Elokuussa oon jo espoolainen. Lieksa jää tällä kertaa pysyvästi.
Muutto lähenee
20
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä ei suvaita Esboja, eikä muitakaan luonnonoikkuja.
- Anonyymi00002
Kun otat auton kokan kohti Espoota niin pane levy soimaan "Kirxxxnummen radxxxa"
- Anonyymi00003
Aloittaja reppana uhosi jo aiemmin muuttavansa, mutta vajakki poloinen oli ryypäänyt rahansa ja lähtö myöhästyi? Nyt kela antaa uuden matkalipun,,, ja antaisivat vielä asemalla potkun perseeseen niin kovasti, että hypähtäisi junan ovesta sisään.😁
- Anonyymi00005
Espoosta on lyhyt matka Pitäjänmäki, Mäkkylä ja edelleen Leppävaara akselille
- Anonyymi00006
Leppävaaran akselille, mielenkiintoista 🤠
- Anonyymi00009
Syyskuussa suklaajunalla takaisin lieksaan 👍
- Anonyymi00010
ei voi kiistää....
- Anonyymi00011
Ennen joku muu paikkakunta kuin Lieksa
- Anonyymi00012
Joo, Vantaalle, koska siellä on vielä enempi mamuja.😁
- Anonyymi00014
Suomen kulttuurinrikastuttajat matut från Afriga. Teemme suomesta juuri sellaisen kuin halutaa. Holo,Holo, tuta,ruma, kilkuti, kalkuti. Blu, bubuu...ettekä voi mittää...
- Anonyymi00015
Aivan, aivan varmasti, kyllä. Tässäpä on sinulle sitten asiaan liittyvä ja sopiva laulu: https://www.youtube.com/watch?v=IT6i-seHaPc&list=RDJ9s4wuHXTA0&index=5
- Anonyymi00016
Tämä on vielä enemmän Helsingin meininkiä!
https://www.youtube.com/watch?v=QneFc_pVpMI&list=RDJ9s4wuHXTA0&index=25
- Anonyymi00017
Minä pysyn Lieksa akselilla 👍
- Anonyymi00018
Mikäpä on pysytellessä, sillä muistaahan Lieksan pojat käyttää akselirasvaa..
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikäpä on pysytellessä, sillä muistaahan Lieksan pojat käyttää akselirasvaa..
Lieksan pojilla kyllä luistaa ja mikäpä ei akselirasvalla luistaisi.
- Anonyymi00019
Itse unelmoin reunatieläisyydestä
- Anonyymi00022
Aivan, haaveilet siis että teet poikien kanssa junan, oikein pitkän junan joka kiertää ympyrää! 😆
- Anonyymi00020
Espoossa peruivat vuokrasopimuksesi kun kuulivat että olet lieksalainen...
- Anonyymi00021
Sun kannattaa vielä kertaalleen punnita Espoon / Lieskan hyvät ja huonot puolet. Mm Lieska saa tänä suvena uuden sillan ja Espoossa ei ole muita kuin mustia siltoja, jotka akselirasva on kyllästäny moneen moneen kertaan vuosien varella.
Tässäkin silta asiassa vaaka keikahti Lieskan eduksi. Näin kannattaa edetä kaikki asiat, saa pian selville kannattaako sinne Espooseen lähteä ollenkaan, akselirasvan tahrimaan kylään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394538Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522429Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481462- 961312
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281267Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi391204Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541169Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 61957