... savolaisskinien kaupunki.
Hiukan jopa naurattaa ajatus savolaisesta skinistä. Ei sellaista voi ottaa tosissaan.
Oeskkoon sitä kini vae oeskkoon olemati? Suattashan sitä olla, vaen suattas ollak olematihi. Ka empä tiijäk, ja siinähä se puluma justtiisa onnii.
Kuopio, tuo ...
Anonyymi-ap
3
147
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Mikäs kumma tuo nyt on, onhan täällä muutamia persujakin.
- Anonyymi00002
Joensuussahan se skiniyhteisö vaikuttaa.
Eihän täällä Kuopiossa ollut kuin Soldiers of Odinit männävuosina partioimassa.- Anonyymi00003
Joensuun skineille kävi huonosti. Tuskin lie yhtäkään elossa. Silkkaa sekoilua oli koko touhu.
Odineita oli Joensuussakin ja olivat sikäli kovanaamaista porukkaa, etteivät uskaltaneet liikkua yksin merkkihuppareissaan.
Kerran näin kun muuan pelle riisu hupparin kun porukka hajaantui koteihinsa.
Pelkäsi kai saavansa pataansa, jos on yksin tunnukset päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568