Sattuipahan vaan, mieleen tuli pääsisinkö viereesi makoilemaan. Voisin hieroa jalkoja ja samalla haastella, että miten on mennyt. Niin haluaisin kuulla tämän hetken tunnelmat ja muuta.
Nainen, sinua ajatellen
22
558
Vastaukset
- Anonyymi00002
pienellä elän skitsofrenian vallassa ulosotossa eipä sen kummempio
- Anonyymi00003
Miten miehet nykyisin kuvittelee pääsevänsä naisen viereen panostamatta mitenkään. Naisiin tutustutaan treffeillä.
- Anonyymi00009
Tasa-arvo vei ilmaiset päivällisesi. Nauti feminismistäsi nyt!
- Anonyymi00012
Älä viitsi puhua meidän kaikkien puolesta. Kaikki naiset eivät halua mihinkään treffeille pönöttämään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten tasa-arvo liittyy yhtään mitenkään tähän? 🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Työttömyys vei rahasi? Nyt sitten kiukuttelet täällä, jos jokin uhkaa sinun ilmaisua lounaita?
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä viitsi puhua meidän kaikkien puolesta. Kaikki naiset eivät halua mihinkään treffeille pönöttämään.
Missä sä haluat sitten pönöttää? Yksin kotona?
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Missä sä haluat sitten pönöttää? Yksin kotona?
Miehen ei tarvi viedä minua mihinkään "treffeille". Olen jo valinnut hänet, kun tutustuimme elämää elämällä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miehen ei tarvi viedä minua mihinkään "treffeille". Olen jo valinnut hänet, kun tutustuimme elämää elämällä.
Ihana kuulla, että olette valinneet toisenne. Paljon onnea.
- Anonyymi00004
Ajatuksena ihan mukava vaan eipä tuo ole mahdollista kuten tiedät.. vai meinasitko että tulen nimenomaan sinun kotiisi viereesi nyt makoilemaan? :D
- Anonyymi00010
Miksi ei ole mahdollista?
- Anonyymi00005
Ihanaa! Ai et kun saisko hierontaa❤️
- Anonyymi00006
Sitä saisit. ❤️
- Anonyymi00007
Kuka tahansa ei pääse viereen makoilemaan.
Ennen vastausta kuka olet, en voi sanoa onko mahdollista makoilut tai muukaan. - Anonyymi00008
Makoilu onkin minun lempipuuhaa syömisen jälkeen. Jos pääsis täydellä mahalla köllimään niin olisi perfetto. 👌🏼
- Anonyymi00011
Missäpäin Suomea haastellaan?
- Anonyymi00013
- Anonyymi00014
Soittaisit. Olen yksin. Mutta et sä soita ja lohduta.
- Anonyymi00016
Murheita?
Paijaamista tarvit. - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Murheita?
Paijaamista tarvit.Yhtä murheenkryyniä. Voi että kun olisi kiva mies, joka lohduttaisi.
- Anonyymi00018
Soita, niin sovitaan.
- Anonyymi00020
Joo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096