Eikö se mene vähän niin? Niin kauan kuin olen tässä suhteessa, yritän elää niinkuin parisuhteessa eletään joustaen ja kuunnellen sen toisen mielipiteitä ja tahtoa myös. Ei ole mitään halua riidellä mistään. Toivon todella, että tuleva ero sujuu sovussa, mutta epäilen, että sotahan siitä syntyy. Silti minun täytyy kuunnella sydämeni ääntä ja se ääni sanoo, että kohta on aika tehdä päätös omasta elämästä. Lähden vain itseni takia. Sen takia, että tietty ajanjakso alkaa tulla päätökseen.
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt
8
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulunko minä siihen uuteen ajanjaksoon? Mietin vain, kun kuuntelet sydämesi ääntä.
- Anonyymi00004
Jos olet hän, niin kuulut todellakin, jos vain tahdot niin. Tavalla tai toisella. Yhdessäoloa ja sen sellaista niin kauan kuin se on molemmille mieleistä. Tarkoitan, että tiukkoja sitoutumisia en enää kaipaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos olet hän, niin kuulut todellakin, jos vain tahdot niin. Tavalla tai toisella. Yhdessäoloa ja sen sellaista niin kauan kuin se on molemmille mieleistä. Tarkoitan, että tiukkoja sitoutumisia en enää kaipaa.
Tämä sopii vallan mainiosti. Joskus haaveilin tuollaisesta missä sinä olet kärvistellyt, mutta en enää. Aion nauttia elämästä tässä hetkessä parhaani mukaan.
- Anonyymi00002
Voisiko sinun ja puolison rakkauden saada vielä kukoistamaan, kannattaa yrittää. Ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella.
- Anonyymi00003
Naapurin setä on heittänyt paljon hiekkaa aidan yli. 🤭
- Anonyymi00005
En ole etsimässä vihreämpää ruohoa. Sanoinhan, että teen sen vain itseni takia.
- Anonyymi00006
Ap selostaa väärässä paikassa, väärälle yleisölle👎
- Anonyymi00009
Oma elämä ,oma tahto . Tuollaista tilaa ei voita mikään .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333204Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719