... aloitus, jossa puitiin perussuomalaisen kansanedustajan puolison kirjoittelun seuraamusta.
Katoppa kun katosi se...
8
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä jotkut ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua, vaikka itse kirjoittavat muista todella törkeää sontaa.
- Anonyymi00007
Ei pidä pyrkiä kansanedustajaksi jos ei kestä julkisuutta eikä tekemänsä työn analysointia ja arviointia. Tämä pitäisi olla selviö kansanedustajan puolisollekin.
Reijoselle Minna ja Ari sanon, että pelkkä pahoittelu on erittäin loukkaavaa ja todellisuudessa uhrin väheksymistä.
- Anonyymi00002
Reijonen ei voi välttyä julkisuudelta.
- Anonyymi00009
Lopettakaa. Puoliso ei ole julkisuuden henkilö.
- Anonyymi00004
Syvälle sydämeen sattuva Reijosen isku, sitä ei oman oikeustajuni muukaan voi kuitata julkisuudessa VAIN PAHOITTELULLA!!!!!
- Anonyymi00008
Julma lause on helppo lipsauttaa kevyesti, mutta toisen elämään se voi jäädä kummittelemaan vuosiksi.
- Anonyymi00005
Persut ovat erittäin herkkähipiäisiä silloin jos arvostelut kohdistuvat heihin tai heidän tekemisiinsä.
- Anonyymi00006
Näin juuri ja nyt on aika suomalaisten laittaa piste kaikelle solvaukselle. Suomi sivistysvaltioksi vihdoinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560