Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattoman paljon? Epätoivoinen tilanne. Näinkö tämä jatkuu vuodesta toiseen kunnes kuolo korjaa?
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
73
2322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osuvaa tekstiä.
- Anonyymi00002
minä pelkään useita ihmisiä. kohtaan päivittäin tietynlaisia katseita:( toki on kivojakin ihmisiä. tänään oli mukava kohtaaminen aamupäivällä :)
- Anonyymi00004
Mä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
Vai ei tapahdu mitään 🤭
- Anonyymi00003
Trolli
- Anonyymi00070
Joo. Iltalehden ja Ilta-Sanomien uutisissa on näitä tapasin K-Marketin kaupan kassan ja aloin stalkkaamaan tarinoita.
- Anonyymi00005
Ootko, tarkoitatko? Tiiätkö, ei jatku. Mulla on lauantaina kampaaja :) huh, onneksi. Sen jälkeen voisi olla välttelemättä sinua. Tosin en tiiä ootko siellä.
- Anonyymi00006
Kammoan epärehellisyyttä ja valehtelua.
- Anonyymi00007
Eli itsesi kaltaisia :D
- Anonyymi00008
No kukapa ei kammoaisi niitä.
- Anonyymi00009
Joku sentään kammoaa itseään.
- Anonyymi00010
Alkaako ellä paikka jossa ei näy eikä kuulu. Mielessä olet ja epätoivoista on.
- Anonyymi00046
Sinä olet minun mielessäni.
- Anonyymi00052
Niin siellä e:ellä en käynyt .. soppari päättyi. Milloin viimeksi nähty vai onko nyt vaikee muistaa?
- Anonyymi00012
Välttelen miestä,niin kauan kun laittaa viestin suoraan puhelimeen!
- Anonyymi00013
Eiköhän tää oo aika selviö.
- Anonyymi00014
On ainaskin yhelle daamille, tuolta kauempaa muistan kuulleeni samanlaista puhetta tai siis lukeneeni samanlaista kirjoitusta, että sikäli on kyllä aika selviö.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
On ainaskin yhelle daamille, tuolta kauempaa muistan kuulleeni samanlaista puhetta tai siis lukeneeni samanlaista kirjoitusta, että sikäli on kyllä aika selviö.
Mistä tuolta kauempaa?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä tuolta kauempaa?
Tää nyt saattaa sit olla hakuammuntaa, mutta huhtikuussa täällä oli samanlaista kirjoittelua, melko samanlaista. Mut se koski yhtä toista juttua, ei irl välttelyä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tää nyt saattaa sit olla hakuammuntaa, mutta huhtikuussa täällä oli samanlaista kirjoittelua, melko samanlaista. Mut se koski yhtä toista juttua, ei irl välttelyä.
Oletko Sivusta vai ap?
En itse muista mitä kirjoitan, saati muiden kirjoituksia.
Aloituksen muistan kyllä pitkään. - Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko Sivusta vai ap?
En itse muista mitä kirjoitan, saati muiden kirjoituksia.
Aloituksen muistan kyllä pitkään.Selvästikään ei ole ap, koska kirjoitustyyli on ihan erilainen. :/
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko Sivusta vai ap?
En itse muista mitä kirjoitan, saati muiden kirjoituksia.
Aloituksen muistan kyllä pitkään.Sivusta olen
- Anonyymi00045
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä tuolta kauempaa?
Sienien takaa
- Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sienien takaa
Ihan monikossa?
Pitkät on rihmastot. - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ihan monikossa?
Pitkät on rihmastot.Sulle... silti 🫀kun nyt vertaiskuvaannollisesti muutenkin.
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
Sulle... silti 🫀kun nyt vertaiskuvaannollisesti muutenkin.
Haluatko, että luovutan muitakin elimiä? Ehkä 🫁😂
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Haluatko, että luovutan muitakin elimiä? Ehkä 🫁😂
Ei tarvitse luovuttaa mitään elimiä 😢😂
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei tarvitse luovuttaa mitään elimiä 😢😂
😚no sit mä oon vain näin.
- Anonyymi00059
Molemmilla silmät kiinni... saattaisi vahingossa törmätä yhteen.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Molemmilla silmät kiinni... saattaisi vahingossa törmätä yhteen.
Pitää olla varovaisesti silmät auki ja jos noin käy niin kai niitä voi sitten myös varovaisesti sulkea. Jos hyvältä tuntuu...
- Anonyymi00073
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sienien takaa
Gubbe tämä on! Jos et anna käydä rauhassa kaupassa ja asioilla,ei ole muuta vaihtoehtoa,ku soittaa virkavalta,siis oikea. Virkavalta paikalle!Ei jaksa enää tota sun touhua!
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Gubbe tämä on! Jos et anna käydä rauhassa kaupassa ja asioilla,ei ole muuta vaihtoehtoa,ku soittaa virkavalta,siis oikea. Virkavalta paikalle!Ei jaksa enää tota sun touhua!
Ajathan sinä maksavia asiakkaita kapasta poies,että näi
- Anonyymi00015
En kammoa sinua, vaan minulla on ollut oikeastaan ikävä sinua. Elämässäni on ollut monenlaisia haasteita viime kuukausien aikana ja en ole käynyt siellä meidän paikassakaan kuin kerran viimeisen puolen vuoden aikana ja silloinkin olin vain pari tuntia siellä. Etkä sinä ollut silloin siellä. Elämä on pakottanut rauhoittumaan ja hiljentämään vauhtia eri tavoin, mutta jospa toivottavasti nyt kesän myötä tästä "nousisin jaloilleni" vähän paremmin ja elämä alkaisi voittaa. Näin olen päättänyt ja yritän tehdä kaikkeni sen eteen, että se toteutuisi! Matkassani on ollut kuitenkin myös paljon onnea vastoinkäymisistä huolimatta ☺️🙏
- Anonyymi00016
Tiedän että ajattelet minua, telepatiaa.. toivottavasti näemme kesällä ☺️ t.edellinen
- Anonyymi00026
Toivottavasti helpottaa kesällä. Tämä on monelle vaikeaa aikaa.
- Anonyymi00017
Kammoan kyllä. Ajatukset on kyllä muuttuneet.
- Anonyymi00020
Tottakai kmamoqn jokaista, joka on tehnyt taiteenlajin tarkoituksella sanojeni nurinniskoin kääntämisestä.
- Anonyymi00021
En kammoa. Ainoa syy miksi nyt en ehkä ole ottanut yhteyttä on se, että sinä odotat jotain hyvin erotiikantäyteistä yhteydenottoa, jollaiseen en kyllä pysty. Ja kun kysyn että voinko ottaa neutraalisti yhteyttä, en saa mitään vastausta. Tai toki toinen syy on se että minusta periaatteessa sinä olet itse velkaa sen yhteydenoton mutta kai minä nyt sen voin tehdä jos ei sitä muuten mitään tule mutta huomaat kyllä että alan heti hiukan turhautua kun ajattelenkin tätä asiaa mutta neutraalisti voin ottaa yhteyttä jos se on ok.
- Anonyymi00028
👌
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
👌
Ei mene viesti perille sinulle
- Anonyymi00027
Työvuoroissa ollut poikkeavuuksia. Elän ja hengitän edelleen saman kaupungin ilmansaasteita.
Eipähän kyllä tiedä minun työvuoroista muutenkaan, jotta ei tainnut olla mulle, mutta kun olen tällainen varmistuksen varmistelija niin info pitää laittaa.- Anonyymi00032
Oli sulle nimenomaisesti. En voi millään tietää milloin oot töissä. Viimeksi, kun oli niin ettet ollut siellä, oli vähän orpo ja tyhjä olo. Toivoisin näkeväni sinut kovasti. Siis todella kovasti. Osaan kyllä käyttäytyä siitä huolimatta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oli sulle nimenomaisesti. En voi millään tietää milloin oot töissä. Viimeksi, kun oli niin ettet ollut siellä, oli vähän orpo ja tyhjä olo. Toivoisin näkeväni sinut kovasti. Siis todella kovasti. Osaan kyllä käyttäytyä siitä huolimatta.
Kyllähän minua saattaa jossain nähdä tai saattaa törmätä liikkuessa. Työpaikalla ei nähdä enää.
Kun lomat pyörähtää niin tulee liikuttua enemmän mestoilla, tosin pitää olla osan lomasta toisella paikkakunnalla tekemässä pakollisia juttuja, jotka on mun velvollisuuksia. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllähän minua saattaa jossain nähdä tai saattaa törmätä liikkuessa. Työpaikalla ei nähdä enää.
Kun lomat pyörähtää niin tulee liikuttua enemmän mestoilla, tosin pitää olla osan lomasta toisella paikkakunnalla tekemässä pakollisia juttuja, jotka on mun velvollisuuksia.Ootkohan oikee miekkonen? Taidanpa mennä sunnuntaina katsomaan elokuvan Paholainen pukeutuu Pradaan 2. Tuli vaan mieleen. Hölmö ajatus.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ootkohan oikee miekkonen? Taidanpa mennä sunnuntaina katsomaan elokuvan Paholainen pukeutuu Pradaan 2. Tuli vaan mieleen. Hölmö ajatus.
En ole oikea miekkonen, kun olen naikkonen. Hauskaa leffaa!
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ole oikea miekkonen, kun olen naikkonen. Hauskaa leffaa!
Kiitos!
- Anonyymi00030
En kammoa vaan en uskalla laittaa viestiä, oon jo kuukauden miettinyt
- Anonyymi00048
Suhtaudun sinuun lämpimästi.
- Anonyymi00034
Kevät on vaikeaa aikaa. Ollut jo kauan.
En kammoa mitään. Olen opetellut elämään yksin.
Palsta ei ole tärkeä kun rakentaa omaa itseään uusiksi. - Anonyymi00039
Milloin viimeksi kohdattiin tai nähty? Pidetty yhteyttä ?? Vai missä piti kuulua? Näkyminen on sinänsä erikoisesti mennyt. Sinua en kierrellyt jos tietystä henkilöstä kyse. Olen epävarma vaikka vähän huomannut että ihankuin juuri oisin ajatuksissasi..
- Anonyymi00040
Ja en siis kammoa sua!
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja en siis kammoa sua!
Vain muutama sana vaihdettiin viime vuonna.
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Vain muutama sana vaihdettiin viime vuonna.
Lähinnä tervehdykset vaan? Eikö muuta?
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Lähinnä tervehdykset vaan? Eikö muuta?
Lisäys, laitettiinko viestejä ja odotatko kuitenkin vielä vuoden jälkeen??
- Anonyymi00041
Kuolo korjaa. Se laittaa monta asiaa kohdilleen. Sitten kun tulee ajallaan.
- Anonyymi00043
En ole alkanut
Mitä tilanteita kiertelen? - Anonyymi00044
Lähtökohtaisesti minä suhtaudun kunnioittavasti toiseen ihmiseen. Jos toinen ei kohtele kauniisti, en katso syytä olla missään tekemisissä. Jos toinen joutuu välttelemään, olet todennäköisesti toiminut väärin häntä kohtaan.
- Anonyymi00053
Ei se aina ole noinkaan. Voi olla vain epäselvyyttä.
Sivusta
- Anonyymi00054
Tuskin liittyy minuun, mutta entä jos esim.aikataulu muuttui käytännön syistä ja olette samassa paikassa eri aikaan?
En välttelisimme ihmistä, joka minua hermostuttaa romanttisesti. Nimenomaan yrittäisin olla paikalla ja nähdä hänet ja nolata itseni, ja höpöttää jotakin, jos se onnistuu. Joskus edes. - Anonyymi00061
En vain ole ehtinyt olla täällä tai somessa juurikaan. IRL painaa päälle ja kun et siinä ole etkä oletettavasti aio ollakaan vaan pysytellä kaukana, on pakko keskittyä omaan elämääni. Toivon tietysti näkemistä, mutta en halua pettyä liikaa. Niin usein on käynyt niin. Elän vain päivän kerrallaan ja nautin siitä, mitä on. Kesästä🌼🌞
- Anonyymi00062
Tottakai se on jos et itse päätä lopettaa hänen miettimistä .
Sinä sallit kaiken paskan pyörityksen. Päässäsi .
Asia on helppo.
Aina kun hän tulee mieleesi alat tehdä ja ajatella aivan muita asioita .
Tämä vaatii toistoja mutta ajan kanssa hän hunohtuu kyllä .
Kyse on vain siitä ettet viitsi tehdä unohtamisen työ vaihetta.
Mieluumin itket vuositolkulkulla s24
Toista itsekkäästi syytäkin
Kun olet laiska paska ihmisenä .
Vingu vain tai opettele unohtamaan
Se on sinun vastuusi ja valintasi... - Anonyymi00063
On täysin oma valintasi ajatella häntä paljon
joka päivä .
Voit koska vain päättää ajattella aivain muita asioita ja aiheita.
Ota sun keskittyminen ja ajan käyttö eri aiheisiin tarkasteluun .
Voit helposti säätää aikaa jonka käytät häneen joss aivan oikesti alat pistämään aika rajoitetta sille mihin ja kuinka paljon aikaa mihinkin käytät.
Saatat j jopa huomata ettei aikaa oikesti edes ole vaan sinulla onkin , joissain tapauksissa paljonkin aivan muuta tekemistä .
Kun vain viitsit opetella ajan ja keskittymisen hallitsemiseen .
Minun maamilmasani sydän kuuntelee aina
Järkeä ja järjen ääntä .
En anna tunteiden viedä ja hallita koko elämääni
Ja aikatauluja muuten ei tuu mistään mitään .
Älä sinällään tee niin .
Joten keskittyminen ja ajankäyttö tarkkailuun .
Ihmiselämä on lyhyt . Kellään meistä ei oo oikeasti aikaa velloloa sydän sekasi vuosi tolkulla ettei jokin muu unelma ja haave kärsi .
Se on aina ajan käytön valinta .
Valinta on sinun .
Teksti ei ole tekoälypohjsinen..
Naiselta sivusta.- Anonyymi00066
Olen liian emotionaalinen. Voihan sitä yrittää.
- Anonyymi00064
En kammoa, en karttele enkä kiertele yhtään mitään.
En vaan asu enää siellä missä asuin aiemmin.
Enkä ole huomannut tuollaista, missä huomaisinkaan sellaisen?
Itse ajattelen että jos noin olisi niin luulisi että osaat ottaa yhteyttä suoraan. - Anonyymi00065
Valehtelija Phyih.
- Anonyymi00067
Kammoaminen on oikea sana👋
- Anonyymi00068
päinvsstoin en kammoa kovs ja jeno mirs oletksinidkin
- Anonyymi00069
Oletko löytänyt kaupan kassan ja alkanut vainoamaan lähestymiskieltoon asti?
Luimmeko sinusta Iltalehdestä? - Anonyymi00071
kyllä olen muistan elämäni ajan sen kun oli siellä leipäpaikassa töissä ja kuulin kaiken maailman fiioilta veetuilua siitä että miksi hyvännäköisellä miehellä on aina ruma mamma vierellä. kaikki naiset jo siellä kaupungissa olivat mieheni perässä ja kiusasivat minua! siksi vihaan rottia enkä ole ikinä enää tekemisissä!
- Anonyymi00072
Sinä olet vainoaja,stalkkeri,en halua nähdä tollasta pahantekijää!
- Anonyymi00075
Koska en itse ole kuitenkaan aivan myyty, on minun luonnollisesti parempi olla herättämättä yhtään suurempia intohimoja sisälläsi ennen kuin tiedän oikean paikkani.
- Anonyymi00076
En toki. Kaikki hyvin.
- Anonyymi00077
Kammotus
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639