Normaalia on se, että elää elämäänsä ja antaa muiden tehdä samoin. Ei käytä aikaa kostoon eikä katkeruuteen, vaan katsoo tulevaan. Torstai on toivoa täynnä.
Mikä on normaalia
21
388
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ylipäätänsä jo alussa jos tuntee kateutta ja mustasukkaisuutta, pitäisi hoitaa ne kuntoon eikä valita katkeroitumista ja sitten kiusaamista ja kostoa. Viha tappaa hitaasti.
- Anonyymi00008
Ihminen voi muuttaa vain itsensä. Siis panosta itsesi tietoiseen muuttamiseen mikäli on tapoja jne josta toivoo eroon. Turha odottaa muiden muuttuvan. Muutos ja halu muutokseen on henkilön omissa käsissä. Surullista on nähdä ulkopuolelta joidenkin juuttuneen pahoihin asioihin. Antaa heidän lyödä päätä seinään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ihminen voi muuttaa vain itsensä. Siis panosta itsesi tietoiseen muuttamiseen mikäli on tapoja jne josta toivoo eroon. Turha odottaa muiden muuttuvan. Muutos ja halu muutokseen on henkilön omissa käsissä. Surullista on nähdä ulkopuolelta joidenkin juuttuneen pahoihin asioihin. Antaa heidän lyödä päätä seinään.
Niin se on. Ikävä katsoa vierestä huonoa käytöstä, parempi vain jatkaa matkaa. Nimenomaan ei voi muuttaa kuin omaa toimintaansa ja kehittää itseä.
- Anonyymi00011
Puhutko nyt itsestäsi? Mistä olisin kateellinen heille?
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puhutko nyt itsestäsi? Mistä olisin kateellinen heille?
Puhun yleisesti.
- Anonyymi00002
Olen huomannut, että yleensä he ketkä noista muita syyttävät ovat sitä pohjimmiltaan itse ja projisoivat sitä muihin.
- Anonyymi00003
Monesti, mutta ei aina. Kyllä sen yleensä tunnistaa kuka on aloittanut.
- Anonyymi00004
Kukaan ei edes ole katkera tai aikomassa kostaa. Miksi olet vainoharhainen?
- Anonyymi00005
Nojoo eteenpäin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä sano
- Anonyymi00006
Kenelle olet ollut katkera tai halunnut kostoa vai joku toinen? Kerrotko vielä miksi?
- Anonyymi00007
Se ei kyllä ole koskaan selvinnyt sanoiko joku pahasti kusiko muroihin, loukkasi harrasta egoa, mutta se on selvää että tämä pikku hitleri on pahasti kaunainen, ja myös arka koska tekee sitä piilosta
- Anonyymi00009
Ei tarvi kostaa. Ne satuttajat kostavat itselleen sabotoiden omaa elämäänsä satuttaen itseään ja muita.
Vaikka tekis mieli kostaa niin se on turhaa, sillä se kyllä tapahtui muita reittejä pitkin. . Sanotaan nyt vaikka karman kautta. He kaivaa omaa kuoppaansa ja itse siihen lankeavat. - Anonyymi00012
no minä en ainakaan jaksa olla kenenkään kanssa edes tekemisissä mistään kostoista puhumattakaan en kuulu kenenkään elämään mut palstalla on niin negatiivinen myrkytys rinki joten kyllä mä menen mukaan siihen ja sylen kaiken miten ne on negis näkökulmastani ottakaa vttu kyllä multa lähtee noi en säästele koska mulle se on sama vaik en ikin sais ketään
- Anonyymi00013
Porukalla on mukava yrittää pilata toisen elämä. Eikä tarvi murehtia että siitä joutuu vastuuseen.
- Anonyymi00014
Kun on tarpeeksi hyvät kytkökset joka puolelle niin ei tarvi murehtia että joutuvat vastuuseen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kun on tarpeeksi hyvät kytkökset joka puolelle niin ei tarvi murehtia että joutuvat vastuuseen.
Kytköksissäkin olevat tajuavat asian huonot puolet.
- Anonyymi00019
Lapsellista touhua. Todella. Ja julmaa, koska se on tietoista. Mutta myös heikkoutta ja sitä ei pääse pakoon. Luonne on mitä on, jos sitä ei halua kehittää, ja sen kanssa pitää elää, vaikka pääsisikin kuin koira veräjästä. Jotku ihmiset vain haluavat elää draamassa, eikä selvittää, mistä oikeasti pitävät ja mitä osaavat. sivusta
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi lähtevät sitten mukaan? Se se vasta typerää on.
- Anonyymi00016
Ei ole kostoa, kun haluaa oikeutta itselleen vääryyksien jälkeen.
- Anonyymi00018
Oikeuden haluaminen ja kosto ovat eri asioita.
- Anonyymi00021
Oli asiat niin tai näin, se tehty ja sen vaikutukset tulevat aina vaikuttamaan lopputulokseen, kysymys positiivisesta tai negatiivisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273475Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122669Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182622Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1132287Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501648Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1401293
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166