alkaa käyttämään? Viinan kanssa ei viitsisi enää läträtä kun vituttaa nämä krapulat, mutan jotenkin tuo kuula pitää aina nollata. Kannabista olen joskus kokeillut, mutta en tykkää polttamisesta niinkään, toimiiko se oikeasti syömällä, mikä on paras keino nauttia? Kokaiinia olen vähän harkinnut, mutta onko kuinka kallista? ruiskuhuumeita en viitsi alkaa köäyttämään. Mites nämä exstaasit sun muut saako niillä nupin sekaisin?
Mitä huumetta kannattaisi
24
3344
Vastaukset
- Psykedeliaa
Ei muuta kuin sienimetsään nyt kun sienisesonki on parhanmillaan. Psilosybeneitä lähinnä siis suosittelen.
- fol
Mites noiden sienien vaikutus sisäelimiin? Minkälaisia vaikutuksia päänuppiin?
Mistä löytyis lisäinfoa sienien viihdekäytöstä?
Sinänsä kyllä kiinnostaa kun tykkään muutenkin kuljeksia metsissä, niin samallahan noita poimisi ja tulisi halvaksikin. - Smokey
Omiin suosikkeihini kuuluu LSD ja psilosybiinisienet.
- Smokey
fol kirjoitti:
Mites noiden sienien vaikutus sisäelimiin? Minkälaisia vaikutuksia päänuppiin?
Mistä löytyis lisäinfoa sienien viihdekäytöstä?
Sinänsä kyllä kiinnostaa kun tykkään muutenkin kuljeksia metsissä, niin samallahan noita poimisi ja tulisi halvaksikin.Psilosybiini-sienet ovat varsin turvallisia sisäelimille (samoin LSD). Kannattaa kuitenkin olla erittäin varovainen, ettei sekoita niitä samannäköisiin myrkyllisiin sieniin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psilosybiini - fol
Smokey kirjoitti:
Psilosybiini-sienet ovat varsin turvallisia sisäelimille (samoin LSD). Kannattaa kuitenkin olla erittäin varovainen, ettei sekoita niitä samannäköisiin myrkyllisiin sieniin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psilosybiinialkaa vaikuttamaan kiintoisalta, kuinkas kauan nuo näkyy huumetesteissä vai näkyykö lainkaan?
- HÖRHÖR
Smokey kirjoitti:
Omiin suosikkeihini kuuluu LSD ja psilosybiinisienet.
on Benecol-piimä.
Ei ole vaarallista sisäkaluille. - Smokey
fol kirjoitti:
alkaa vaikuttamaan kiintoisalta, kuinkas kauan nuo näkyy huumetesteissä vai näkyykö lainkaan?
LSD ja sienet näkyvät 1-3 päivää. Sieniä ei välttämättä edes testata. Kannabis sen sijaan voi näkyä pahimmassa taupauksessa jopa kuukauden kuluttua.
- fol
Smokey kirjoitti:
LSD ja sienet näkyvät 1-3 päivää. Sieniä ei välttämättä edes testata. Kannabis sen sijaan voi näkyä pahimmassa taupauksessa jopa kuukauden kuluttua.
Joo ton kannabiksen pitkän näkymisen tiesinkin, siksi se on huono, vaikkei siitä kärystä mitään kummempia seurauksia lienekkään kuin vieroitusta niin voi se kuitenkin olla urakehityksen kannalta huono juttu? Pitää varmaan lähteä kohta sienestämään...
- PsilO
fol kirjoitti:
Joo ton kannabiksen pitkän näkymisen tiesinkin, siksi se on huono, vaikkei siitä kärystä mitään kummempia seurauksia lienekkään kuin vieroitusta niin voi se kuitenkin olla urakehityksen kannalta huono juttu? Pitää varmaan lähteä kohta sienestämään...
On äärimmäisen epätodennäköistä että psykedeelejä (siis muita kuin kannabista) testataan, ehkä korkeintaan siinä tapauksessa että sinua epäillään niiden käytöstä. Perushuumetesteissä ei niitä testata, pelkästään jo senkin takia että ne häviävät elimistöstä nopeasti, ja toisaalta sen takia että niihin ei jää koukkuun eli niitä ei senkään takia löytyisi kuin lottovoittajan tuurilla.
- zupzup
Smokey kirjoitti:
Psilosybiini-sienet ovat varsin turvallisia sisäelimille (samoin LSD). Kannattaa kuitenkin olla erittäin varovainen, ettei sekoita niitä samannäköisiin myrkyllisiin sieniin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/PsilosybiiniPsilot kylläkin rasittavat melko lailla munuaisia. Ei nyt jos kerran-kaks vuodessa trippailee niin mitään, mutta jos ottaa tavaksi voipi alaselkä alkaa huutamaan leipää. Ja jatkuvasti napsimalla alkaa kyllä se kuulakin pikkuhiljaa pehmetä.
Mutta jos et tykkää kannabiksesta, et kyllä tykkää sienistä tai lapuistakaan. - zen buddha
Smokey kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi että LSD ei näy testeissä lainkaan, ilmeisesti eivät myöskään sienet. LSD:tä ei saisi testillä selville vaikka käyttäjä olisi juuri vaikutuksen alaisena.
- HÖRHÖR
Nollaa varmasti, jos pyydät kaveria jeesaamaan.
Siis sitä vanhaa kunnon mustaa.
Eikä tule kuhmuakaan, vaan putoaa rennosti.
sano - ..............
Jos tarkoitus on saada nuppi sekaisin niin jätä aineet sikseen asenne väärä.
Jos taas haluat päihtyä mahdollisimman vähäriskisesti niin siinä tapauksessa kannabis. Kannabis ei sitten sovellu laisinkaan siihen "päänsekoittamiseen" jolla haetaan samanlaisia oloja kuin suurella alkoholimäärällä( pillereillä?).- fol
en oikein tykkää sauhuttelusta muutenkaan, lisäksi kannabis on aika mieto aine, sen vaikutuskaan ei tuntunut minulla kuin ehkä puolituntia, eli sitähän pitäis vetää koko ajan ja se taas ei aina luonnaa esim. jossain diskossa tms. Muuten vaikutus oli ihan ok.
- Smokey
fol kirjoitti:
en oikein tykkää sauhuttelusta muutenkaan, lisäksi kannabis on aika mieto aine, sen vaikutuskaan ei tuntunut minulla kuin ehkä puolituntia, eli sitähän pitäis vetää koko ajan ja se taas ei aina luonnaa esim. jossain diskossa tms. Muuten vaikutus oli ihan ok.
Peruslätkä mitä on saatavilla "diilereiltä" on yleensä aina huonoa. Niistä ei tule, kuin sellainen jumittava olo. Sen sijaan kotikasvatettu kukinto tai aito hasis pistää hymyyn suun. Lajikkeitakin on olemassa kymmeniä, ellei jopa satoja.
- Smokey
fol kirjoitti:
LSD ja sienet eivät sovellu kovinkaan hyvin bilehuumeeiksi. Rauhallisessa ympäristössä niistä saa paljon enemmän irti. Kova musiikki ja vieraat ihmiset voivat joillekin aiheuttaa ahdistusta psykedeelejä nautittuaan.
Ekstaasi sopii paremminkin bilehuumeeksi. Niitäkään ei sitten kannata kovin usein napsia, ettei serotoniini ja dopamiinitasot pääse liiaan alhaisiksi. (Siitä voi sitten seurata pidempiaikainen masennus).
- haluat
Pään sekaisin vedä kolmen kuukauden hullukuuri pikatestoa ja kasvua. Keltaset venäläiset on hyviä siinä sivussa. Sitten diapam dormicum tenox ja vitusti viinaa.
Talo tyhjenee ja ihmiset huutaa innosta. Pää on taatusti sekaisin ja on erityisen hyvä juttu jos olet eläinrakas.
Kytät ei samaan tilaan tule ilman aktiivisesti ihmiskontaktia ottavaa saksanpaimenkoiraa....- fol
Niin joo, noita saisin aika helposti kun pari kaveria noita vetää. Itseäkin kiinnostaisi ehkä ihan lihasmassan kannalta muuten mutta kun tuo nupin sekoaminen on noilla aineilla enemmän tai vähemmän pysyvää ja teen töitä aika pitkälle päälläni kuitenkin ja muutenkin huvittaisi ehkä nähdä ne kolmmikymppis synttäritkin, sekä lisäksi nussiakkin joskus, siksi olen treenannut ihan natuna tähän asti.
- niihin
fol kirjoitti:
Niin joo, noita saisin aika helposti kun pari kaveria noita vetää. Itseäkin kiinnostaisi ehkä ihan lihasmassan kannalta muuten mutta kun tuo nupin sekoaminen on noilla aineilla enemmän tai vähemmän pysyvää ja teen töitä aika pitkälle päälläni kuitenkin ja muutenkin huvittaisi ehkä nähdä ne kolmmikymppis synttäritkin, sekä lisäksi nussiakkin joskus, siksi olen treenannut ihan natuna tähän asti.
älä koske. Diabetes on ikävä sivuvaikutus, samoin kuin peliosis hepatis. Nyt ihmettelemme että mikäs se sellainen. No nehän on veren täyttämiä onteloita maksan sisällä jotka rupturoituessaan(suomeksi puhjetessaan) tappaa.Jihuu, kyllä isot lihakset on kiva asia...mieluummin vaikka kevyempiä huumeita, sano..
- Revolver
Kokeile punakärpässientä, mutta hae ensin tarkemmat ohjeet netistä ja lue vaikka pari käyttäjien laittamaa kommenttia. Otat vaan ihan rohkeesti vaikka grillissä alumiinivuoalla käristettyinä muutaman lakin pinnan niin pää on aika varmasti niin sekaisin että heikompaa hirvittää. Joillain menee kyllä mahakin vähintään yhtä sekaisin jos sieniin on jäänyt liikaa ylimääräisiä myrkkyjä. Laatta saattaa lentää mutta sitä ei tarvitse säikähtää. Se melkein kuuluu asiaan.
- XTC_
naksuja..ne on niin loistavia! tottahan se kyllä on että ne tota pääkoppaa vähän rasittaa mutta muuten se olis ihan varmasti loistava huume sulle..mä menin rakastuun, vaikkei pitäis muttei mulla silti pakollista tarvetta niitä aina napsia
- dingbat
Itse en pidä kannabiksesta juuri lainkaan, sen sijaan kokaiini ja MDMA kolahti kivasti
- idiootteja
koko porukka, ei voi muuta sanoa.. :D
- hanski
Eihän se oo idioottimaisuutta jos ottaa selville miten erilaiset päihteet vaikuttaa, pohtii mikä päihde, huume tai lääke mahtais sopia itselle vai sopisko mikään. Suorittaa vertailevaa tutkimusta ja ehkä etukäteisanalyysiä, myös sen mahdollisuuden huomioonottaen, ettei välttämättä mistään huumausaineeks luokitellusta tulekaan niin hyvä olo kuin on olettanu. Erilaisilla aineilla on erilaisia ominaisuuksia ja tuntiessaan itsensä edes kohtuullisesti, ihminen voi tehdä johtopäätöksiä siitä minkälainen päihde hänelle ei ainakaan sovi.
Idiootti ottaa ja käyttää kaikkia päihteitä mitä on saatavilla, kaikkia mahdollisia pillereitä, turruttavat neuroleptit ja vaarallinen PCP mukaanlukien. Idiootti imppaa liimaa vaikka tietää sen tuhoavan tehokkaasti aivoja. Voitais jopa ajatella et idiootti juo runsaasti alkoholia vaikka tietää senkin tuhoavan niitä aivosoluja jokaisen kunnon kännin ja krapulan yhteydessä.
Idiootti syö myös lääkärin määräämiä psyykenlääkkeitä kiltisti sillonkin kun niistä ei ole mainittavaa apua vaivoihin, eikä vahingossakaan suostu kokeilemaan esim. kannabista vaivoihinsa koska idiootti uskoo kaiken sen mitä hänelle mediassa on kerrottu, hän ei ota mistään itse selvää. Idiootin mielestä viranomaiset ja auktoriteetit ovat aina oikeassa koska he ovat "ylemmässä asemassa". Idiootti uskoo ettei aivoja voi käyttää vaikka ne ovat olemassa sitä varten. Hänhän on idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628