Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattoman paljon? Epätoivoinen tilanne. Näinkö tämä jatkuu vuodesta toiseen kunnes kuolo korjaa?
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
62
1111
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Osuvaa tekstiä.
- Anonyymi00002UUSI
minä pelkään useita ihmisiä. kohtaan päivittäin tietynlaisia katseita:( toki on kivojakin ihmisiä. tänään oli mukava kohtaaminen aamupäivällä :)
- Anonyymi00004UUSI
Mä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
Vai ei tapahdu mitään 🤭
- Anonyymi00003UUSI
Trolli
- Anonyymi00005UUSI
Ootko, tarkoitatko? Tiiätkö, ei jatku. Mulla on lauantaina kampaaja :) huh, onneksi. Sen jälkeen voisi olla välttelemättä sinua. Tosin en tiiä ootko siellä.
- Anonyymi00006UUSI
Kammoan epärehellisyyttä ja valehtelua.
- Anonyymi00007UUSI
Eli itsesi kaltaisia :D
- Anonyymi00008UUSI
No kukapa ei kammoaisi niitä.
- Anonyymi00009UUSI
Joku sentään kammoaa itseään.
- Anonyymi00010UUSI
Alkaako ellä paikka jossa ei näy eikä kuulu. Mielessä olet ja epätoivoista on.
- Anonyymi00046UUSI
Sinä olet minun mielessäni.
- Anonyymi00052UUSI
Niin siellä e:ellä en käynyt .. soppari päättyi. Milloin viimeksi nähty vai onko nyt vaikee muistaa?
- Anonyymi00012UUSI
Välttelen miestä,niin kauan kun laittaa viestin suoraan puhelimeen!
- Anonyymi00013UUSI
Eiköhän tää oo aika selviö.
- Anonyymi00014UUSI
On ainaskin yhelle daamille, tuolta kauempaa muistan kuulleeni samanlaista puhetta tai siis lukeneeni samanlaista kirjoitusta, että sikäli on kyllä aika selviö.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
On ainaskin yhelle daamille, tuolta kauempaa muistan kuulleeni samanlaista puhetta tai siis lukeneeni samanlaista kirjoitusta, että sikäli on kyllä aika selviö.
Mistä tuolta kauempaa?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä tuolta kauempaa?
Tää nyt saattaa sit olla hakuammuntaa, mutta huhtikuussa täällä oli samanlaista kirjoittelua, melko samanlaista. Mut se koski yhtä toista juttua, ei irl välttelyä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tää nyt saattaa sit olla hakuammuntaa, mutta huhtikuussa täällä oli samanlaista kirjoittelua, melko samanlaista. Mut se koski yhtä toista juttua, ei irl välttelyä.
Oletko Sivusta vai ap?
En itse muista mitä kirjoitan, saati muiden kirjoituksia.
Aloituksen muistan kyllä pitkään. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko Sivusta vai ap?
Aloituksen muistan kyllä pitkään.Selvästikään ei ole ap, koska kirjoitustyyli on ihan erilainen. :/
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko Sivusta vai ap?
Aloituksen muistan kyllä pitkään.Sivusta olen
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä tuolta kauempaa?
Sienien takaa
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sienien takaa
Ihan monikossa?
Pitkät on rihmastot. - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ihan monikossa?
Pitkät on rihmastot.Sulle... silti 🫀kun nyt vertaiskuvaannollisesti muutenkin.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Sulle... silti 🫀kun nyt vertaiskuvaannollisesti muutenkin.
Haluatko, että luovutan muitakin elimiä? Ehkä 🫁😂
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Haluatko, että luovutan muitakin elimiä? Ehkä 🫁😂
Ei tarvitse luovuttaa mitään elimiä 😢😂
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei tarvitse luovuttaa mitään elimiä 😢😂
😚no sit mä oon vain näin.
- Anonyymi00059UUSI
Molemmilla silmät kiinni... saattaisi vahingossa törmätä yhteen.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Molemmilla silmät kiinni... saattaisi vahingossa törmätä yhteen.
Pitää olla varovaisesti silmät auki ja jos noin käy niin kai niitä voi sitten myös varovaisesti sulkea. Jos hyvältä tuntuu...
- Anonyymi00015UUSI
En kammoa sinua, vaan minulla on ollut oikeastaan ikävä sinua. Elämässäni on ollut monenlaisia haasteita viime kuukausien aikana ja en ole käynyt siellä meidän paikassakaan kuin kerran viimeisen puolen vuoden aikana ja silloinkin olin vain pari tuntia siellä. Etkä sinä ollut silloin siellä. Elämä on pakottanut rauhoittumaan ja hiljentämään vauhtia eri tavoin, mutta jospa toivottavasti nyt kesän myötä tästä "nousisin jaloilleni" vähän paremmin ja elämä alkaisi voittaa. Näin olen päättänyt ja yritän tehdä kaikkeni sen eteen, että se toteutuisi! Matkassani on ollut kuitenkin myös paljon onnea vastoinkäymisistä huolimatta ☺️🙏
- Anonyymi00016UUSI
Tiedän että ajattelet minua, telepatiaa.. toivottavasti näemme kesällä ☺️ t.edellinen
- Anonyymi00026UUSI
Toivottavasti helpottaa kesällä. Tämä on monelle vaikeaa aikaa.
- Anonyymi00017UUSI
Kammoan kyllä. Ajatukset on kyllä muuttuneet.
- Anonyymi00020UUSI
Tottakai kmamoqn jokaista, joka on tehnyt taiteenlajin tarkoituksella sanojeni nurinniskoin kääntämisestä.
- Anonyymi00021UUSI
En kammoa. Ainoa syy miksi nyt en ehkä ole ottanut yhteyttä on se, että sinä odotat jotain hyvin erotiikantäyteistä yhteydenottoa, jollaiseen en kyllä pysty. Ja kun kysyn että voinko ottaa neutraalisti yhteyttä, en saa mitään vastausta. Tai toki toinen syy on se että minusta periaatteessa sinä olet itse velkaa sen yhteydenoton mutta kai minä nyt sen voin tehdä jos ei sitä muuten mitään tule mutta huomaat kyllä että alan heti hiukan turhautua kun ajattelenkin tätä asiaa mutta neutraalisti voin ottaa yhteyttä jos se on ok.
- Anonyymi00028UUSI
👌
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
👌
Ei mene viesti perille sinulle
- Anonyymi00027UUSI
Työvuoroissa ollut poikkeavuuksia. Elän ja hengitän edelleen saman kaupungin ilmansaasteita.
Eipähän kyllä tiedä minun työvuoroista muutenkaan, jotta ei tainnut olla mulle, mutta kun olen tällainen varmistuksen varmistelija niin info pitää laittaa.- Anonyymi00032UUSI
Oli sulle nimenomaisesti. En voi millään tietää milloin oot töissä. Viimeksi, kun oli niin ettet ollut siellä, oli vähän orpo ja tyhjä olo. Toivoisin näkeväni sinut kovasti. Siis todella kovasti. Osaan kyllä käyttäytyä siitä huolimatta.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oli sulle nimenomaisesti. En voi millään tietää milloin oot töissä. Viimeksi, kun oli niin ettet ollut siellä, oli vähän orpo ja tyhjä olo. Toivoisin näkeväni sinut kovasti. Siis todella kovasti. Osaan kyllä käyttäytyä siitä huolimatta.
Kyllähän minua saattaa jossain nähdä tai saattaa törmätä liikkuessa. Työpaikalla ei nähdä enää.
Kun lomat pyörähtää niin tulee liikuttua enemmän mestoilla, tosin pitää olla osan lomasta toisella paikkakunnalla tekemässä pakollisia juttuja, jotka on mun velvollisuuksia. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllähän minua saattaa jossain nähdä tai saattaa törmätä liikkuessa. Työpaikalla ei nähdä enää.
Kun lomat pyörähtää niin tulee liikuttua enemmän mestoilla, tosin pitää olla osan lomasta toisella paikkakunnalla tekemässä pakollisia juttuja, jotka on mun velvollisuuksia.Ootkohan oikee miekkonen? Taidanpa mennä sunnuntaina katsomaan elokuvan Paholainen pukeutuu Pradaan 2. Tuli vaan mieleen. Hölmö ajatus.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ootkohan oikee miekkonen? Taidanpa mennä sunnuntaina katsomaan elokuvan Paholainen pukeutuu Pradaan 2. Tuli vaan mieleen. Hölmö ajatus.
En ole oikea miekkonen, kun olen naikkonen. Hauskaa leffaa!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ole oikea miekkonen, kun olen naikkonen. Hauskaa leffaa!
Kiitos!
- Anonyymi00030UUSI
En kammoa vaan en uskalla laittaa viestiä, oon jo kuukauden miettinyt
- Anonyymi00048UUSI
Suhtaudun sinuun lämpimästi.
- Anonyymi00034UUSI
Kevät on vaikeaa aikaa. Ollut jo kauan.
En kammoa mitään. Olen opetellut elämään yksin.
Palsta ei ole tärkeä kun rakentaa omaa itseään uusiksi. - Anonyymi00039UUSI
Milloin viimeksi kohdattiin tai nähty? Pidetty yhteyttä ?? Vai missä piti kuulua? Näkyminen on sinänsä erikoisesti mennyt. Sinua en kierrellyt jos tietystä henkilöstä kyse. Olen epävarma vaikka vähän huomannut että ihankuin juuri oisin ajatuksissasi..
- Anonyymi00040UUSI
Ja en siis kammoa sua!
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja en siis kammoa sua!
Vain muutama sana vaihdettiin viime vuonna.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Vain muutama sana vaihdettiin viime vuonna.
Lähinnä tervehdykset vaan? Eikö muuta?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Lähinnä tervehdykset vaan? Eikö muuta?
Lisäys, laitettiinko viestejä ja odotatko kuitenkin vielä vuoden jälkeen??
- Anonyymi00041UUSI
Kuolo korjaa. Se laittaa monta asiaa kohdilleen. Sitten kun tulee ajallaan.
- Anonyymi00043UUSI
En ole alkanut
Mitä tilanteita kiertelen? - Anonyymi00044UUSI
Lähtökohtaisesti minä suhtaudun kunnioittavasti toiseen ihmiseen. Jos toinen ei kohtele kauniisti, en katso syytä olla missään tekemisissä. Jos toinen joutuu välttelemään, olet todennäköisesti toiminut väärin häntä kohtaan.
- Anonyymi00053UUSI
Ei se aina ole noinkaan. Voi olla vain epäselvyyttä.
Sivusta
- Anonyymi00054UUSI
Tuskin liittyy minuun, mutta entä jos esim.aikataulu muuttui käytännön syistä ja olette samassa paikassa eri aikaan?
En välttelisimme ihmistä, joka minua hermostuttaa romanttisesti. Nimenomaan yrittäisin olla paikalla ja nähdä hänet ja nolata itseni, ja höpöttää jotakin, jos se onnistuu. Joskus edes. - Anonyymi00061UUSI
En vain ole ehtinyt olla täällä tai somessa juurikaan. IRL painaa päälle ja kun et siinä ole etkä oletettavasti aio ollakaan vaan pysytellä kaukana, on pakko keskittyä omaan elämääni. Toivon tietysti näkemistä, mutta en halua pettyä liikaa. Niin usein on käynyt niin. Elän vain päivän kerrallaan ja nautin siitä, mitä on. Kesästä🌼🌞
- Anonyymi00062UUSI
Tottakai se on jos et itse päätä lopettaa hänen miettimistä .
Sinä sallit kaiken paskan pyörityksen. Päässäsi .
Asia on helppo.
Aina kun hän tulee mieleesi alat tehdä ja ajatella aivan muita asioita .
Tämä vaatii toistoja mutta ajan kanssa hän hunohtuu kyllä .
Kyse on vain siitä ettet viitsi tehdä unohtamisen työ vaihetta.
Mieluumin itket vuositolkulkulla s24
Toista itsekkäästi syytäkin
Kun olet laiska paska ihmisenä .
Vingu vain tai opettele unohtamaan
Se on sinun vastuusi ja valintasi... - Anonyymi00063UUSI
On täysin oma valintasi ajatella häntä paljon
joka päivä .
Voit koska vain päättää ajattella aivain muita asioita ja aiheita.
Ota sun keskittyminen ja ajan käyttö eri aiheisiin tarkasteluun .
Voit helposti säätää aikaa jonka käytät häneen joss aivan oikesti alat pistämään aika rajoitetta sille mihin ja kuinka paljon aikaa mihinkin käytät.
Saatat j jopa huomata ettei aikaa oikesti edes ole vaan sinulla onkin , joissain tapauksissa paljonkin aivan muuta tekemistä .
Kun vain viitsit opetella ajan ja keskittymisen hallitsemiseen .
Minun maamilmasani sydän kuuntelee aina
Järkeä ja järjen ääntä .
En anna tunteiden viedä ja hallita koko elämääni
Ja aikatauluja muuten ei tuu mistään mitään .
Älä sinällään tee niin .
Joten keskittyminen ja ajankäyttö tarkkailuun .
Ihmiselämä on lyhyt . Kellään meistä ei oo oikeasti aikaa velloloa sydän sekasi vuosi tolkulla ettei jokin muu unelma ja haave kärsi .
Se on aina ajan käytön valinta .
Valinta on sinun .
Teksti ei ole tekoälypohjsinen..
Naiselta sivusta.- Anonyymi00066UUSI
Olen liian emotionaalinen. Voihan sitä yrittää.
- Anonyymi00064UUSI
En kammoa, en karttele enkä kiertele yhtään mitään.
En vaan asu enää siellä missä asuin aiemmin.
Enkä ole huomannut tuollaista, missä huomaisinkaan sellaisen?
Itse ajattelen että jos noin olisi niin luulisi että osaat ottaa yhteyttä suoraan. - Anonyymi00065UUSI
Valehtelija Phyih.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222490Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491323- 971308
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101175Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621111Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise891087Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035