Miksi kyselette marjapaikoista? Menkää metsään ja etsikää. Itsellänikin on tiedossa hyviä mustikka ja vadelmapaikkoja, myös tänä vuonna tulee upea sato, mutta enpä vahingossakaan anna vinkkiä niistä muille. Sen verran ahne ja itsekäs pitää osata olla....
Ainoa vinkki mustikoista olisi, että metsästä voisi löytyä. Vadelmat taas kasvavat vähän aukeammilla paikoilla. Etsikää ja nauttikaa, marjastus on kiva ja hyödyllinen harrastus.
Hvät
marjapaikat
1
304
Vastaukset
- korpi_hilla
Tietenkin kysellään hyviä marjapaikkoja! Mistäs muusta saman alan "harrastajat" juttelis. Itse en ole tiukkapipoinen harrastaja ollenkaan ja kertoilen marjapaikoistani. Toisaalta saatan matkustaa paremmille marjamaille kauemmaskin. Mistä voisin tietää toisella puolella Suomea olevien paikkojen marjatilannetta, ellen kyselisi? Samalla kun käy marjassa kauempanakin, saa liikkua luonnossa eri paikoissa ja näkee vähän "maalimaa". Kannattaisi välillä lähteä muidenkin sieltä kotikonnuilta kauemmas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864