soittaa minun ovikelloa, koska en halua tutustua keneenkään! Pakit tulee satavarmasti. Se etten halua kenenkään halaavan minua ei tarkoita sitä, että haluaisin uuden ystävän elämääni, se pitää ymmärtää! Ei ole mitään kiinnostusta jakaa aikaani koskaan muiden, kuin omien lähisukulaisteni kanssa!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Pim pom! Onko ketään kotona huhuu? Haluaisitteko puhua hetki Jeesuksesta?
- Anonyymi00002
minä en ole horoa nähnytkään. enkä homoa. oli kauheaa tajuta että eksä oli homo ja lähdin ns lisäämään kierroksia
- Anonyymi00003
Ei tulisi mieleenkään hankkia minkään näköistä parisuhdetta melkein äitini ikäisen kanssa!
- Anonyymi00005
Tuo on ihan ymmärrettävää että tunnet noin. Kukin tykkää just siitä mistä sitten itse tykkääkään. Tuskinpa kukaan sua pakottaa sellaiseen parisuhteeseen. Onko edes ehdotettu?
Mulle ikä ja kaikki muukin on vain sivuseikkoja ihmisissä.
-sivusta naiselta
- Anonyymi00004
Mä taas sitten toivon ja rukoilen että mun ovikello soisi. Vaikka sit keskellä yötä kunhan vaan saan halata samantien.
Eikä se tarkoita mitään parisuhdetta tai muuta vastaavaa jos mun toive toteutuisi. Olisin onnellinen ja kiitollinen siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711116
- 65906
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46683
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko78632- 62609
- 28585
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35585Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46579