vaikka etsin täältä sua keskellä yötä, ihan hakuammuntaa, mutta mitä muutakaan enää voin. En kerjää sua, mutta tarvitsisin sua. Mulle on ihan sama miten mun kuuluis elää, sut mä haluaisin. Mä olisin rakastanut sua kauniisti ja rumasti. En halunnut tarjota sulle muuta kuin itseni. Mut en voi enää mitään.
Harmi kun et ole täällä
13
492
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se ehkä auttais jos tietäisi kuka tarvii ketä.
- Anonyymi00002
Just tulin ja just meen💤
Mutta laita vaikka j-miehen WA:ppiin viestiä jos olis hereillä🤔 Numeron löytää fon ectalla semmonen joka tietää miten etsii.. 😌- Anonyymi00006
Aina tosiaan saa laittaa viestiä... -sivusta
- Anonyymi00003
Haluan kirjoittaa, että hyvin kirjoitettu.
- Anonyymi00004
Täällä mä oon vieläkin sun...
- Anonyymi00005
Älä etsi enää koska tulen lopettamaan kaiken noteeraamisen sekä palsta kirjoittamisen.
En ole ollut palstalla syystä, että olisin kaivannut ketään.
En kaipaa tuntematonta ihmistä, kuka ei ole kiinnostunut minusta oikealla tavalla.
Etkä sinä tarvitse minua, jos uskot tarvitsevasi johonkin. Kaikki tuo n vain harhaa ja mielikuvitusta sen köyhyyttä.
Minua rakastetaan vain kauniisti tässä elämässä tiedoksesi.
Hyvästi jää lopullisesti omaan elämääsi!
Et kuulu minun elämääni, eikä sinulla ja henkilöllä kuka on väärä ole siihen pääsyä. - Anonyymi00007
Pellehän sä olet oikea ilkimys juu ei enää nähdä kun et osannu käyttäytyä niin antaa olla ei ole tunteitakaan enää
- Anonyymi00008UUSI
J-mies..?
- Anonyymi00009UUSI
Tähtiin kirjoitettu
- Anonyymi00010UUSI
Voisitko aloittajapöllö lukea ensimmäisen kommentin tuolta ylempää vielä pariin kertaan?
- Anonyymi00011UUSI
Mulla on myös ollut aina, siis ihan aina sama numero. Se ei ole koskaan muuttunut. Osoitteet ja säpöt on muuttuneet matkan varrella, mutta numero on pysynyt. Olen antanut sen vain tarkkaan valituille ihmisille. Silti monikaan ei ole soittanut...ja kysynyt mitä kuuluu. Ehkä vika on minussa, olen valinnut väärin. Niin sen täytyy olla😞
- Anonyymi00012UUSI
Ihana pupusukka 🙊🙉💌 Mua vähän jännittää, että kiinostuisit musta ja tahtoisit nähdä, koska silloin ehkä tavattais ja sehän tarkoittais sitä, että huomaisit etten voi koskaan kelvata sulle. Onhan se niinkin, että se on vain elämää ja niin eespäin, mutta kuitenkin.
- Anonyymi00013UUSI
Miksi muka et kelpaisi minulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172404Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671589Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091518Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61472Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681315Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.421304Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801281Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311097En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521066