Gmailin saapuminen puhelimeen

Anonyymi-ap

E-meili joka on lähetetty klo 9.30 kilahtaa Thunderbirdin mailiin myös heti klo 9.30.

Sama viesti saapuu luuriin kuitenkin vasta klo 10.20 eli lähes tunnin myöhässä.


Mistä johtuu moinen viive luurissa?

8

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Laitat Thunderbirdin noutamaan postit kahden tunnin välein, eikä ongelmaa enää ole.

    • Anonyymi00002

      Synkronoinnin taajuudestahan tuo riippuu. Kaikissa puhelimissa tai sähköpostiohjelmissa ei synkronoinnin taajuutta valitettavasti pysty säätämään.

      • Anonyymi00003

        Sehän onkin hieno homma kun tulee droonihälytys niin vaara ohi jo kauan aikaa kun viesti vasta saapuu puhelimeen ja pommi tuhonnut puoli taloa!.
        Arvaan kyllä mikä operaattori silloin kyseessä.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sehän onkin hieno homma kun tulee droonihälytys niin vaara ohi jo kauan aikaa kun viesti vasta saapuu puhelimeen ja pommi tuhonnut puoli taloa!.
        Arvaan kyllä mikä operaattori silloin kyseessä.

        Lataat vain play-kaupasta sellaisen sähköpostiohjelman, missä voi itse valita synkkistaajuuden, niin problem solved.


      • Anonyymi00005

        Ongelma saattaa piillä puhelimen virransäästötoiminnon käyttämisessä. Sen käyttäminen näet vaikuttaa puhelimen automaattiseen synkronointiin - saattaapa jopa katkaista sen kokonaan.


    • Anonyymi00006

      Synkronointi voi myös olla sallittu serveriltä vain kahden tunnin välein - yritys hakea tiheämmin johtaa yleensä siihen, että seuraavan 24h aikana ei uusia meilejä raportoida saapuneeksi. Kyse on serverin liikenteen rajoittamisesta eli ehtii palvella useampia käyttäjiä yhdeltä laitteelta. Googlellakin on jokin raja - en nyt muista, mutta oliko 20 minuuttia? Mitään jatkuvaa yhteyttä ei siis ole.

    • Anonyymi00007

      Samanlaista viivettä olen huomannut tavallisissa tekstiviesteissäkin eräinä aikoina kuten uudenvuoden aattoina, joulun aikaan ja muina vastaavina aikoina. Sähköpostit tulevat titeokoneelle ilman viiveitä. Joten kyse lienee puhelioperaattoreiden niuhituksesta johtuvaa.

      • Anonyymi00008

        Signal ja WhatsApp toimivat myös ilman viiveitä mutta nekin tietysti workkivat netin kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      228
      986
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      930
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe