Koko elämäsi?
Olenko lähes tulkoon
32
546
Vastaukset
- Anonyymi00001
palsta on ollu kyllä melko tärkiä paikka. toiveissa tietysti että tämän kaiken höpön saisi laittaa jollekin ihmiselle mutta no ei semmoista tule
- Anonyymi00002
Ehkä siellä top10 oot vielä.
- Anonyymi00003
Olet minulle kaikki heti kissani jälkeen
- Anonyymi00016
Miliisi kissa 😆
- Anonyymi00005
Kyllä sinä olet.
- Anonyymi00006
Rakas on mies ❤️
- Anonyymi00008
No way. En vaan jaksa tehdä mitä pitäisi.
- Anonyymi00009
Eli mitä sinun pitäisi?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli mitä sinun pitäisi?
Arkisia hommia.
- Anonyymi00011
Ei kai kukaan oikeasti haluaisi jonkun vastaavan tuohon myöntävästi? 😶
- Anonyymi00013
Jatkuuko tämä matrix vielä kauankin?
- Anonyymi00014
Minä olen semmoinen nyhverö, että kyllä nainen olisi minulle todella tärkeä.
- Anonyymi00018
Mene puhumaan sille naiselle ja lopeta jo toi pelleily.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mene puhumaan sille naiselle ja lopeta jo toi pelleily.
Kumpa voisin mennä. Olisipa jokin keino päästä puhumaan hänen kanssaan.
- Anonyymi00017
Joo
- Anonyymi00019
On vain Rakkaus Toivo ja Usko tulevaisuuteen... Muuta ei tarvita
- Anonyymi00020
Eikö ne oo mustasukkaisia toisillensa?
- Anonyymi00032
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö ne oo mustasukkaisia toisillensa?
Nimistä päätellen polyamorisia. Sinäkin voit valita itsellesi uuden nimen, joka kuvastaa sinua. Minä koen olevani Urpå.
- Anonyymi00034
Tiedämme Rakkauden voiman ja muut saa ulista sivusta...Rakastan Sinua
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nimistä päätellen polyamorisia. Sinäkin voit valita itsellesi uuden nimen, joka kuvastaa sinua. Minä koen olevani Urpå.
🤣 Yksi vai kaksi?
- Anonyymi00021
Okei
- Anonyymi00023
Et vaan vanha kusipää ukko, joka haluaisi minunkin elämän olevan yhtä kurjaa kuin omansa.
- Anonyymi00035
Olet trolli apina parhaasta päästä!
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olet trolli apina parhaasta päästä!
Tämä 23.59 järjen jättiläiselle!
- Anonyymi00024
Tietysti rakas muusa ja runoratsu, voisitko nyt vähän inspiroida?
- Anonyymi00030
Oot kakkapylly, koska herätit 😡.
- Anonyymi00026
Se olisi kamalaa.
- Anonyymi00027
Yritän päästä selvyyteen oletko kilahtanut vai kajahtanut.
- Anonyymi00028
En kumpaakaan vaan olosuhteessa ja ympäristössä, jossa olen jatkuvaan kusipäisyyden kohteena. Toleranssini erilaisuutta kohtaan laskee huippunopeudella. Riesansa jokaisella. Minun riesani on ilmeisesti ympäristö ja porukka, joka tahtoo minulla menevän mahdollisimman huonosti ja etsivän valaistusta. Luulisi, että heillä olisi oma elämänsä ettei taritvitsisi olla niin vittupäisiä ja asioihin sekaantumassa.
Menkööt itse etsimään valaistumista ja opiskelkoot papiksi, jos niin kiinnostaa. Minulle on turha yrittää tuputtaa yhtäkään uskontoa tai ilmaisauttelijan pestiä. Tästä eteenpäin merkitsevät ainoastaan konkreettiset saavutukset. Ystävällisyyttä ja henkistä kasvua ei lasketa saavutukseksi.
- Anonyymi00029
No et. Olet tyyppi muinaisuudesta, jonka kiihkeät ruskeat silmät tulevat ajoittain mieleen siinä suunnilleen 8 oluen jälkeen.
- Anonyymi00031
Kyllä, lähestulkoon.
- Anonyymi00033
Et, mutta voisit olla. Jos olisit elämässäni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142790Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1202708Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162388Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182102Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771752Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261656Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.411348- 1441334