😘
Sä et oo edes mitenkään komea mies!
25
758
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oot enemmän kuin komea!
- Anonyymi00002
En niin. Näillä mennään mitä on saatu,
- Anonyymi00003
Mies on hyvännäköinen ja on myös sisäisesti kaunis.
- Anonyymi00004
Nii , tämmönen susta sit tuli..😁
- Anonyymi00005
Ei Multa, koska hän on!
- Anonyymi00006
Oo femcel hiljaa
- Anonyymi00007
ja tämä totemus lie syntynyt peiliin katsomisesta🫵🙃
- Anonyymi00008
Mutta mun kaivattupa on 😍
- Anonyymi00009
Tiedän! Kerro jotain uutta! Olen elämäni aikana huomannut! Naiset vain leikkii minulla!
- Anonyymi00013
Ken Mattel on haluttua tavaraa Barbieleikeissä.
- Anonyymi00010
En niin, oon kammotus mut en oo ikinä muuta väittänytkään.
- Anonyymi00011
En oo ikinä väittänyt olevani komee
- Anonyymi00012
Olen varmaan muuttumassa etanaksi, limavanasta päätellen..
- Anonyymi00016
Ei miehistä jää limavanaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei miehistä jää limavanaa.
Piti pyyhkäistä aika monta kertaa. Huomenna muistettava ostaa Tokulta säkki WC-paperia tarjouksesta.
- Anonyymi00014
Sittenhän hän ei ole sinun miehesi. Hän ottaa varmaan mieluummin sellaisen joka kokee hänet komeaksi. Taktiikkasi ohi on aika ajanut jo aikaa sitten. Naiset joiden "kalastus" perustuu manipulointiin, jäävät tästä ajasta eteenpäin yksin. Rehelliset naiset ovat nykyään valttia, jos et ole jo herännyt siihen.
- Anonyymi00015
En olekaan vaikka joku voi silmiäni kehaista. Tosin en näe niitä itsekään.
- Anonyymi00017
Ei minulta. Hän on maailmankaikkeuden komein ja suloisin mies.
- Anonyymi00019
Komeudesta viis kun sisin on mustaa ja teot johtaa hänet meistä kauas pois
- Anonyymi00020
Komea on se joka pitää perheestä huolta oli ne omia lapsia tai ei 🙃❤️😋
- Anonyymi00021
Pitääkö joku?
- Anonyymi00022
Mie oon tän kaupungin tavotelluin poikamies.
Naiset on niin hurmiossa kun minut näkee 🙃 - Anonyymi00023
Yhen katkeron mielipide kö nyt paljoa kiinnostaa. Olen komea ja ikäistäni nuoremman näköinen useammankin nuoremman naisen suusta kuultu tämä.
- Anonyymi00024
päivänselvää
- Anonyymi00025
Minua ei kiinnosta. Tahdon vain yhden naisen omaksi ja olla hänen oma Mussunsa. En välitä vaikka olisin maailman rumin ja tyhmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333124Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441550Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709