mahtava ihminen. Sitä se perheellisen elämä on.
Olis säälittävää olla sinkku.
ihanaa kun olen niin tarpeellinen ja
19
251
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Voihsn sitä olla perheellinen sinkku myös
- Anonyymi00002
Entäs perheellinen sinkku?
- Anonyymi00003
säälittävää on se että pidät itseäsi parempana
- Anonyymi00004
saa olla kiitollinen jos on joku kuka rakastaa. tuntuu että sellaista todellista rakkautta on hyvin vaikea löytää. se on usein yksipuolista kaikki
- Anonyymi00005
Ihanaa, jos se on oikeaa rakkautta. Sinkkunakin on ihanaa. Kaikki saa onneksi elää miten haluaa, en lähtisi säälittelemään tai tuomitsemaan ketään, koska toisen paras voi olla toisen kamalin.
- Anonyymi00006
Niinpä. Miksi sääliä? Apuna ja tukena mieluummin heille, jotka sitä tarvitsevat.
- Anonyymi00011
Juuri näin. Omalla kohdalla ennemmin henki pois kuin elää perheellisenä!
- Anonyymi00007
shhh hiljaaa pannaria syön
- Anonyymi00008
Onhan yksin asuvakin perhe, jotkut elää hyvinkin aktiivista elämää ja auttelee sukulaisia tms.
- Anonyymi00009
Onnellisuuden merkki on se, että sisällä ei muhi mitään noin negatiivista kuin tämä aloitus on. Elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä ei ole negatiivista energiaa tuhlattavaksi tuntemattomiin anonyymipalstalla.
- Anonyymi00010
Kuka jaksaa kommentoida ilmiselvää provoa? 🥱
- Anonyymi00012UUSI
nnii
- Anonyymi00013UUSI
Melkein säälin ap:ta jo etukäteen, eron tullessa. 😂
Mutta näin sinkkuna pystyn toteamaan että minultakin löytyy perhe ja sellainen josta olen onnellinen, iloinen ja jopa ylpeä. - Anonyymi00014UUSI
Minä aina ihmettelen niitä ihmisiä, jotka eivät osaa olla yksin. Usein huonokin parisuhde on heille parempi vaihtoehto kuin sinkkuus. Itse olen kuitenkin mieluummin onnellinen sinkku kuin huonossa parisuhteessa. Silti uskon vielä löytäväni sen oman puoliskoni häntä varsinaisesti etsimättä. Aika näyttää, miten käy! 😊
Toivon, että aloittaja on aidosti onnellinen, vaikka itse kirjoitus ei ehkä niin mairittelevaa kuvaa hänen ajatusmaailmastaan antanut. Toivon myös, ettei kukaan hakeudu parisuhteeseen kenenkään painostuksesta, vaan täysin omasta halustaan ja rakkaudesta sitä toista ihmistä kohtaan, jonka rakkaudelle hän antaa vastakaiun.- Anonyymi00015UUSI
Yksin oleminen ei ole minulle mikään ongelma ja itse asiassa tykkään liikkua yksin!
- Anonyymi00016UUSI
Mahtavaa? Mitenhän tuo on?
Perheellinen ja katsopa kellonaika, milloin aloitus tehty ja milloin viimeksi vastannut tähän eli hetki sitten. Eli. Perheellinen ja on yöllä aikaa olla palstalla, kun yleensä perheelliset nukkuu tähän aikaan. - Anonyymi00017UUSI
Minä olin 30 vuotta kestäneessä parisuhtessa ja nyt olen ollut onnellinen siitä, ettei yksikään mies enää koskaan tule häiritsemään elämääni!
- Anonyymi00019UUSI
Aika surkeaa tuollainen mahtavuus 😁
- Anonyymi00020UUSI
Jep 😄 Melkein jo huono omatunto tästä chillailusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331655Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois225853Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144851Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!35765- 73747
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47727- 54702
- 80608
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63608Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561