Se kaikki mitä tekisit ja olisi sinulle ihan itsestään selvää.
Kuinka olisit laittautunut valmiiksi ja vihjailisit, mutta........
Puhuisin vain siitä traktorin kauhasta, josta murtui se kiinnityskorva kaivaessa.......
Kyllähän se täytyy viedä sinne Remppaselle, kun sillä on ne tunkit ja prässit. ei sitä korvaa siihen muuten saa kun se meni niin pahasti vääntymäänkin........
Siinä sitten juon kahvin ja kiitän ja lähden viemään sitä sinne Remppaselle.......
Jäät siihen keittiöön, miten reagoit?
Tuletko surulliseksi?
Itketkö?
Naurahdatko?
:/
Nainen, pettyisitkö jos en huomaisi vihjeitäsi?
5
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tulen takaisin 2 tunnin päästä.
Kyllä se Remppanen suostui tekemään sen jo puoleen päivään mennessä valmiiksi ja ilman kuittia.
Olen iloinen ja innoissani, huomennä pääsee taas kaivamaan.......
On hyväkin ilma kaivella kun ei sada............
Siinä sinä myötäilet ja nyökkäilet...........
No, aika mennä nukkumaan.
Ehkäpä huomaan sinut kun istut sängyn reunalla seksikkäässä asussa.
Sammutan valon ja hyppään sänkyyn.
Mainitsen että voisin huomenna kaivaa sen ojatkin sitten auki samalla ennen kuin sateet alkaa.
Mhhhh hmmm hymähtelet ja silität kättäni ja koitat saada huomioni.
Katson sinua, olet innoissasi, vihdoinkin huomasin........
Voitaisiin ostaa oikea kunnon ojakauha siihen myös, niin pääsee sitten pellollakin nopeasti kaivamaan ojat auki.....
Annan sinulle pusun, öitä!
Käännän kylkeä ja alan nukkumaan.
:/ - Anonyymi00002
Normaali arkea..................
Mutta ei minun arkeani.
:/- Anonyymi00003
Jotkut kyllä huomaavat vihjeet. Ja uskovat myös henkilökohtaiseen vapauteen.
Jokainen koetelkoon itse, mikä tuntuu hyvältä ja minkä ajattelee olevan hyvästä.
Itse en vain koskaan ole vielä saanut sitä parhainta tuntemusta (jota ei voi käsittää kun on niin erikoinen, voimakas, hyvä) ilman tasaveroista kohtaamista. Ikiaikainen totuus on, että se elää vain vapaudessa. Aistinautinnot ovat toki kivaa, samoin järjestys, mutta tuo on se kohta mihin painan sanat hyvä, kaunis, pyhä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jotkut kyllä huomaavat vihjeet. Ja uskovat myös henkilökohtaiseen vapauteen.
Jokainen koetelkoon itse, mikä tuntuu hyvältä ja minkä ajattelee olevan hyvästä.
Itse en vain koskaan ole vielä saanut sitä parhainta tuntemusta (jota ei voi käsittää kun on niin erikoinen, voimakas, hyvä) ilman tasaveroista kohtaamista. Ikiaikainen totuus on, että se elää vain vapaudessa. Aistinautinnot ovat toki kivaa, samoin järjestys, mutta tuo on se kohta mihin painan sanat hyvä, kaunis, pyhä.Eikä tuolloin haittaa se, jos joskus ei huomaa jotain vihjettä. Tai joskus vaikka mököttää. Koska pystyy varaamaan tuohon suurempaan.
- Anonyymi00005
Viimeistään vuosikymmenien kuluttua olisin niin pettynyt, että lähtisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414588Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48770
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh53752Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716