Kaikki nämä äijät jotka jakavat naisensa, ovat piilo-homoja ihan jokainen. Joka toista väittää, valehtelee takuulla. Jakaminen on vaan hyvä syy päästä näkemään alastomia äijiä. Hyi vittu🤮🤮🤮
Kukaan mies joka on 100% hetero, ei huoli edes samaan huoneeseen toista äijää jos nussii naistaan, saati samaan sänkyyn.
Minulle on ainakin kolme naista tämän kertonut joten tämä ei ole minun keksimä juttu. Kaikki nämä naiset ovat olleet kimppaseksissä jossa on ollut useita miehiä ja kaikille on joku näistä äijistä kertonut että saavat kiksejä ja kiihottuvat enemmän toisista miehistä kun naisesta joka on mukana. Lisäksi joka mies on kieltänyt että asiasta ei saa kertoa kenellekään.
En epäile näiden naisten puheita vähääkään. Näin heterona oksettaa jo et tuntisi toiseen äijän ihon omaa vasten kun nussiessa sitä ei voi välttää, hyi saatana🤮🤮🤮
Tiedän että äijät jotka vai olleet mukana tällaisessa, kiistävät kaiken ja väittävät minun olevan itse piilohomo mutta kuulkaas, jos olisin piilohomo, miksi tällaista kertoisin. Tämä minun esiin nostaman fakta on kova paikka näille muka niin heteroille, ymmärrän sen että nolottaahan se kun paljastuukin homoksi.
Umpihetero olen ja heterona pysyn ja olen ylpeä siitä. Hetero on jo syntyessään hetero, homo on homo ja suuntautumistaan ei voi muuttaa joten on turha väittää toisin.
Huvittavinta ja ennenkaikkea säälittävintä tässä on se että nämä äijät jotka jakavat naisensa, ovat muka niin heteroa, niin heteroa mutta ymmärrän, kaapista on ilmeisesti vaikea tulla ulos.
Naisen jakaminen
6
68
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oho oho nyt on spedellä pasmat sekaisin buaahaa
- Anonyymi00005UUSI
No mikäs sun pasmat sekoitti.
- Anonyymi00002UUSI
Oli pakko ottaa kantaa sun kirjoitukseen. Olen nainen ja yhden kerran olen ollut mukana seksissä jossa olin ainoa nainen ja miehiä oli 3. Yksi heistä oli silloinen avio- mieheni josta erosin 2 vuotta sitten hänen paljastuttua homoksi. Kirjoituksesi on hyvä ja faktat kertova asia.
Uskallan väittää että nämä miehet jotka tällaiseen lähtevät, ovat pääsääntöisesti homoja, toki seassa on myös bi- seksuaaleja. Tämä kimppa on vaan heillä tekosyy päästä lähelle toisia miehiä kun rohkeus ja uskallus ei riitä muuten. Nainen on siis vaan mukana siksi ettei totuus paljastuisi joten en epäile yhtään asiaa.
Mieheni alkoi ehdottelemaan minulle kimppaa jo 10 vuotta sitten. Hän kyseli kiinnostustani asiaan. Nämä 2 muuta miestä oli hänen kavereitaan ja etenkin humalassa hän otti asian ajoittain esille. Kysyin häneltä suoraan tunteeko hän mielenkiintoa miehiä kohtaan. Hän kiisti asian ja nauroi koko kysymykselle.
Lopulta suostuin mutta mielessäni ei käynyt missään vaiheessa sellainen että hän olisi homo. Tosin, olin joskus epäillyt koska seksimme oli laimeaa alusta alkaen. Seksimme kesti maksimissaan vartin eikä hänellä edes seisonut kunnolla.
Kaikki paljastui minulle vasta lähes 3 vuotta sitten kun mieheni lähti kyseisten kavereidensa kanssa ”metsästämään” (kuten hän minulle kertoi syyksi) ja he yöpyivät mökillämme. Se reissu oli ennalta suunniteltu. Ei hän voinut kertoa tietenkään minulle mitä menee tekemään. Yllättäin lähdin eräänä syksyisenä viikonlopun iltayönä ajelemaan mökillemme koska en saanut miestäni puhelimella kiinni ja siellähän herrat olivat toistensa kimpussa ja naisista ei ollut tietoakaan. Siihen loppui avioliittomme.
En lähtenyt enää mukaan vaikka he yrittivät minua houkutella. Sen verran loukkasi se mitä mieheni oli selkäni takana tehnyt koko avioliittomme ajan.
Olen tästä myös keskustellut useamman ystävättäreni kanssa ja kaikki ovat olleet yllättyneitä mieheni homoudesta. Kaikki ovat myös samaa mieltä että heteromies ei lähde jakamaan naistaan muuten kun siksi että kiihottuu myös toisesta miehestä.
Olen lukenut vastaavia kirjoituksia ja joidenkin miesten reaktio on jyrkkä ja kiistävät asian mutta näyttää olevan niin että totuus satuttaa näitä miehiä kun heidän homoutensa paljastuu.
Eikö olisi helpompaa itsellekin tulla vaan rohkeasti ulos kaapista eikä esittää heteroa? Näin ainakin itse ajattelen. - Anonyymi00003UUSI
Olet oikeassa, homojen hommaa. Ja miehet jotka katsovat muutakuin videoita joissa on lesbo seksiä ovet homoja kanssa.
- Anonyymi00006UUSI
Buaahaa sinähän sen ittestäs tiiät.
- Anonyymi00004UUSI
Why are you gay?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial161741Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3071361Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 132998
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898