Noloa lomalla yksin liikkua!
Noloa lomalla yksin
24
482
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin olet nolo tapaus... Roskat elää vain yksin!
- Anonyymi00002
Ei ole lainkaan noloa. En halua lähteä kesällä minnekkään lomalle. Rakastan kesäistä Helsinkiä. Hengailla Kaivarin terasseilla, käydä torilla, käydä suurterassilla, mennä piknikille Suokkiin ym. Syksyllä sitten lomailen ulkomailla.
- Anonyymi00018
JeroP kirjoitti:
Käy sielä vallisaaressa. Sielä mäkin oon käyny.
Olen käynyt kahtena kesänä, joten sekin on tuttupaikka.
- Anonyymi00004
Toihan on just paras tapa. Ei tarvitse kuunnella kitinöitä, voi mennä minne haluaa ja viitsii.
- Anonyymi00005
Roikota kaulahihnassa hienoa isoa kameraa niin sinua luullaan valokuvauksen harrastajaksi.....🙄
- Anonyymi00010
Käykö kännykkä??? Toi on hyvä idea!
- Anonyymi00006
Vähän on kärpäsiä näkynyt mihin ne on kadonneet?
- Anonyymi00007
Minusta on ihanaa liikkua lomalla yksin. Nauttia helppoudesta💛
- Anonyymi00012
Minusta ei ole kivaa aina olla koki loma yksin!
- Anonyymi00008
Ennemmin yksin kuin äitini seurassa.
- Anonyymi00011
Mitä vikaa äidissäsi on?
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä vikaa äidissäsi on?
En pidä hänestä enkä kaipaa läheisempää äitisuhdetta.
- Anonyymi00009
Minä niin odotan niitä kesän harvoja hetkiä, kun voin liikkua täysin yksin. Parasta kesässä🥰
- Anonyymi00013
Mitäs noloa siinä on? Saa tehdä asioita riippumatta toisen mielipiteistä.
- Anonyymi00014
Mene itkemään siitä niin alkaa helpottaa.
- Anonyymi00015
Kun tietäisin osoitteen, niin tulisin kaveriksi katsomaan. 😉
- Anonyymi00016
Itse nautin. Ihan parasta.
Ei oo noloo. Paitsi syömää ei oo kiva mennä yksin. Mutta ainakin svenska turistföreningin hostelleissa on yleensä keittiö käytettävissä ilman erillisvelotusta. Ei tarvi siitä noloilla.
- Anonyymi00020
Paras kesänviettotapa on olla töissä.
- Anonyymi00023
Osittain olet oikeassa. Ilmastoitu hiljainen toimisto ja kukaan ei huohota niskaan.
- Anonyymi00021
no voi voi
- Anonyymi00022
Olet siis ihan pihalla elämän nautinnosta. Tsemppiä!
- Anonyymi00024
Mikä kettu sua noin vatusti nolottaa! Nolo oot kun tuollaisesta nolostut. Osaisit edes hävetä 😄🤷♀️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122229Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712103Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051909Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411401Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151329Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086