pelkästään seksiä.. kun tekis vähän mieli🤭 Tykkäisköhän hän musta sen verran.
Viitsisinkö ehdottaa hänelle
50
747
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et viitsi.
- Anonyymi00031UUSI
Jos siitä vaivaakin kerran täl aapeeäijälle esim om
- Anonyymi00002
Ei sun kaa kukaan seksiä halua!!
- Anonyymi00032UUSI
Ooks sää se emäntä kun avautuu mielestään naiselle näihin guben piilomisogyynisiin teattereihin ja oot itsekin vähän omintakeinen mitä ajattelumalleihisi tulee. T
- Anonyymi00003
Kyllä viitsit.
- Anonyymi00004
T mies antaa varmasti
- Anonyymi00009
Bääänis kaivetu lämpimän tilaa
T mies sivusta - Anonyymi00033UUSI
Niin, aloittajaäijä tai joku, hänkin on joku kirjain palstalla. No ei hänkään ole
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Bääänis kaivetu lämpimän tilaa
T mies sivustaTouhukasta ja eteenpäin vievää meininkiä tämä lässytys ja lätinä illuusioiden jatkuva huolto
- Anonyymi00005
Minä en ainakaan suostuisi, jos ei muutenkaan olla tekemisissä.
- Anonyymi00035UUSI
Joki sertifikaatti se on oltava vaikka näi. Voi hele
- Anonyymi00006
Mua jännittää.
- Anonyymi00008
Hyvin se menee. Ei väkisin survota vaan aistillisesti suostutellaan.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvin se menee. Ei väkisin survota vaan aistillisesti suostutellaan.
Sää oot aloittajaäijä himmee hemmo
- Anonyymi00048UUSI
Kokeile esim temgesic
- Anonyymi00007
Minulle yksinäiselle miehelle saa ehdottaa, mutta tuskin oli minulle, kun olen yksinäinen sen takia, ettei kukaan tykkää edes sillä tavalla saati mitään vakavampaa. En tiedä edes oliko aloitus miehelle vai naiselle, mutta minun vastaus oli yksinäiseltä mieheltä > naiselle.
- Anonyymi00037UUSI
Joo jotenkin tuli aloittajaäijä sellainen fiilinki, että tämä aloitus saattaa olla piristys mielessä itselle osoitettu raapustus
- Anonyymi00010
Hyi helvetti tunteilla leikkiä
- Anonyymi00039UUSI
Sinun apäijä pitää päästä nyt yli äidistäsi- on tullut aika. Juokse valoa kohti
- Anonyymi00011
Vastaus tuohon löytyy parhaiten Suomi24 sivustolta.
- Anonyymi00038UUSI
Ja loput puolustusvoimien kalustosta.
- Anonyymi00012
Vie multa poikuus pois. Olis jo aikakin.
- Anonyymi00013UUSI
jarruta
- Anonyymi00015UUSI
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Parikymppinen.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
jarruta
Kyllä se varmaa tuossa skenaariossa ois jo myöhäistä ns oli miten tahansa. Jännää provoo on apäijällä eikö
- Anonyymi00014UUSI
tuutko perässä lauteilleni
- Anonyymi00023UUSI
Heti kokouksen jälkeen.
- Anonyymi00017UUSI
Miks et viitsisi niin saat ainakin tietää saatko edes sitä
- Anonyymi00042UUSI
Niinpä apgubbe että onko jo ns niin huonosti asiat
- Anonyymi00018UUSI
Onhan tuo tosi noloa jollei oo tunteita.
Reppana.- Anonyymi00043UUSI
Lääkäri ehdotti reippailua ainakin miulle
- Anonyymi00019UUSI
Jos olet mies tuo on suora peilikuva naiselle millaisena hänet näet. Tarpeiden tyydyttäjän. Tuo lähinnä saa aikaan ällötyksen.
Jos olet nainen. Mies näkee sut joko vaimomatskuna tai se*si..kategoriassa. Sänkyyn hyppääminen ei saa miestä rakastumaan, siinä käy usein päinvastoin.- Anonyymi00020UUSI
Ikäänkuin sukupuolten välillä nyt olisi kummempia eroja haluissa tai tavoissa rakastua.. mutta joo,en ehdota niin empähän myöskään mokaa ja kaikki jatkuu molemmilla kuten ennenkin.
- Anonyymi00021UUSI
Nainenkin voi harrastaa sessiä ilman, että on tarkoitus rakastuttaa toinen itseensä. Naiset jopa nauttii sänkyhommista ja haluaa vapaaehtoisesti sitä. 🤯 sivu
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nainenkin voi harrastaa sessiä ilman, että on tarkoitus rakastuttaa toinen itseensä. Naiset jopa nauttii sänkyhommista ja haluaa vapaaehtoisesti sitä. 🤯 sivu
Näin olen minäkin ymmärtänyt ettei se ihan pakkopullaa yleensä kummallekkaan ole.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Näin olen minäkin ymmärtänyt ettei se ihan pakkopullaa yleensä kummallekkaan ole.
Köksän tunnilla opetetaan jo ajoissa että survominen on eri asia... Kyllähän siinä tietynlaista leipomista toki tarvii. Munkit ja letut itsestäänkän lämpene. Lämmintä kättä kauttaaltaan.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Köksän tunnilla opetetaan jo ajoissa että survominen on eri asia... Kyllähän siinä tietynlaista leipomista toki tarvii. Munkit ja letut itsestäänkän lämpene. Lämmintä kättä kauttaaltaan.
Vinku-nallen äänestä tietää missä makein mehustelu-kanava kulkee. Sitä seurattava.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vinku-nallen äänestä tietää missä makein mehustelu-kanava kulkee. Sitä seurattava.
Lantion seudulta jo aavistaa että survostaminen tapahtuu ylös-alas suunnassa pääaosin ja mehut yritetään saada juoksemaan kauttaaltaan. Riippuen pohjaan paksuudesta painetta käytetään ja vakiomittarina toimii ääniala, ei liian tiukasti ei liian löysästi. Mehut juoksee pienen opettelun jälkeen tutulla äänellä kuin itsestään saattaen törmätä erilaisiin jumeihin joita avataan pyörivin liikkein.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ikäänkuin sukupuolten välillä nyt olisi kummempia eroja haluissa tai tavoissa rakastua.. mutta joo,en ehdota niin empähän myöskään mokaa ja kaikki jatkuu molemmilla kuten ennenkin.
Kyllä on eroja. Selviäkin eroja. Mies pystyy harrastamaan yleisesti sek*iä monen naisen kanssa, hän saa lähinnä nautintoa mutta pam mitä naiselle yleisesti käy? Luonnistaan syntyy syvempi yhteys.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei ollut kyse pakkopullasta, vaan siitä miten toisen näkee helposti jos seksi on aikaisin pelissä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä on eroja. Selviäkin eroja. Mies pystyy harrastamaan yleisesti sek*iä monen naisen kanssa, hän saa lähinnä nautintoa mutta pam mitä naiselle yleisesti käy? Luonnistaan syntyy syvempi yhteys.
Jaa
- Anonyymi00044UUSI
” Jos olet nainen. Mies näkee sut joko vaimomatskuna tai se*si..kategoriassa. ” Jaa no sehä on jokatapauksessa sudden death
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voi kuinka aistikasta gubbe
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lantion seudulta jo aavistaa että survostaminen tapahtuu ylös-alas suunnassa pääaosin ja mehut yritetään saada juoksemaan kauttaaltaan. Riippuen pohjaan paksuudesta painetta käytetään ja vakiomittarina toimii ääniala, ei liian tiukasti ei liian löysästi. Mehut juoksee pienen opettelun jälkeen tutulla äänellä kuin itsestään saattaen törmätä erilaisiin jumeihin joita avataan pyörivin liikkein.
Seing vivid dreams too big guy?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No kas ku ei torvisoittokunnasta🥱
- Anonyymi00030UUSI
Olipa palstasetä pirskahtelevan haufka ja kepeä aloitus👍 -sydän ystävä aikuinen nainen T🥱
- Anonyymi00040UUSI
Pitäisin tuollaista ehdottelijaa vastenmielisenä.
- Anonyymi00049UUSI
Voihan siinä korville tulla, mutta ei se mitään. Anti mennä vaan 🤣
- Anonyymi00051UUSI
Jos olisit kaipaamani nainen ja hän ehdottaisi, oikeassa elämässä tuota niin kyllä veisi vähän aikaa tajuta mitä jus kuuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122239Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712113Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051909Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411411Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151329Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086