Oot varmaan tyytyväinen?
Se oli sitten siinä
26
694
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän tässä ole vielä mitään.
- Anonyymi00004
Miten niin
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten niin
En ole vielä aloittanutkaan.
- Anonyymi00010UUSI
Mä en tiiä mittään? Oon vaan ihmisiksi ja oma jörö itseni.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Keneen voi luottaa oikeasti, ehkä vain itseensä ja tyytyä vain siihen niin pääsee paljon helpommalla.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jörö on mun lempi kääpiö. naiselta sivusta
- Anonyymi00002
ei niiltä mitään ikinä tule, vievät vaan. hakkaavat tuhoavat elämää eikä mitään korvausta mistään. hyvä jos eroon pääsee.
- Anonyymi00006
Oletko...? En tiedä mitään...arvailen vaan...?
- Anonyymi00007
En tiedä kun voin vain arvailla… entä jos olet ex tai se bongien keräilijä
- Anonyymi00008UUSI
Eikun sä varmaan olet sähän se ilkimys olit niin lähin pois enkä enää ota yhteyttä tuli selväksi millanen ilkeä ihminen haluat illa
- Anonyymi00009UUSI
Jos olet kantsusta,Huoltsikalta taiPrismaata niinkaikin mokomin.
- Anonyymi00012UUSI
Eipähän se mun vika oo et olet kiusaaja. Parempi näin.
- Anonyymi00013UUSI
Jaa paniikki, pelkoja ahdistus. Niitähän kovin yritetään ehdotella. Paras parannus edeltäviin on pysytellä erossa henkisyydestä,uskonnoista ja kotona olemisesta. Ja tietysti pers häiriösistä,jotka leikkivät mielenterveydellä.
- Anonyymi00014UUSI
Mikä hitto siinä on, että minua yritetään jälleen samaistuttaa vanhuksiin. Eivät voisi heidän horinansa vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi00015UUSI
So? En ole koskaan viehättynyt kenestäjkään rauhalisuuden tai kärsivällisen luonteen perusteella. Itseasiassa ne ovat ominaisuuksia joihin en edes kiinnitä huomiota.
- Anonyymi00016UUSI
Kyllä
- Anonyymi00017UUSI
Mistähän sulla on kyse tuossa?
Oletatko jostain jotakin vai oletko jutellut asiasta suoraan?
Mutta itse kysymykseen vastaus : EN OLE TYYTYVÄINEN, VIELÄ. - Anonyymi00018UUSI
Silmät auki ystäväiseni silmät AUKI.
- Anonyymi00019UUSI
Kantsussa on parempi olla huomaamatta mitään tai ketään. Jumalauta, jos yritetään vielä tyrkyttää yksinkertaisia ja downinsyndroomaisia tai muita erityisoppilaitosten kasvatteja.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kantsussa on parempi olla huomaamatta mitään tai ketään. Jumalauta, jos yritetään vielä tyrkyttää yksinkertaisia ja downinsyndroomaisia tai muita erityisoppilaitosten kasvatteja.
Itse taidat olla sellainen 😂
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Itse taidat olla sellainen 😂
Nope. Olen vain saanut tarpeekseni siitä, että minulle tyrkytetään menneisyyden työn perusteella vastaavia hoivatöitä yms.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nope. Olen vain saanut tarpeekseni siitä, että minulle tyrkytetään menneisyyden työn perusteella vastaavia hoivatöitä yms.
Juu juu.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Juu juu.
Kuis vain. Yhdenkään palstakommentoijan mielipiteellä ei ole minulle merkitystä.
Tuskin pärjäisin korkeakouluopinnoissa, jos olisin ollut erityisluokalla.
- Anonyymi00020UUSI
nimenomaan siinä ei siellä
- Anonyymi00027UUSI
En ole...
- Anonyymi00028UUSI
Tämä nainen tässä ei ole tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243712
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402712Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532270Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131739Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621231Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194