Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Anonyymi-ap

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattoman paljon? Epätoivoinen tilanne. Näinkö tämä jatkuu vuodesta toiseen kunnes kuolo korjaa?

73

2322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Osuvaa tekstiä.

    • Anonyymi00002

      minä pelkään useita ihmisiä. kohtaan päivittäin tietynlaisia katseita:( toki on kivojakin ihmisiä. tänään oli mukava kohtaaminen aamupäivällä :)

      • Anonyymi00004

        Mä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...

        Vai ei tapahdu mitään 🤭


    • Anonyymi00003

      Trolli

      • Anonyymi00070

        Joo. Iltalehden ja Ilta-Sanomien uutisissa on näitä tapasin K-Marketin kaupan kassan ja aloin stalkkaamaan tarinoita.


    • Anonyymi00005

      Ootko, tarkoitatko? Tiiätkö, ei jatku. Mulla on lauantaina kampaaja :) huh, onneksi. Sen jälkeen voisi olla välttelemättä sinua. Tosin en tiiä ootko siellä.

    • Anonyymi00006

      Kammoan epärehellisyyttä ja valehtelua.

      • Anonyymi00007

        Eli itsesi kaltaisia :D


      • Anonyymi00008

        No kukapa ei kammoaisi niitä.


      • Anonyymi00009

        Joku sentään kammoaa itseään.


    • Anonyymi00010

      Alkaako ellä paikka jossa ei näy eikä kuulu. Mielessä olet ja epätoivoista on.

      • Anonyymi00046

        Sinä olet minun mielessäni.


      • Anonyymi00052

        Niin siellä e:ellä en käynyt .. soppari päättyi. Milloin viimeksi nähty vai onko nyt vaikee muistaa?


    • Anonyymi00012

      Välttelen miestä,niin kauan kun laittaa viestin suoraan puhelimeen!

    • Anonyymi00013

      Eiköhän tää oo aika selviö.

      • Anonyymi00014

        On ainaskin yhelle daamille, tuolta kauempaa muistan kuulleeni samanlaista puhetta tai siis lukeneeni samanlaista kirjoitusta, että sikäli on kyllä aika selviö.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        On ainaskin yhelle daamille, tuolta kauempaa muistan kuulleeni samanlaista puhetta tai siis lukeneeni samanlaista kirjoitusta, että sikäli on kyllä aika selviö.

        Mistä tuolta kauempaa?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mistä tuolta kauempaa?

        Tää nyt saattaa sit olla hakuammuntaa, mutta huhtikuussa täällä oli samanlaista kirjoittelua, melko samanlaista. Mut se koski yhtä toista juttua, ei irl välttelyä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Tää nyt saattaa sit olla hakuammuntaa, mutta huhtikuussa täällä oli samanlaista kirjoittelua, melko samanlaista. Mut se koski yhtä toista juttua, ei irl välttelyä.

        Oletko Sivusta vai ap?
        En itse muista mitä kirjoitan, saati muiden kirjoituksia.
        Aloituksen muistan kyllä pitkään.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Oletko Sivusta vai ap?
        En itse muista mitä kirjoitan, saati muiden kirjoituksia.
        Aloituksen muistan kyllä pitkään.

        Selvästikään ei ole ap, koska kirjoitustyyli on ihan erilainen. :/


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Oletko Sivusta vai ap?
        En itse muista mitä kirjoitan, saati muiden kirjoituksia.
        Aloituksen muistan kyllä pitkään.

        Sivusta olen


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mistä tuolta kauempaa?

        Sienien takaa


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Sienien takaa

        Ihan monikossa?
        Pitkät on rihmastot.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ihan monikossa?
        Pitkät on rihmastot.

        Sulle... silti 🫀kun nyt vertaiskuvaannollisesti muutenkin.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Sulle... silti 🫀kun nyt vertaiskuvaannollisesti muutenkin.

        Haluatko, että luovutan muitakin elimiä? Ehkä 🫁😂


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Haluatko, että luovutan muitakin elimiä? Ehkä 🫁😂

        Ei tarvitse luovuttaa mitään elimiä 😢😂


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Ei tarvitse luovuttaa mitään elimiä 😢😂

        😚no sit mä oon vain näin.


      • Anonyymi00059

        Molemmilla silmät kiinni... saattaisi vahingossa törmätä yhteen.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Molemmilla silmät kiinni... saattaisi vahingossa törmätä yhteen.

        Pitää olla varovaisesti silmät auki ja jos noin käy niin kai niitä voi sitten myös varovaisesti sulkea. Jos hyvältä tuntuu...


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Sienien takaa

        Gubbe tämä on! Jos et anna käydä rauhassa kaupassa ja asioilla,ei ole muuta vaihtoehtoa,ku soittaa virkavalta,siis oikea. Virkavalta paikalle!Ei jaksa enää tota sun touhua!


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Gubbe tämä on! Jos et anna käydä rauhassa kaupassa ja asioilla,ei ole muuta vaihtoehtoa,ku soittaa virkavalta,siis oikea. Virkavalta paikalle!Ei jaksa enää tota sun touhua!

        Ajathan sinä maksavia asiakkaita kapasta poies,että näi


    • Anonyymi00015

      En kammoa sinua, vaan minulla on ollut oikeastaan ikävä sinua. Elämässäni on ollut monenlaisia haasteita viime kuukausien aikana ja en ole käynyt siellä meidän paikassakaan kuin kerran viimeisen puolen vuoden aikana ja silloinkin olin vain pari tuntia siellä. Etkä sinä ollut silloin siellä. Elämä on pakottanut rauhoittumaan ja hiljentämään vauhtia eri tavoin, mutta jospa toivottavasti nyt kesän myötä tästä "nousisin jaloilleni" vähän paremmin ja elämä alkaisi voittaa. Näin olen päättänyt ja yritän tehdä kaikkeni sen eteen, että se toteutuisi! Matkassani on ollut kuitenkin myös paljon onnea vastoinkäymisistä huolimatta ☺️🙏

      • Anonyymi00016

        Tiedän että ajattelet minua, telepatiaa.. toivottavasti näemme kesällä ☺️ t.edellinen


      • Anonyymi00026

        Toivottavasti helpottaa kesällä. Tämä on monelle vaikeaa aikaa.


    • Anonyymi00017

      Kammoan kyllä. Ajatukset on kyllä muuttuneet.

    • Anonyymi00020

      Tottakai kmamoqn jokaista, joka on tehnyt taiteenlajin tarkoituksella sanojeni nurinniskoin kääntämisestä.

    • Anonyymi00021

      En kammoa. Ainoa syy miksi nyt en ehkä ole ottanut yhteyttä on se, että sinä odotat jotain hyvin erotiikantäyteistä yhteydenottoa, jollaiseen en kyllä pysty. Ja kun kysyn että voinko ottaa neutraalisti yhteyttä, en saa mitään vastausta. Tai toki toinen syy on se että minusta periaatteessa sinä olet itse velkaa sen yhteydenoton mutta kai minä nyt sen voin tehdä jos ei sitä muuten mitään tule mutta huomaat kyllä että alan heti hiukan turhautua kun ajattelenkin tätä asiaa mutta neutraalisti voin ottaa yhteyttä jos se on ok.

      • Anonyymi00028

        👌


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        👌

        Ei mene viesti perille sinulle


    • Anonyymi00027

      Työvuoroissa ollut poikkeavuuksia. Elän ja hengitän edelleen saman kaupungin ilmansaasteita.
      Eipähän kyllä tiedä minun työvuoroista muutenkaan, jotta ei tainnut olla mulle, mutta kun olen tällainen varmistuksen varmistelija niin info pitää laittaa.

      • Anonyymi00032

        Oli sulle nimenomaisesti. En voi millään tietää milloin oot töissä. Viimeksi, kun oli niin ettet ollut siellä, oli vähän orpo ja tyhjä olo. Toivoisin näkeväni sinut kovasti. Siis todella kovasti. Osaan kyllä käyttäytyä siitä huolimatta.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Oli sulle nimenomaisesti. En voi millään tietää milloin oot töissä. Viimeksi, kun oli niin ettet ollut siellä, oli vähän orpo ja tyhjä olo. Toivoisin näkeväni sinut kovasti. Siis todella kovasti. Osaan kyllä käyttäytyä siitä huolimatta.

        Kyllähän minua saattaa jossain nähdä tai saattaa törmätä liikkuessa. Työpaikalla ei nähdä enää.
        Kun lomat pyörähtää niin tulee liikuttua enemmän mestoilla, tosin pitää olla osan lomasta toisella paikkakunnalla tekemässä pakollisia juttuja, jotka on mun velvollisuuksia.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Kyllähän minua saattaa jossain nähdä tai saattaa törmätä liikkuessa. Työpaikalla ei nähdä enää.
        Kun lomat pyörähtää niin tulee liikuttua enemmän mestoilla, tosin pitää olla osan lomasta toisella paikkakunnalla tekemässä pakollisia juttuja, jotka on mun velvollisuuksia.

        Ootkohan oikee miekkonen? Taidanpa mennä sunnuntaina katsomaan elokuvan Paholainen pukeutuu Pradaan 2. Tuli vaan mieleen. Hölmö ajatus.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Ootkohan oikee miekkonen? Taidanpa mennä sunnuntaina katsomaan elokuvan Paholainen pukeutuu Pradaan 2. Tuli vaan mieleen. Hölmö ajatus.

        En ole oikea miekkonen, kun olen naikkonen. Hauskaa leffaa!


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        En ole oikea miekkonen, kun olen naikkonen. Hauskaa leffaa!

        Kiitos!


    • Anonyymi00030

      En kammoa vaan en uskalla laittaa viestiä, oon jo kuukauden miettinyt

      • Anonyymi00048

        Suhtaudun sinuun lämpimästi.


    • Anonyymi00034

      Kevät on vaikeaa aikaa. Ollut jo kauan.

      En kammoa mitään. Olen opetellut elämään yksin.

      Palsta ei ole tärkeä kun rakentaa omaa itseään uusiksi.

    • Anonyymi00039

      Milloin viimeksi kohdattiin tai nähty? Pidetty yhteyttä ?? Vai missä piti kuulua? Näkyminen on sinänsä erikoisesti mennyt. Sinua en kierrellyt jos tietystä henkilöstä kyse. Olen epävarma vaikka vähän huomannut että ihankuin juuri oisin ajatuksissasi..

      • Anonyymi00040

        Ja en siis kammoa sua!


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ja en siis kammoa sua!

        Vain muutama sana vaihdettiin viime vuonna.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Vain muutama sana vaihdettiin viime vuonna.

        Lähinnä tervehdykset vaan? Eikö muuta?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Lähinnä tervehdykset vaan? Eikö muuta?

        Lisäys, laitettiinko viestejä ja odotatko kuitenkin vielä vuoden jälkeen??


    • Anonyymi00041

      Kuolo korjaa. Se laittaa monta asiaa kohdilleen. Sitten kun tulee ajallaan.

    • Anonyymi00043

      En ole alkanut

      Mitä tilanteita kiertelen?

    • Anonyymi00044

      Lähtökohtaisesti minä suhtaudun kunnioittavasti toiseen ihmiseen. Jos toinen ei kohtele kauniisti, en katso syytä olla missään tekemisissä. Jos toinen joutuu välttelemään, olet todennäköisesti toiminut väärin häntä kohtaan.

      • Anonyymi00053

        Ei se aina ole noinkaan. Voi olla vain epäselvyyttä.
        Sivusta


    • Anonyymi00054

      Tuskin liittyy minuun, mutta entä jos esim.aikataulu muuttui käytännön syistä ja olette samassa paikassa eri aikaan?

      En välttelisimme ihmistä, joka minua hermostuttaa romanttisesti. Nimenomaan yrittäisin olla paikalla ja nähdä hänet ja nolata itseni, ja höpöttää jotakin, jos se onnistuu. Joskus edes.

    • Anonyymi00061

      En vain ole ehtinyt olla täällä tai somessa juurikaan. IRL painaa päälle ja kun et siinä ole etkä oletettavasti aio ollakaan vaan pysytellä kaukana, on pakko keskittyä omaan elämääni. Toivon tietysti näkemistä, mutta en halua pettyä liikaa. Niin usein on käynyt niin. Elän vain päivän kerrallaan ja nautin siitä, mitä on. Kesästä🌼🌞

    • Anonyymi00062

      Tottakai se on jos et itse päätä lopettaa hänen miettimistä .
      Sinä sallit kaiken paskan pyörityksen. Päässäsi .
      Asia on helppo.
      Aina kun hän tulee mieleesi alat tehdä ja ajatella aivan muita asioita .
      Tämä vaatii toistoja mutta ajan kanssa hän hunohtuu kyllä .
      Kyse on vain siitä ettet viitsi tehdä unohtamisen työ vaihetta.
      Mieluumin itket vuositolkulkulla s24
      Toista itsekkäästi syytäkin
      Kun olet laiska paska ihmisenä .
      Vingu vain tai opettele unohtamaan
      Se on sinun vastuusi ja valintasi...

    • Anonyymi00063

      On täysin oma valintasi ajatella häntä paljon
      joka päivä .
      Voit koska vain päättää ajattella aivain muita asioita ja aiheita.

      Ota sun keskittyminen ja ajan käyttö eri aiheisiin tarkasteluun .
      Voit helposti säätää aikaa jonka käytät häneen joss aivan oikesti alat pistämään aika rajoitetta sille mihin ja kuinka paljon aikaa mihinkin käytät.
      Saatat j jopa huomata ettei aikaa oikesti edes ole vaan sinulla onkin , joissain tapauksissa paljonkin aivan muuta tekemistä .

      Kun vain viitsit opetella ajan ja keskittymisen hallitsemiseen .

      Minun maamilmasani sydän kuuntelee aina
      Järkeä ja järjen ääntä .
      En anna tunteiden viedä ja hallita koko elämääni
      Ja aikatauluja muuten ei tuu mistään mitään .
      Älä sinällään tee niin .

      Joten keskittyminen ja ajankäyttö tarkkailuun .
      Ihmiselämä on lyhyt . Kellään meistä ei oo oikeasti aikaa velloloa sydän sekasi vuosi tolkulla ettei jokin muu unelma ja haave kärsi .
      Se on aina ajan käytön valinta .

      Valinta on sinun .

      Teksti ei ole tekoälypohjsinen..
      Naiselta sivusta.

      • Anonyymi00066

        Olen liian emotionaalinen. Voihan sitä yrittää.


    • Anonyymi00064

      En kammoa, en karttele enkä kiertele yhtään mitään.
      En vaan asu enää siellä missä asuin aiemmin.
      Enkä ole huomannut tuollaista, missä huomaisinkaan sellaisen?
      Itse ajattelen että jos noin olisi niin luulisi että osaat ottaa yhteyttä suoraan.

    • Anonyymi00065

      Valehtelija Phyih.

    • Anonyymi00067

      Kammoaminen on oikea sana👋

    • Anonyymi00068

      päinvsstoin en kammoa kovs ja jeno mirs oletksinidkin

    • Anonyymi00069

      Oletko löytänyt kaupan kassan ja alkanut vainoamaan lähestymiskieltoon asti?
      Luimmeko sinusta Iltalehdestä?

    • Anonyymi00071

      kyllä olen muistan elämäni ajan sen kun oli siellä leipäpaikassa töissä ja kuulin kaiken maailman fiioilta veetuilua siitä että miksi hyvännäköisellä miehellä on aina ruma mamma vierellä. kaikki naiset jo siellä kaupungissa olivat mieheni perässä ja kiusasivat minua! siksi vihaan rottia enkä ole ikinä enää tekemisissä!

    • Anonyymi00072

      Sinä olet vainoaja,stalkkeri,en halua nähdä tollasta pahantekijää!

    • Anonyymi00075

      Koska en itse ole kuitenkaan aivan myyty, on minun luonnollisesti parempi olla herättämättä yhtään suurempia intohimoja sisälläsi ennen kuin tiedän oikean paikkani.

    • Anonyymi00076

      En toki. Kaikki hyvin.

    • Anonyymi00077

      Kammotus

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      114
      4388
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3190
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1444
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1316
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      92
      858
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe