Hirmuinen määrä työttömiä.
Miksi työttömät eivät seuraa Kosulan tubettajien massirikasta elämää maaseudun rauhassa ja ota oppia?
Työttömiä työnhakijoita 333 000
11
256
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kelassa pitäs ohjata kelaelättejä kahtomaan kosulan tupettajien videoita niiku opetusfilmeinä. Rupeette yrittäjiksi ja alatte kuvata persvakokonttuuta ja naamanvääntelyä. Väliin ja taustalle hirveetä noitumista tietysti. 100 000 € irtoo vuodessa helepolla.
- Anonyymi00006
Jos Kelassa aletaan jakaa yrittäjyysneuvoja tubettajien perusteella,
niin seuraavaksi varmaan työllisyyspalvelut suosittelee rallikuskin uraa, kun joku katsoo yhden YouTube‑videon mutkasta.
Mutta jatkakaa toki tuota 100 000 € -laskentaa —
se onkin ainoa osa tässä keskustelussa, joka ei perustu todellisuuteen.
- Anonyymi00002
Tämä sika on sellainen että missä tahansa työpaikassa tulla YT.t ja irtisanomisia tulee. Ei kannata haukkua Kelan elätiksi kaikkia.
Ja mitä tuohon tubettamisideaan tulee niin kuka niitä joutaa kahtomaan jos tubettaa.- Anonyymi00003
Metsäman kutsuu vähäosaisia pierukuutioissa asuviksi kelaeläteiksi. Itse hän mielestäni ihmisroska joka elää tuottamalla roskaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Metsäman kutsuu vähäosaisia pierukuutioissa asuviksi kelaeläteiksi. Itse hän mielestäni ihmisroska joka elää tuottamalla roskaa.
Onhan se kommarille kauhunpaikka jos joku työllistää ja menestyy itse.
Sitä ei punikki vätyksillä tule koskaan tapahtumaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voehan sitä tubettajaa moittia ja moikata,
mutta se on yleensä niin,
että mitä kovemmin joku toisen tekemistä arvostelee,
sitä vähemmän se omasta tekemisestään puhuu.
Ja se kyllä huomataan, vaikkei sitä ääneen sanota.
- Anonyymi00005
"Työttömiä työnhakijoita 333 000
Anonyymi-ap
2026-05-29 07:55:44
Ilmoita
Hirmuinen määrä työttömiä.
Miksi työttömät eivät seuraa Kosulan tubettajien massirikasta elämää maaseudun rauhassa ja ota oppia?"
Katsokaa toki tubettajia, jos se auttaa.
Mutta ei se työnhaku siitä etene, että joku muu tekee kameralle työn.- Anonyymi00008
Tubettamisessa pitää päästä suosituksi jos sillä meinaa tianata. Jos tekee vidoita joita ei kukaan katso niin ei sillä sitten saakkaan mitään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tubettamisessa pitää päästä suosituksi jos sillä meinaa tianata. Jos tekee vidoita joita ei kukaan katso niin ei sillä sitten saakkaan mitään.
Onhan se totta, ettei tubettamisessa tienaa, jos kukaan ei katso.
Mutta juuri siksi sitä ei kannata tarjota työnhaun oikotiäksi —
suurin osa ei nouse pinnalle, vaikka kuinka kuvais.
Ja se on yleensä niin,
että ei se työnhaku siitä etene, että joku muu yrittää tulla suosituksi.
- Anonyymi00009
Jep,ei kaikista ole menestyjiksi.
- Anonyymi00012
Valeuutinen. Tavoitteena on edelleen 100 000 uutta työpaikkaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641042
- 641042
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563