Soppahan siitä syntyi

Anonyymi-ap

Kannattaisi aina ensin vetää henkeä, ihan aina (paitsi todellisessa hätätilanteessa). Vetää henkeä vaikkapa kymmenen kertaa syvään ja rauhallisesti.
Jos vielä kiehuu, niin kannattaa lähteä vaikka lenkille ja potkiskella metsäpolulle pudonneita käpyjä tai vääntää painia maaliekojen kanssa.
Lenkiltä palattua voi sitten miettiä, että kuuluuko tämä asia minulle laisinkaan, ja jos kuuluu, niin miten.
Kun tämä aiheuttaa kuitenkin lisäkommentteja, niin olkaa varovaisia kommenteissanne. Ylilyönneistä seuraa hyvin helposti vaikeuksia ja kallis reissu leivättömän pöydän ääreen.

https://yle.fi/a/74-20228582

12

320

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aivan oikein tehdä rikosilmoitus. Kyllä on uskomaton moukka, en ole noin törkeää ulostuloa kuullut kyllä keneltäkään.
      Uskomaton juntti tuo ukko.

• Anonyymi00005

Eikö Kuopiossa synny kaikesta pizza?

• Anonyymi00006

Juurikin niin, mieluummin pitsa kuin soppa.
        Sanonta täytyy muuttaa että: "siitähän se pitsa syntyisi"

• Anonyymi00007

Järkyttävää ja käsittämätöntä sivullisestakin, miten syvälle sattuu kun aikuinen mies häpäisee tapaturmaisesti kuolleen lapsen ja puolison muiston näillä valheellisilla väittämillä henkilöstä joka on rakkaimpansa menettänyt. Erittäin julmaa joka jättää jälkensä lopuksi elämää.

• Anonyymi00008

Normaalia persuilua.

• Anonyymi00009

Noiltahan nyt voi odottaa ihan mitä tahansa.

• Anonyymi00012

Kansanedustaja ja miehensä vain pahoittelevat mikä kuulostaa järkyttävän asian vähättelyltä.

• Anonyymi00010

Ei netissäkään voi laukoa mitä tahansa.

• Anonyymi00013

Täällä voi. Suomi24 moderointi on sieltä ja syvältä.

• Anonyymi00011

Persut veisasivat eduskuntatalon portailla isolla joukolla Suvivirttä, vaan yksi oli joukosta poissa, Reijoskaa siellä ei nähty.
      Onko meidän kansanedustajattaremme Suvivirsivastainen?

• Anonyymi00015

Onko tuo sitä suunnittelemaasi yleistynyttä toimintaasi joka ei paljoa oikeudentuntoisuudesta piittaa ja ovatko ne mahdollisimman kiemuraisen lähestymiskulmankin kautta juuri sinun tuttujasi, oikaise toki jos jotenkin väärin kirjoitit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1251
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      59
      771
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      742
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      136
      705
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      564
    Aihe