Oli vaan pakko. Mutta ne tietyt vitsit eivät naurattaneet. Sain paheksuvia katseita.
Kerroin sulle vitsejä
9
282
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oli pakko? Vai yritit vain selviytyä? Koska ymmärsin sen kyllä.
- Anonyymi00002UUSI
Ei. Halusin puhua naiselle yhtenään. Ei se aina voinut toteutua.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei. Halusin puhua naiselle yhtenään. Ei se aina voinut toteutua.
Niin ei tietenkään, vähän hankalaa välillä, mutta aina sen arvoista. ?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin ei tietenkään, vähän hankalaa välillä, mutta aina sen arvoista. ?
Hänen ilmeensä ovat jotain toisesta maailmasta.
- Anonyymi00003UUSI
Kävin lääkärissä valittamassa outoa alavatsakipua. Lääkäri käski minua lopettamaan masturbointi. ”Ai, onko se vaarallista”, kysyin. ”Ei”, vastasi lääkäri, ”mutta se häiritsee keskittymistäni”
Neljä nunnaa kuoli, ja taivaan portilla Pietari sitten kysyi ensimmäiseltä nunnalta, että oletkos koskenut penikseen.
Nunna sanoi, että joo, yhden kerran, sormenpäällä.
Pietari sanoi, että kastele sormesi tuossa pyhässä vedessä, niin pääset taivaaseen.
Pietari kysyi toiselta nunnalta, että oletkos koskenut penikseen, johon nunna vastasi, että kyllä hän on kädellä penistä koskenut.
Pietari sanoi, että pese kätesi pyhässä vedessä, niin pääset taivaaseen. Ennen kuin Pietari ehti kysymään kolmannelta nunnalta mitään, neljäs huutaa hätääntyneenä: ”Minä en kyllä aio kurlata tuolla vedellä sen jälkeen, kun tuo on huljuttanut siinä takapuoltaan!- Anonyymi00006UUSI
Aika härskejä heh
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aika härskejä heh
Täytyis olla monen vuoden tunteminen, että voisi nuo vitsit naiselle kertoa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Noo ei välttämättä..
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Häh? Ekalla tapaamisella parhaat jutut kehiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172404Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671589Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091518Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61472Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681315Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.421304Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801281Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311097En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521066