Et ota yhteyttä etkä anna minun ottaa. Kaikki on nyt siis onnellisesti ohi eikö niin? Takaisin normaalielämän pariin eikä kukaan kyttää ketään tai itke kenenkään perään.
Okei mies nyt voin hyvällä omallatunnolla luovuttaa
14
514
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos olet mies niin todella toivon että löydät oman tiesi.
- Anonyymi00003
Olen nainen ja tämä mies haluaa pelata jotain myster mindia kanssani päivät pitkät
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen nainen ja tämä mies haluaa pelata jotain myster mindia kanssani päivät pitkät
En halua, en todellakaan. Haluan läheisyyttä, se on vain niin vaikea ilmaista vaikka ilmaisu on muuten niin helppoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ole edes kirjoitellut tänne kuin satunnaisesti.
- Anonyymi00002
Ehkä se väsynyt väkivaltainen paskathousut örisevä puliukko on sitte parempi onnea matkaan!
- Anonyymi00005
Vedätkö taas viinaa? Ei tarvi minun onneksi tuollaisen kuvailemasi kanssa olla.
- Anonyymi00004
Jos vähänkin tunnet sydämessäsi, että luovutat se on oikein.
- Anonyymi00006
Jeps. Enkä halua kuulla enää mitään voivottelua aiheesta.
- Anonyymi00007
jep, hyvää elämää aviomiehesi kanssa💪
- Anonyymi00010
Välititkö musta ikinä? Nainen sivusta
- Anonyymi00011
Hienoa. Kaikki on siis taas kohdillaan eikä kukaan kaipaa ketään tai ainakaan minua. Toivottavasti kauhuleffaefektitkin siis loppuvat elämästäni nyt.
- Anonyymi00012
Eikä minun tarvi tulla tänne enää arvuuttelemaan yhtikäs mitään. T. ap.
- Anonyymi00013
Ihan triangelinsoittoon ajattelin nyt, tän murheen hukuttaa, miltäs se kuulostaa? Kili-kili-kili?
- Anonyymi00014
Piti tarkistaa ettei blokki ole päällä. Ei siis minulle, eli palstapsykoosit saa jatkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68889- 114882
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736