Suhde.
Väsyttää tämä meidän
18
505
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenen meidän?
- Anonyymi00002
No kenen
- Anonyymi00003
Joo, huh, pakko laittaa nukkuun ny.
- Anonyymi00004
Suhteita on niin monenlaisia vaikkapa 9 suhde 16:n.. paljonko se on milleinä?
- Anonyymi00006
Niin tai kilogrammoina... Mietipä sitä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin tai kilogrammoina... Mietipä sitä.
0,254 kilogrammaa mutta milleinä 14. Kaikki mönttöörit tietää
- Anonyymi00005
Ooh, onko meillä suhde?😍 Vaikkei olla ees pussattu🤔
- Anonyymi00008
Pitääkö olla aina pussauksla
- Anonyymi00007
T❤️❤️
- Anonyymi00010
Timo??
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Timo??
Sydän kuka?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sydän kuka?
Touko
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Timo??
Ei Timo 🙂
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Touko
Toukohousu näin toukokuussa. Itsellä on pussihousut kesällä. Kun riisuu housut jää pelkät pussit..
- Anonyymi00016
Minua väsyttää elämä ilman rakasta naista. Mutta ymmärrän olevani liian haasteellinen. Yksi erikoinen asia minussa on, että koen todella voimakkaita häpeän tunteita jos käyttäydyn omissa silmissäni typerästi tai sanon mielestäni jotain harkitsematonta. Tuomitsen itseäni tosi voimakkaasti, enkä hallitse sitä.
- Anonyymi00017
Se on itseluottamuksen puutetta, jos jää tuollaisiin kovin kiinni. Eräässä olen tuon nähnyt ja se vaikeuttaa entisestään asioita, siis hänen puoleltaan.
Sellaisen neuvon sanoisin, että virheitä saa tehdä, jokainen tekee, mutta niitä on mahdollista myös korjata ja yrittää uudestaan. Jos itselleen laittaa tavoitteet koko ajan korkealle ja tiukat raamit, niin kokee väistämättä pettymyksiä tai epäonnistumisia. Eli laske sitä rimaa itseäsi kohtaan ja mokaile pienemmin ja useammin.
Et varmaan vaadi muilta yhtä paljon kuin itseltäsi?
Suhtaudu itseesi, samoin neuvoin, kun neuvoisit tai lohduttaisi lähimmäistäsi. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se on itseluottamuksen puutetta, jos jää tuollaisiin kovin kiinni. Eräässä olen tuon nähnyt ja se vaikeuttaa entisestään asioita, siis hänen puoleltaan.
Sellaisen neuvon sanoisin, että virheitä saa tehdä, jokainen tekee, mutta niitä on mahdollista myös korjata ja yrittää uudestaan. Jos itselleen laittaa tavoitteet koko ajan korkealle ja tiukat raamit, niin kokee väistämättä pettymyksiä tai epäonnistumisia. Eli laske sitä rimaa itseäsi kohtaan ja mokaile pienemmin ja useammin.
Et varmaan vaadi muilta yhtä paljon kuin itseltäsi?
Suhtaudu itseesi, samoin neuvoin, kun neuvoisit tai lohduttaisi lähimmäistäsi.Itselleen pitää osata myös nauraa, jos vähän hölmöilee 😉
- Anonyymi00019UUSI
Ei oo mitään suhdetta kun olet sekopäästäsi niin antaa olla ei ole ikävä sinua enkä muutenkaan enää mitään tunne sua kohtaan onneksi teit sen minulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112087Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651956Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001803Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361255- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036