin se vastuu siirtyisi sille "uhrille", että oma valinta.
Toivottavasti K saat aitoa ja oikeaa rakkautta ja sellaisen miehen, joka kohtelee sinua oikein. - Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huh 😰😂
K naiselle sanoisin sellaisen neuvon, että jos mies sanoo olevansa k*sipää ja rikkovansa sydämesi, hän tarkoittaa sitä... valitettavasti.Ei se aina ole ihan noinkaan. Vaikka joku olisi aiemmin ollut tuollainen, ei se tarkoita että olisi ikuisesti sellainen. Jos ja kun noin on tapahtunut kyseessä on ollut "väärät" ihmiset toisilleen.
Ihmiset muuttuu, vaikka monikaan ei sitä usko.
-jokusivustajokauskooihmeisiinjarakkauteen- - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei se aina ole ihan noinkaan. Vaikka joku olisi aiemmin ollut tuollainen, ei se tarkoita että olisi ikuisesti sellainen. Jos ja kun noin on tapahtunut kyseessä on ollut "väärät" ihmiset toisilleen.
Ihmiset muuttuu, vaikka monikaan ei sitä usko.
-jokusivustajokauskooihmeisiinjarakkauteen-Muuttuu omista tarpeistaan. Kyse olikin siitä, että jos mies sanoo olevansa k*sipää, niin hän myös oikeasti on sitä. Eli muuttunut mies tuskin sanoisi, että olen sitten btw k*sipää.
- Anonyymi00034
Anonyymi00018 kirjoitti:
Muuttuu omista tarpeistaan. Kyse olikin siitä, että jos mies sanoo olevansa k*sipää, niin hän myös oikeasti on sitä. Eli muuttunut mies tuskin sanoisi, että olen sitten btw k*sipää.
Ei noinkaan aina.
Ehkä aloittaja ei ole vielä muuttunutkaan, mutta ihmeitä tapahtuu ihan itsekseen kun rakastuu.
Sama koskee muitakin kuin vain aloittajaa tuossa että ihmiset muuttuvat.
Joskus muuttuu hyvät pahoiksi ja pahat hyviksi.
-tuo 00016- - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko k nainen täällä?
On k nainen täällä. Me ❤️ 👩❤️👨
- Anonyymi00010
Ei kannata pelätä kenenkään luhistumista. Aivan kuten kevään ensimmäinen kukka, on aivan valtavan herkkä ja samalla voimakas, energialtaan ja väriltään. Voit talloa sen jalkoihisi, mutta silti se ehti tehdä jo vaikutuksen sinuun. Tarkoitin, elämä jatkuu, eikä koskaan pidä tehdä olettamuksia toisen jaksamisesta tai nykyisestä tai tulevasta positiivisesta energiatasosta. Tämä siis mieheltä, joka kuitenkin tulee olemaan aina hetero.
- Anonyymi00012
Ohi, todellakin! 😂 Olen rakastunut ihanaan mieheen, en mihinkään ksipäähän. 😊
- Anonyymi00014
Tämä ei ollut K naiselta🤔
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä ei ollut K naiselta🤔
Oli kyllä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oli kyllä.
Höpö höpö
- Anonyymi00038
Anonyymi00022 kirjoitti:
Höpö höpö
K-alkuisia naisia on Suomessa enemmän kuin yksi 🙄
- Anonyymi00013
Vatipää sinä olet. Täynnä keltaista nestettä.
- Anonyymi00015
Muuten olisin ominut tämän mutta en ole hän.
En ole K nainen.
Eikä senkään vuoksi voinut olla mulle koska mun sydän meni jo rikki.
Hänkään todellisuudessa ole vain k*sipää,
vaikka haluaakin niin antaa muiden olettaa.
Ehkä jopa itsekin kuvittelee olevansa,
koska on itse hieman rikki aiemmista jutuista.- Anonyymi00023
Hän ei ole rikki vaan ihmettelee teidän vouhotusta täällä äimän käkenä.
- Anonyymi00025
Hän kirjoitti yhteen ketjuun aamusta.
Sinun hän on joku muu tyttönen tai pikkupoika täällä. - Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hän kirjoitti yhteen ketjuun aamusta.
Sinun hän on joku muu tyttönen tai pikkupoika täällä.Mitä selität oikein?
Kenestä hänestä kirjoitat?
Lue tuo uudestaan ja keskity siihen kunnolla,
niin ymmärrät säkin mitä siinä kirjoitin.
Kiitos!
Ps. Minun "hän" ei ole mikään pikkupoika.
- Anonyymi00017
Suksi kuuseen!kuka lienet?jos et jätä tuota häiriköintiä,teen kohta rikosilmoituksen,taiat olla tuo kriminaali! Ei suomessa tollanen lainsuojaton voi terrorisoida yhtä ihmistä jatkuvalla syötöllä!ja vieläpä naispuoleista!
- Anonyymi00019
Et edes kuulu tähän keskusteluun. Miksi huudat siinä?
- Anonyymi00021
krvänslä olet koko heebbu
- Anonyymi00024
Esko-Eino-Inkeri eerikäinen.
- Anonyymi00027
Sehän vielä puuttuisi.
- Anonyymi00026
Onko mennyt lapset, teinarit ja aikuiset sekaisin lopullisesti.
- Anonyymi00028
Näköjään on.
Ja tiedoksi, olen eräs K-nainen ja hän todellakin on, sitä mitä kirjoittaa itsestään omin sanoin. - Anonyymi00029
Tuollaisia ei kirjoita henkisesti terve. Hanki apua.
- Anonyymi00030
Kalikka kolahti, koira älähti.
- Anonyymi00031
jokaisen on hyvä sisäistää että se kuka puhuu palstalla on Musta persoonani. Elikä siis myrkyttäjä. Olen himassa aika kiltti. Ympyrät ovat tosin pienet! Ja syitä siihen on useita! Bemareitakaan en vihaa! Tai yksi persoonani saattaa hieman kavahtaa niitä! Sillekin on syitä!
Kaikki on seuraamusta edellisestä elämästäni. Joka antoi minulle läpsyttelyä muuhunkin kun PYLLYLLENI.
Ajattelin pitää hieman kesätaukoa palstalta. Niinkun myös muualta somesta. En jaksa juuri nyt mitään ylimääräistä. Toiveena on parantua paremmaksi ihmiseksi tänä kesänä eikä vain negistellä.
🏄♀️- Anonyymi00032
En uskalla sulle enää mitään täällä kirjottaa. Parempi ottaa taukoa palstaan, ehkä lopullisesti. Livessä me nähdään joskus😊
Hyvää kesää🏞 oot jollekkin tärkee eikä se unohda sua koskaan
Olen ylpeä sinusta siitä mitä olet saanut aikaan
🌙✨️
Over and out 15:33 - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
En uskalla sulle enää mitään täällä kirjottaa. Parempi ottaa taukoa palstaan, ehkä lopullisesti. Livessä me nähdään joskus😊
Hyvää kesää🏞 oot jollekkin tärkee eikä se unohda sua koskaan
Olen ylpeä sinusta siitä mitä olet saanut aikaan
🌙✨️
Over and out 15:33Oletko sä niiku aloittaja olevinaan?
Älä yritäkään kadota noin vain tollasen jälkeen!
- Anonyymi00033
Erittäin hyvä idea!
Hauskaa kesää! - Anonyymi00037
Ehkä joku poimuu tämän kauniin ja herkän naisen ja on tukena loppuelämän.
- Anonyymi00039
Jotenki tosi tosi homoseksuaali vibat tästä sinun kertomastasi.
- Anonyymi00040UUSI
Miksi rikkoisit hänen sydämen? Jos sinulla on tunteita? Ei rakastunut ihminen toista särje. Jos rakastaa..
Anna tuntomerkki koosta? - Anonyymi00041UUSI
Et särje 💛💛💛
- Anonyymi00043UUSI
K alkuisia naisia on Suomessa arviolta yli miljoona. Palstalla?
- Anonyymi00044UUSI
Hyvää yötä, meistä tulee hyvää W ❤️
- Anonyymi00045UUSI
Onks sun palkka yli 5000?
- Anonyymi00046UUSI
Miten Ap n palkka tähän liittyy?
- Anonyymi00047UUSI
AP pysy kaukana!
- Anonyymi00048UUSI
❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928