ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
39
862
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhelin on keksitty.
- Anonyymi00004
Kaikki tietää tuon.
On esim. tyyppejä joilla on salainen puhelinnumero. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikki tietää tuon.
On esim. tyyppejä joilla on salainen puhelinnumero.Höpö höpö, keinoja on.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Höpö höpö, keinoja on.
Miten etenisit tilanteessa, jossa molemmilla on salainen puhelinnumero, ei ole yhteisiä tuttuja etkä tiedä missä voisit häneen törmätä? Somessa ei myöskään olla eikä ainakaan toinen osapuoli lue lehtiä, joissa voisi yleisönosastolle pistää "etsintäkuulutuksen".
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miten etenisit tilanteessa, jossa molemmilla on salainen puhelinnumero, ei ole yhteisiä tuttuja etkä tiedä missä voisit häneen törmätä? Somessa ei myöskään olla eikä ainakaan toinen osapuoli lue lehtiä, joissa voisi yleisönosastolle pistää "etsintäkuulutuksen".
Suomi24:llä on myös oma etsintäkuulutus-osio.
- Anonyymi00002
Tai sitten voit nykäistä minua hihasta, kun näemme.
- Anonyymi00003
Jos kerran näkee, niin ei varmaan kyselisi täällä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika harvoin näemme.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aika harvoin näemme.
Aloittaja ei näe ollenkaan...
- Anonyymi00012
Tämän jälkeen en varmasti nykäise. Olen ihan liian vanha ja väsynyt ymmärtämään tällaista souvia.
- Anonyymi00015
Entä jos on hihaton paita päällä ?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä ne näkee, eivät vaan uskalla tehdä mitään, sen sijaan utelevat täällä.
- Anonyymi00005
Muutin tänne Ala-Tölviön aseman vintille hellahuoneeseen. Vippaa kivellä ikkunaan niin tulen avaamaan.
- Anonyymi00006
Mulla on aina n. Kilon verran heittokiviä taskussa ihan kaiken varalta. Verkkareita saa nostella jatkuvasti, mutta kyllä on kannattanut.
- Anonyymi00007
Kysy sieltä missä viimeksi näit hänet?
- Anonyymi00010
Tuo ei valitettavasti ole kohdallani vaihtoehto.
- Anonyymi00009
Tämähän se on, kun en näe häntä missään koskaan
:( - Anonyymi00013
Huomena klo 12:00 siellä missä tavattiin kun tulin eka kerran maisemiin
- Anonyymi00014
Menikö miehelle vai naikkoselle?
- Anonyymi00029UUSI
Aloittaja on nainen, joka kaipaa miestä. Joka päivä.
- Anonyymi00016
Jos et vielä ole hoksannut, niin anti olla sitten. Pärjään mä siellä itseksenikin. Kuten viime kesänä.
n>m- Anonyymi00025UUSI
Mietitkö minua siellä?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mietitkö minua siellä?
Tietysti. Oletin alunperin että sinäkin olisit siellä. En tosin enää paikan päällä, kun tiesin missä olet.
- Anonyymi00017
Mun tyttö taikoi mut tänään sateenkaareksi. Eli sieltä löytää.
- Anonyymi00019
Hyppäät katsost siit teleportista sisään ja heität kolme volttia niin putoat mun sängylle
- Anonyymi00020
Tiedätkin jo missä arkisin olen maanantaina siis😚
- Anonyymi00021
Siis motonetissä oot?
- Anonyymi00022
Nyt ei ole oikea aika jutella, enkä tiedä tuleeko sellaista...
- Anonyymi00032UUSI
Kenen mielestä rakkaus tarvitsee muka ns. oikean ajan?
- Anonyymi00023
Tuskin monikaan täällä kaipaamaansa haluaisi menettää toista..
Se on vaan niin kun ei ole oikeaa yhteyttä niin ei ole myöskään vakuutta siitä, että kaipaa oikeaa ihmistä.
Joten levollista yötä ♡- Anonyymi00033UUSI
Se, jota kaipaa, on oikea ihminen.
- Anonyymi00024UUSI
Anna olla jo me ei mitään enää ikinä jutella missään muotoa mulle oli viimeinen ja lopullinen pisara mitä minua kiusasit viimeksi kuppi meni jo nurin omapahan oli vikasi olis pitänyt blondin tajuta miten voi käydä mut ethän sä tajua kun blondi olet
- Anonyymi00026UUSI
Mies voisi laittaa sähköpostia🤔 tarvitsisin hänen apuaan yhdessä tärkeässä jutussa.
- Anonyymi00037UUSI
Sinunhan se pitää laittaa viestiä, kun sinulla on sopiva tikkukin, josta tehdä asiaa.
- Anonyymi00027UUSI
Kotona olen suurimman osan ajasta, mutta kuten tiedät, niin etpä sinä oikein voi tulla ovelleni koputtelemaan..
- Anonyymi00028UUSI
Sattunut onnettomuus ja molemmat kädet kantositeissä?
- Anonyymi00030UUSI
Hyvää huomenta aamu-uinnilta jokivarresta. Löydät minut puoliltapäivin sieltä. Tulethan.
- Anonyymi00031UUSI
^paikasta jossa tapasimme alunperin
- Anonyymi00040UUSI
Törmäillään vaikka siellä nurkilla jossa asuit ja johon välillä käveltiin, tai sit siinä isossa kauppakeskuksessa (jota ei silloin kauan sitten vielä ollut)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303918
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51001- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331884Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26871En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861