... aloitus, jossa puitiin perussuomalaisen kansanedustajan puolison kirjoittelun seuraamusta.
Katoppa kun katosi se...
8
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä jotkut ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua, vaikka itse kirjoittavat muista todella törkeää sontaa.
- Anonyymi00007
Ei pidä pyrkiä kansanedustajaksi jos ei kestä julkisuutta eikä tekemänsä työn analysointia ja arviointia. Tämä pitäisi olla selviö kansanedustajan puolisollekin.
Reijoselle Minna ja Ari sanon, että pelkkä pahoittelu on erittäin loukkaavaa ja todellisuudessa uhrin väheksymistä.
- Anonyymi00002
Reijonen ei voi välttyä julkisuudelta.
- Anonyymi00009
Lopettakaa. Puoliso ei ole julkisuuden henkilö.
- Anonyymi00004
Syvälle sydämeen sattuva Reijosen isku, sitä ei oman oikeustajuni muukaan voi kuitata julkisuudessa VAIN PAHOITTELULLA!!!!!
- Anonyymi00008
Julma lause on helppo lipsauttaa kevyesti, mutta toisen elämään se voi jäädä kummittelemaan vuosiksi.
- Anonyymi00005
Persut ovat erittäin herkkähipiäisiä silloin jos arvostelut kohdistuvat heihin tai heidän tekemisiinsä.
- Anonyymi00006
Näin juuri ja nyt on aika suomalaisten laittaa piste kaikelle solvaukselle. Suomi sivistysvaltioksi vihdoinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt454886Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612745Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391074Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611045- 1271016
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72974Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?204968- 137885
- 49874