Toimiiko meidän suhde

Anonyymi-ap

Jos minä olisin sinusta mustasukkainen.
Minä olen nyt jo mustasukkainen, vaikka me ei edes olla yhdessä. Mutta tuntuu niin pahalta tietää, että sinulla on niitä naisia. Olen joskus sinullekin sanonut tästä mustasukkaisuudesta.
Ehkä sinä siksi et halua minua, kun tiedät tästä. Minulla vain on niin ikävä sinua.

15

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Enpä tiedä kuka oot.

• Anonyymi00002

En voi sietää mustasukkaisia ihmisiä. Elämä, työ on muutenkin stressaavaa, joten en jaksaisi mitään draamaa sen lisäksi.

• Anonyymi00006

Sama täällä. Tosin en edes ihastuisi mieheen, jonka luotettavuus olisi kyseenalaista.

• Anonyymi00003

Ei sitä voi etukäteen tietää.

• Anonyymi00004

en voi olla suhteessa en saa niistä mitään muuta kun ahdistusta

• Anonyymi00005

Ei.

Ei toimi.

Kierrän kaikki mustasukkaiset kaukaa. Juoksen kauhusta kiljuen jo kun havaitsen pienintäkään omiatushalua...epäileviä katseita...tenttaamista...rajoittamista...sanelua...saartoa. Red flag!!! Red flag!!! Alarm!!! Never!!! Stay away from me ⛔

• Anonyymi00010

Erikoista kilvoittelua gubbeaapee.

• Anonyymi00007

Koita nyt tajuta ettei mulla ole mitään naisia se on sun päässä vain sellainen harha luulo mut ei me voida enää olla missään yhteydessä kun olet sairas mustasukkainen päästäsi jos osaisit olla normaali käyttäytyä kunnolla asia olis ihan eri sillloin

• Anonyymi00009

Vähän monotonista tuotantoa apäijä tänään

• Anonyymi00008

Voi hyvä itsellesi lohdukkeeksi kirjoitteleva miesihminen kun ei sulla oo mitään naisia. TT

• Anonyymi00012

Omistushaluntakia vaiko jostain muusta syystä

• Anonyymi00013
      UUSI

Menneet on menneitä, muut ei merkitse henkilökohtaisella tasolla mulle enää mitään…..rakastan sua , vain sua….jos vaan annat luvan siihen 🥰

• Anonyymi00014
      UUSI

Vai on naisia. Ei ole lusikkaa hunajassa kastettu vuosiin.

• Anonyymi00015
      UUSI

Pieni mustasukkaisuus kuuluu usein alkuvaiheessa kuvioihin, mutta poistuu luonnollisesti kun huomataan ettei meidän väliinmahdu ketään eikä mitään. Silloin elämän täyttää toinen ja muista asioista ja ihmisistä tulee toissijaisia. Rakkaus on hämmästyttävän voimakas tunne, omistushalu lievenee samoin kuin kauniin esineen saaminen.

https://www.youtube.com/watch?v=EgTZKENxTj4&list=RDEgTZKENxTj4&start_radio=1

• Anonyymi00016
      UUSI

on myönnettävä että olen erittäin omistushaluinen ja erittäin mustasukkainen ihminen. siksi en uskalla enään ottaa ketään uutta koska pilaan kaiken.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      25
      3130
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2279
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2153
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1929
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1623
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      41
      1431
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1354
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1285
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      114
      1130
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1096
    Aihe