Pyydä minut kunnolla treffeille.
Ollaan joskus vietetty aikaa yhdessä ulkoillen mutta se tuntui yhdessä hengailulta enemmän.
Jos haluat mies nähdä
21
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pyytääkö miehet enää kunnollisille treffeille naisia lainkaan?
- Anonyymi00002
Pitäisi löytää kunnollinen nainen ensin. Omassa tapauksessa vielä painoindeksi alle 30.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pitäisi löytää kunnollinen nainen ensin. Omassa tapauksessa vielä painoindeksi alle 30.
Se on helppo juttu!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on helppo juttu!
Nostappa se toinenkin jalka koknaan vaa'alle
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nostappa se toinenkin jalka koknaan vaa'alle
Sulla mielikuvitus laukkaa 😂
- Anonyymi00007
Ei pyydä. Outo ilmiö:(
- Anonyymi00009
Lähinnä päissää heittää jotai ohimennen no ei kai lumihiutaleet tai
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei pyydä. Outo ilmiö:(
Pelkäävät vieläki sitä ehdotonta miituuta
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pelkäävät vieläki sitä ehdotonta miituuta
Siihe tulee törkeä automaattisesti
- Anonyymi00006
Viimeksi ulkoillessa naisella oli jo miesystävä, pyydä siinä sitten treffeille.
- Anonyymi00017
Tuo on erikoista ajattelua. Se voi olla vaikka veli, serkku, ystävä tai joku muu sukulainen.
- Anonyymi00008
Annoit silloin ymmärtää, ettet ole kovin kiinnostunut minusta. En näe miten esimerkiksi sinun kestitseminen ravintolassa muuttaisi sitä asiaa. Hanki ilmainen päivällisesi joltain helpommin vedätettävältä.
- Anonyymi00012
Aiina ainaki ite halunnu ilmaisen päivällisen
- Anonyymi00014
Lasku ja riita puoliksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aiina ainaki ite halunnu ilmaisen päivällisen
Kato kuin puuma syä piffiä, voi vee minua
- Anonyymi00018
Ekalla tapaamisella olis pitäny pan..??
- Anonyymi00019
eräs mies vetää rinkiä samoilla kaduilla mis mä yllättäen samoihin aikoihin oon miettiny että kohta alan morottamaan vaikka en halua kaveri ollakkaan 😂
- Anonyymi00020
En haluasi mitään kankeita ravintolatreffejä. Imeskele siinä nyt sitten jotain sienipastaa, jos jännittää hirveästi 😬
Mukavinta olisi vaan istua lähekkäin ja jutella niitä näitä.
Hiton ämmä sivusta - Anonyymi00021
En ole käynyt kävelyllä kaivattuni kanssa.
- Anonyymi00022
No ei mua kiinnosta kun et osaa muuta kuin kiusata ja ärsyttää niin antaa olla eihän mulla enää ole tunteoitakaan sua kohtaan tuli jo selväksi kummonen ilkimys olet
- Anonyymi00023UUSI
mieleni vilisee sori trollaus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122409Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.822309Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062034Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126