Teet varmasti oikein,aina ja kaikkialla!Olet niin täynnä sydäntä ja viisautta. Olen aina onnellinen sinun puolesta.
Minäkin yritän täällä parhaani.
Kirjoitan sen näin
15
504
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskon sen
- Anonyymi00002
Pitäisikö tuon lohduttaa?
- Anonyymi00003
Voidaan kuitenkin mies vain rakastaa toisiamme? ❤️ yhdessä
- Anonyymi00004
Ei sellainen ole lopulta varmaan niin vaikeaa ja monimutkaista. Se on hyvää kaunista.
- Anonyymi00005
Se on myös minun toiveeni. ❤️ -J
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei sellainen ole lopulta varmaan niin vaikeaa ja monimutkaista. Se on hyvää kaunista.
❤️❤️❤️
- Anonyymi00013UUSI
Rakastan valtavasti on myös kova ikävä.
- Anonyymi00007
En ymmärrä yhtään, miksi olet noin vihainen??? Miksi kirjoitat noin ivallisesti? Siksikö, kun olen kertonut, että jos olisimme yhdessä, en hyväksyisi muita ulkopuolisia suhteeseen? No, jos sinä edelleen tarvitset heitä, niin olkoon niin. Keskity sitten heihin.
Taidat olla luonteeltasi sellainen, että yrität aina parhaasi kaikessa ja sehän on tosi hyvä juttu! - Anonyymi00008UUSI
Arvasit oikein
t. Lordi Viisassydän - Anonyymi00009UUSI
Tais olla sarkasmia, vittuili et säku osaat ja tiedät kaikesta kaiken ni oo sit yksin...
- Anonyymi00010UUSI
Yritän, vaikka ei se helppoa ole tai tae, että aina onnistuisi edes.
- Anonyymi00011UUSI
T❤️❤️
- Anonyymi00012UUSI
Menen kaupungille nyt juhlimista!! Ei huvita olla kotona.
- Anonyymi00014UUSI
Mutta on noloa liikkua yksin, kun ihmiset näkee, ettei minulla ole ketään!
- Anonyymi00015UUSI
Yritän, vaikka ei se helppoa ole tai tae, että aina onnistuisi edes.T❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152151Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631455Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061439Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61292Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681265Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001184Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell691099Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311057En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521036Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.301029