Heinäkuussa Nähdään ja se on varma juttu. Monta päivää saamme olla yhdessä.
Se on heinäkuun tavoitteena, että voimme muuttaa fakebookissa tai instagram statuksen ja olemme yhdessä ja emme ole enää sinkkuja!!
🥰🥰🥰
Syksyllä en ole enää sinkku!!
Eikä tarvitse enää hävetä itseäni ja olla vaan kotona.
Nähdään heinäkuussa!
7
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heinäkuussa löydän rakkauden ja onnen.
Nauraa. Muut kateellisena ovat. 🥰🥰🥰- Anonyymi00004
Miksi vasta heinäkuussa?
- Anonyymi00005
Mitä vttua?
Heinäkuussa löydät rakkauden ja onnen?
Luulisi että se on löydetty jo ennen kuin huutelet siitä netissä. Ja etenkin ennen niiden yhteisien lomamatkojen sopimista se on jo löytynyt.
Et ole löytänyt sitä rakkautta edes vielä, mutta kirjoitat parisuhteista, kihloista ja jopa häistä.
Mutta kuinka vaan, eipä ole mun ongelmani.
- Anonyymi00002
Jaa, minä taisin jo vaihtaa statuksen mutta se käsitettiin väärin 🤔
- Anonyymi00006
Voi ei!
Kuinka se käsitettiin väärin?
Kuka käsitti sen väärin ja kenen kanssa se suhde olisi ollut?
- Anonyymi00003
Ok?
- Anonyymi00007
ohi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122399Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062024Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126